Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: erwinnl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    video reisverslag Albanië Montenegro

    hierbij een verslag van onze reis dit jaar. met de autoslaaptrein naar Innsbruck vertrokken toen door Italië vanaf Ancona met de boot naar Griekenland. en dan rijdend via Albanië Montenegro Kroatië weer naar huis.
  2. E

    Rev'it cyclone 2 H2o fluo regenjas

    Verkocht
  3. E

    verkocht

    verkocht
  4. E

    reisverslagen (video) afgelopen 6jaar roemenie alpen pyreeen.

    ik lees hier al een aantal jaren de meest mooie reisverslagen met heel veel plezier en soms schitterende foto's. ik wou graag zelf ook een duit in het zakje doen, echter ben ik niet zo'n schrijver. maar wij maken wel ieder jaar een video van onze reizen en houden een blog bij op facebook. we...
  5. E

    video verslag bikers go mad isle of mad 2018 trip

    hierbij een link naar ons video verslag van het bezoek naar isle of man tt dit jaar.
  6. E

    helibars daytona 675

    heb hier nog liggen helibars voor een daytona 675 zijn 2mnd oud. 1000km mee gereden. zit nog garantie op, bod aanwezig. kosten nieuw incl. belastingen 350,- mogen nu weg 2mnd oud voor € 200,-
  7. E

    uren teller

    Goedemorgen, ik doe waarschijnlijk iets verkeert echter bij mijn vorige crosser werkte de urenteller na montage wel. ik heb de draad aan 1 zijde door de uitsparing in de uren teller gedaan en aan de andere zijde met een tyewrape aan de bougie kabel gedaan 5x omheen gewikkeld en weer vast...
  8. E

    Helicoil uitdaging

    Ik sta voor een hele leuke uitdaging, vandaag kwam ik erachter dat de olie niveau bout van mijn Suzuki Rmz 250 2009 doordraaid. Nu moet daar dus eigenlijk een helicoil in. Echter hoe doe ik dat zonder slijpsel in het blok te krijgen???? Alvast bedankt
  9. E

    vraagje Suzuki RMZ 250 2005

    Goedemorgen, een vraagje ik heb een rmz 250 uit 2005 met een oliepeil kijk glaasje. nu staat in het boekje dat er meerdere kamers in het blok zitten om te voorkomen dat de olie 1 kant op loopt en daardoor het peil glaasje geen reeel beeld geeft. echter staat er niet in hoe dan wel te peilen...
  10. E

    exup uitzetten triumph 675 via Tuneecu

    Goedemiddag, ik heb al eerder een topic gehad over dit probleem en toen super geholpen door een paar mede daytona rijders die hetzelfde probleem hadden. af en toe is het net of mijn daytona in de toerenbegrenzer gaat bij 7.000tpm nu is dit dus zoals ik me door jullie heb laten...
  11. E

    Triumph daytona 675 met kleine ongemakken

    Goedemiddag, net terug van mijn vakantie door noorwegen krijgt mijn daytona na de jaren toch wat kleine haperingen misschien kunnen jullie mij helpen. het is een daytona 675 uit 2008 met nu na terugkomst 73.800km op de klok. heb hem gekocht met 6300km onderhoud is altijd super bijgehouden...
  12. E

    Hotel the Mill in Consdorf onbereikbaar?

    ik heb voor aanstaande hemelvaart weekend een reservering gedaan voor 17man voor ons jaarlijkse motorweekend. heb dus ook € 1275,- aanbetaling overgemaakt. nu wou ik nog 3 man bij boeken alleen de site is uit de lucht evenals facebook telefoon nummer en email zijn afgesloten. ik kan op internet...
  13. E

    te koop cbr 600 circuit racer motor

    Prijs: € 1.199,- Kilometerstand: 18.659 km Bouwjaar: 1998 Locatie: 9551ad Goedlopende circuitracer Honda cbr600 Verhoogde stepjes en uitlaat voor meer grondspeling, verhoogde kuipruit, verlaagde clip-ons. crash pads(valdoppen) Recent veering afgesteld door hk suspencens. Staat...
  14. E

    banden ervaring vraag

    ik ben toe aan een nieuw setje banden. rij een daytona 675 en al 3 jaar en 3 sets op Pirelli Diablo Corsa's op het moment de corsa 3. de band bevalt mij zeer goed alleen slijt zeer hard bij een 10.000 km per jaar. en heb ook nog nooit andere band gereden dus wil ook wel eens wat...
  15. E

    kuipruitjes daytona 675

    Te koop, twee ruitjes voor een Triumph Daytona 675 2006 - 2008 1. originele donker smoke van kleur 2. Fabbri Double Bubble light smoke, onderkant zwart laten spuiten zodat de kabels achter de tellers niet zichtbaar zijn. link: foto's...
  16. E

    Fabbri double bubble ruit

    ik heb een vraag over een Fabbri double bubble kuipruit. heeft iemand deze in de tint dark smoke? is hier nog goed doorheen te kijken? heb nu namelijk light smoke maar die is lichter als het Daytona 675 originele ruitje.
Terug
Bovenaan Onderaan