Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: walvis22
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. walvis22

    Harley-Davisdon dyna loopt op 1 cil.

    Goedemorgen heren en dames, Ik heb een probleem met mijn Harley-Davidson fxd Dyna Super Glide uit '98 (EVO2) en ik hoop dat jullie mij hier verder in kunnen helpen, Het begint al bij het starten, zodra ik op de startknop druk gaat de motor rond en slaat aan zonder moeite echter hoor je tijdens...
  2. walvis22

    waar gaan we op vakantie in 2017?

    Het is bijna zover, 2017. Zijn er al vakantieplannen gemaakt? Ik ben wel benieuwd waar we naartoe rijden dit jaar. Ik ben in 2016 op de motor naar Crest - Frankrijk gereden samen met het vrouwtje die lekker op haar eigen motor rijd. 2017 staat Scandinavië in de planning, hoe en wat hebben...
  3. walvis22

    20 Okt. Clubavond + 18 Dec. Kauwe Klauw Rit

    Mensen mensen mensen, :] :] :] Donderdag avond 20 Oktober is onze maandelijkse clubavond. Een gezellig samenzijn met wat drankjes en een sigaartje. Meld je aan via de website en geniet samen met onze leden van een gezellige avond, mannen, vrouwen en kinderen boven de 18 ze zijn allemaal...
  4. walvis22

    powercommander voor gsxr 600 k6 in een gsxr 750 k6?

    ik kan dus een powercommander kopen die uit een gsxr 600 k6 komt maar ik rij een gsxr 750 k6 maakt dit iets uit of past dit gewoon fijnloos?
  5. walvis22

    40 jarig bestaan Kawasaki Z treffen duitsland

    voor meer info ik heb het van deze site afgehaald Home - RF-Biketech
  6. walvis22

    walvis22 new here

    hallo ik ben nieuw hier dus zal mij ff voorstellen, mijn naam is Nick vd Wal en woon in Oss ben momenteel 20 jaar en heb al ruim 2,5 jaar mijn motorrijbewijs mijn geschiedenis : kawazaki zx6-r 1996 heb ik een jaar gehad toen heb ik er een ongeluk mee gehad buiten mijn schuld om dus...
Terug
Bovenaan Onderaan