Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oOz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. oOz

    Kevlar jeans Sartso

    Bij deze een gloednieuwe Sarto spijkerbroek met kevlar bescherming binnenin. Mag weg omdat ik per ongeluk verkeerde maat heb besteld :X :X :X Het betreft een breedte maat 32 en lengte 34, besteld in Amerika dus terugsturen is geen optie. In nederland kost deze €220,- ik heb er €180,-...
  2. oOz

    Sartso Kevlar Jeans

    Bij de bied ik mijn 2 Sartso Kevlar Jeans aan. Ze mogen weg in verband met het kwijtraken van een aantal kilootjes. Beide broeken hebben breedte maat 36 (lengte is enkel verkrijgbaar in 34). Het betreft model Snakewave en Midnight Blue. Los wil ik voor €75 euro per broek. Ze zijn te...
  3. oOz

    Luma Solido plus 16mm ART5 slot 120cm

    Te koop Luma Solido plus 16mm ART5 slot 120cm - ART 5, Toelatingsnr: MBT 4131 - 120cm lang - Gepanserd stalen beugel - Schakeldikte: 16 mm - Double locking mechanisme met stalen kogels - 10-disc slot met omkeerbare sleutel - Anti-boor / anti-pick - Vochtbestrijdingsinrichtingen...
  4. oOz

    AMRT Openbare wegtraining ANWB

    Bij het afsluiten van nieuwe motorverzekering heb ik een AMRT Openbare wegtraining kado gekregen van de ANWB. Deze training vind alleen plaats in Flevoland, voor mij persoonlijk wat te ver weg. Dat is ook de reden waarom deze weg gaat. Training kost nieuw 157 a 167 euro afhankelijk of je...
Terug
Bovenaan Onderaan