Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Teun4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    RMZ 250 2005 SM bandenset

    Takasago Excel. Komen inclusief dunlop banden, meer dan voldoende profiel en niet uitgedroogd. Klaar voor het nieuwe seizoen. Inclusief tandwiel, extra tandwiel, remschijf, adaper voor de remklauw, etc. Helemaal compleet om een RMZ 250 om te bouwen naar een SM model. Ik heb deze set...
  2. T

    spannings regelaar K3 Suzuki gsxr (2003)

    hoi, Hierbij te koop, spannings regelaar K3 Suzuki gsxr (2003) komt van een motor met 38k op de teller. 50 euro! groeten Teun
  3. T

    Stalen remleiding GSXR-750 k3

    Hoi, Stalen remleidingset. Lengtes +- 75 en 50 cm. 1.jpg - Click to see more photos] 50 euro inclusief verzenden!
  4. T

    Suzuki K3 kappenset

    Hoi, Ik zoek een kappenset compleet voor een gsxr 750 K3. Voordat ik het probeer bij kappenset.nl ofzo eerst hier vragen natuurlijk :) Trefwoorden gsx-r 750 K0 k1 k2 k3 2000 2001 2002 2003
  5. T

    Hotcam+ GSX-r stl leiding+ SBK stuur,risers

    Hoi, Laser Hotcam + linkpijp. €100,00. Zat op mijn gs500, heeft een paar kleine krasjes maar verder in zeer goede staat. De volgende ABM producten zaten bij mijn motor toen ik hem kocht, maar ik kan niet echt overweg met een sbk stuur... Dus! Te koop: 1x lange stalen remleidingset...
  6. T

    YZF750R onderdelen

    Hoi, 1x Dynamo compleet. 2 x Bobine met bougiekabel/dop compleet. Samen €40,00 . Uitstekende staat. Eventuele porto is €6,75, ophalen kan nabij Almelo/Enschede. Heb ook nog wat andere YZF750r spullen. Evt ook FZR600 kuipen/blokonderdelen. nul zes twee twee negen zes acht nul...
  7. T

    FZR600 3HE blok -> Californisch 3UU. HELP!

    Hoi, Lang verhaal kort.. FZR600 gekocht. blok kapot gelopen. Nieuw blok gekocht in Goes, blijkt een californisch model te zijn met een of ander extra koelsysteem voor. We zien ook een 3UU bloknummer ipv de 3HE. Kan deze zonder aanpassingen eronder en hoe zit het met eventuele...
  8. T

    GS550L. Alle onderdelen te koop!

    Hoi, Vaders heeft een, in hele mooi staat, Suus GS550L gekocht. Echter aangezien het blokje niet mooi liep compleet gedemonteerd. Hij wil zelf wat onderdelen houden op reserve en de rest mag in de verkoop. Nadien bleek een benzine slangetje los te zitten en het blokje prima in orde te...
  9. T

    Onderuit door olie/rotzooi op de weg

    Hoi allen, Zoals de titel, ik reed vanmorgen door een dorpje in ons mooie twente, en kwam in een bocht bij de nieuwbouw uit. Gewoon asfalt. Omdat het nog nat was heel rustig (+- 30) de flauwe bocht pakk.... En daar ging ik. B| Nu heb ik gelukkig zelf niks,afgezien van mn vertrouwen...
  10. T

    Jawa 175cc uit '62

    Met pijn in mijn hart moet ik mijn trotse project verkopen. ;( Te weinig tijd en teveel andere dingen te doen. Mede aangezien mijn aandacht nu meer richting de racerij uitgaat moet de motor weg. Er is heel veel aan de motor gedaan, teveel om allemaal hier neer te zetten. Aangezien ik...
  11. T

    Isoleerlaag verf, vragen vragen?

    Beste leden, Het komt me nog met regelmaat voor dat ik een verkeerde keuze maak als ik zelf wat wil spuiten en me verkijk op de verfkeuze. Of een lelijke plek doodschuren en bijwerken. Het resultaat kennen de meesten wel, een 'orangeskin' bubbels all over. SHIT, dag al het schuurwerk. Nu...
  12. T

    Suus GS500 kapwerk

    Divers kapwerk van de GS500 voor de volle kuip. Let op, 4x rode kap. 3x zwarte kap. 2x voorste kapje en 1x onderkuip Sommige hebben scheurtjes en kleine beschadigingen. Plus een luchtfilterhuis,100% in orde. Komen kijken is geen probleem, koffie staat klaar. Extra foto's via de mail kan...
  13. T

    Balen! Thinner op kuipruit=smeerboel. Hoe los ik het op?

    Beste mensen, Zoals de titel al weergeeft, ik heb in een overenthousiaste bui per ongeluk thinner gebruikt om een stickertje van een zojuist aangeschafte kuipruit te halen. Resultaat, chaos. Het plastic reageerde met de thinner en het is erin gevreten. Is het ding nu verminkt voor het...
  14. T

    GS500 oud type stuur omwisselen nieuw type

    Heeft iemand enig idee of ik zonder problemen de 'set up' van het 1 delige GS500e stuur kan overzetten op het stuur welke uit 2 segmenten bestaat? Naast de diameter van het stuur zit je natuurlijk ook met de lengte van de handvaten,etc. Thanks, Groet, Teun
  15. T

    Restauratie CZ/Jawa 175cc

    Beste liefhebbers, Hoe kan het ook raar lopen soms, na het zien van de nieuwe Dukes of Hazard film begon het weer even te kriebelen, ik zocht op marktplaats wat naar oldtimers, en besloot ook even naar CZ te zoeken. Mijn oog viel op een advertentie met daarin een 175 cc uit '62. Na een...
  16. T

    Vraag over Loncin Pitbike

    Hoi Motorliefhebbers, Allereerst, ik ben niet helemaal nieuw (lees al vrij lang mee) maar heb vanwege een probleem waar ik niet uitkom me toch maar geregistreerd. Even het volgende, ik heb onlangs voor heel weinig geld, in de zin van 1 kratje bier, een Loncin Pitbike gekocht. De beste man...
Terug
Bovenaan Onderaan