Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: michielg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. michielg

    aan de motorrijder op de a10 west (+-23.15)

    ik hoop dat je ook op mf zit, Bedankt voor het redden van je eigen leven, ik had je echt oprecht niet gezien ondanks dat ik over mijn schouder had gekeken. Hoe gek het ook klinkt heeft die kleine kut clio van me een dode hoek. ik zit hier nu nog met mn hart in mijn keel. Hopelijk ben jij...
  2. michielg

    Het jaloerse koekblik en ik

    De file, een grote ergernis voor koekblik minnend Nederland. Voor motorrijders is het echter een stuk minder erg; lekker tussen het plaatmetaal doorweven :] en voor je het weet ben je met een glimlach op je gezicht uit de file en schiet het landschap weer langs je heen. :W Helaas gaat dit...
  3. michielg

    Loeiend geluid + koppelings/versnellingsbakproblemen zzr-600

    Zo dat is een lange titel, maar ook voor een probleem waar ik even echt niet uitkom. Ik zal z.s.m. een filmpje met geluidsfragment posten, maar die moet ik nog even maken. Ik heb meerdere problemen met mijn zzr-600 uit 1992. Ten eerste en dat is volgens mij de belangrijkste, is schakelen...
  4. michielg

    Wat te doen om benzine verbruik te verminderen

    Hey jongens en meisjes, Ik heb een kawasaki zzr 600 uit 1992 en het viel mij op dat vergeleken met andere motoren hier op het forum mijn verbruik wel erg hoog is. Ik rij max 1:12 en heb het idee dat dit niet helemaal goed is. wat kan ik allemaal doen om het verbruik te verbeteren? filter...
  5. michielg

    carburateurs synchroniseren, Kleppen stellen?

    Hey jongens en meisjes, Ik heb sinds kort een zzr 600 (1992) met 30k op de teller, en wilde eigenlijk binnenkort eens een keertje mijn carburateurs schoonmaken en synchroniseren. Eigenlijk heb ik 2 vragen hierover: Is er misschien iemand in omgeving amsterdam (+50km) die zo'n apparaatje...
  6. michielg

    Even hoi zeggen

    Hoi, Ik ben michiel, 27 jaar, woon in amsterdam en net een half jaar in het bezit van mijn motor rijbewijs. Helaas heb ik nog geen motor maar ik ben hard op zoek, maar mijn budget is niet zo hoog dus dat is nog lastig.. Ik heb wel meerdere motoren op het oog die ik als kanshebber zie...
Terug
Bovenaan Onderaan