Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: desmohead
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. desmohead

    verlagen triumph streettriple 675 bj 2008

    Hoi motor vrienden, Ben samen met mijn vriendin bezig een Triumph streettriple 675 uit 2008 te kopen. De motor wordt voor haar. Echter heeft zij zaterdag een 2008 street triple gereden en ze kan bij stilstand net met haar tenen bij de grond. 2cm omlaag zou mooi zijn. Geïnformeerd...
  2. desmohead

    Olie lekkage Monster600 bij olie filter

    Beste Motor vrienden, Heb afgelopen seizoen al verschillende keren een olie lekkage gehad bij mijn Ducati M600 van 1995. Het begon met wat druppen langs het olie filter. Eerst aangedraaid en nog steeds druppels. Toen gehele filter inclusief O-ring vervangen (O-ring ingesmeerd met motor olie...
  3. desmohead

    stinken motor naar vervangen koppeling platen

    Beste MFers. Heb net de koppeling platen en veren vervangen van mijn 2001 R6. Voor dat ik de platen gemonteerd heb heb ik ze netjes paar uur in de olie laten baden. Naar het monteren eerst op de paddock stand uitgeprobeerd en toen stonk de motor. Daarna proef rit gedaan. Werk beter...
  4. desmohead

    Wie o Wie kent deze kleursteling op een FZ1????

    Beste motor-formurs, Wie o wie kent deze kleur stelling op een FZ1? Joop Hoekstra Motoren: Winterstalling Deze motor staat te koop bij joop hoekstra motoren en heb deze motor mogen bewonderen op de beurs. Vind hem erg mooi en heb dan ook veel interesse in de fiets alleen wat me tegen...
  5. desmohead

    Super corsa Diablo 180/55/17 SC2 Gezocht

    Hoi motorliefhebbers. Ben opzoek naar een nog goed te gebruiken Supercorsa Diablo SC2 maat 180/55/17. Graag voor een schappelijke prijs. Als je er een hebt liggen laat het me dan weten liefst met DOT code en foto zou mooi zijn. Groeten Jeroen.
  6. desmohead

    R6 moeite met starten als motor al gereden heeft! help!

    Beste motor vrienden, Mijn R6 van 2000 heeft sinds de winterstop het volgende rare probleem. Als ik hem koud start (aan druppel lader of niet maakt niet uit) start hij meteen. Laat ik hem even draaien en zet ik hem uit geen probleem. Hij start meteen. Maar nu komt het: Heb ik een stukje...
  7. desmohead

    R6 99/2001 voet stepje voor (bestuurder) rechter kant

    Hallo Motor vrienden. Zoek voor mijn Circuit R6 model 99/2001 een voet stepje voor een redelijke prijs. Heb je er een liggen en dan de rechter kant laat het me weten. PB sturen mag natuurlijk ook. Groeten *D
  8. desmohead

    R6 mod 99/02 onderdelen

    Hallo, Bij de aankoop van mijn circuit R6 bj:2001 zaten een hoop onderdelen die ik of dubbel heb of niet nodig. Vandaar dat ik ze te koop zet. Het gaat hier om de volgende onderdelen. Stalen remleidingen 60cm lang. VERKOCHT!!! Orginele lichtschakelaar orginele achterlicht...
  9. desmohead

    Advies aankoop circuit motor

    Hoi motor freaks. Naar 3x met mijn R6 van 2000 op circuit Zolder te hebben gereden heb ik besloten om een circuit motor te kopen. Wil een 600 liefst weer een R6 Maar andere japanners zijn ook leuk. Iemand nog tips en tricks over het kopen van een circuit fiets?? Het is voor...
  10. desmohead

    ervaring met supermotokleding.nl

    wie heeft er hier allemaal slechte ervaringen met de site supermotokleding.nl? heb er zelf een onderdeel besteld wat maar niet geleverd werd. uiteindelijk zou ik mijn geld terug krijgen maar als ik naar 3maanden herhaaldelijk vraag waar het blijft krijg ik nog een grote bek ook dat ik ze...
  11. desmohead

    ducati monster 600 bokken bij vast toerental

    hoi motor techneuten van nederland. :] heb een vraag over mijn monster 600 uit 1995 (carberateur versie). starten geen probleem optrekken ook niet maar bij vast toerental tijdens rijden begint hij te bokken. weet niet precies welk toeren tal want mijn monster heeft geen toeren teller...
Terug
Bovenaan Onderaan