Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kofferrek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kofferrek

    plaatsen van foto's van andere sites verbieden?

    Er zijn nog steeds gebruikers die niet snappen dat het tegenover andere gebruikers wel zo beleefd is om plaatjes te verkleinen voor je ze op M-F linkt. Dat levert regelmatig traag ladende pagina's op omdat een of andere idioot het nodig vind om meerdere foto's van 2,5Mb te plaatsen (voorbeeld...
  2. Kofferrek

    Spanningsregelaar wordt erg warm

    Vorig jaar is de spanningsregelaar van m'n Aprilia Caponord overleden. Nieuwe (universele) spanningsregelaar gemonteerd en dat probleem was opgelost ... tot die op vakantie door kortsluiting in de aansluiting (slecht contact door een half losgetrokken stekker) affikte. :/ Nieuwe, originele...
  3. Kofferrek

    Waar achterdemper (vering) laten reviseren?

    In de achterveer van mijn motor zit geen olie meer, hoog tijd dus om dat ding te laten reviseren. Weet iemand daar een goed (en bij voorkeur goedkoop :+) adres voor?
  4. Kofferrek

    Time to say goodbye: Koffer goes back to black!

    Na ruim 2,5 jaar met veel plezier hier te hebben gemod vind ik het mooi geweest en wil ik m'n tijd aan andere zaken gaan gesteden. :) Bij deze de crew bedankt voor de prettige samenwerking en uiteraard ook alle lieve (en minder lieve :+) m-fers bedankt voor al jullie posts en (soms terechte)...
  5. Kofferrek

    Iemand ervaringen met Posi-locks?

    Ik wil een moeilijk bereikbare connector op m'n motor vervangen. Nu kom ik op amerikaanse fora tegen dat verschillende mensen die connector hebben vervangen door poli-locks. Heeft iemand ervaringen met die dingen?
  6. Kofferrek

    Welke dikte electradraad voor 30A?

    In verband met een electraprobleem aan m'n motor wil ik een paar extra draden trekken van de spanningsregelaar naar de accu (een modificatie die op diverse fora wordt aanbevolen voor Aprilia's). Maar wat voor dikte draad moet ik daarvoor gebruiken. De draad wordt 30A afgezekerd. En wie weet waar...
  7. Kofferrek

    Electrisch probleem Aprilia Caponord

    Even een lang verhaal maar ik denk dat dat de beste manier is om het vage electrisch probleem dat soms (maar steeds vaker) optreedt bij m'n Capo optreedt te omschrijven. Het begon met Hemelvaart, nadat we een dik uur gereden hadden even een korte stop (5-10 minuten) gemaakt , ik wil...
  8. Kofferrek

    Fazer rijders van begin tot eind :))

    'FAZER RIJDERS VAN BEGIN TOT EIND :))' > 'Fazer rijders van begin tot eind :))' Hoofdletters komen zo schreeuwerig over ;)
  9. Kofferrek

    Motorhelmmuts Lidl - Bagger

    Posts verplaatst naar Het grote motorreut bij LIDL topic slotje
  10. Kofferrek

    Het Honda CBR topic deel 109: Op je blauwe ogen!

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D Vragen over topictitels en reacties zijn een indicatie van niet voldoen aan bovenstaande en kunnen spanking, belediging en vernedering tot gevolg hebben. U bent gewaarschuwd B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak...
  11. Kofferrek

    Type

    .
  12. Kofferrek

    zelf doen of laten doen

    Spam. slotje
  13. Kofferrek

    Vaag electrisch probleem Caponord

    Ik kom net thuis van en hele dag lekker en probleemloos rijden. Stop op het paadje achter m'n huis om het poortje open te maken (laat de motor hierbij in z'n vrij draaien) en schuifel weer terug langs de motor om hem naar binnen te rijden. Waarschijnlijk heb ik bij het opstappen even licht het...
  14. Kofferrek

    vrijdag wil ik naar een gsxr1100 kijken/kopen waar let ik op

    hoorde ergens anders slotje
  15. Kofferrek

    handig met photoshop ?

    Hoorde bij BMW R1200RT ervaringen e.d. posts verplaatst
  16. Kofferrek

    Je kan niet alle motoren hebben zonder iut plaats te lopen

    posts verplaatst naar verzamelen van motor miniaturen deel 2
  17. Kofferrek

    Zumo 550 bestanden

    Post verplaatst naar Garmin zumo
  18. Kofferrek

    Müch Mammut foto´s

    Berichten verplaatst naar Münch Mammut treffen: 17+18 mei slotje
  19. Kofferrek

    Bimota pak laatste poging voor de foto

    post verplaatss
  20. Kofferrek

    Uitlaat

    verplaatst op verzoek
  21. Kofferrek

    dader dodelijk ongeluk 25 jarige moterrijder

    Posts verplaatst naar 06-03 in Opsporing verzocht: doorrijder na ongeval...
  22. Kofferrek

    Benzinepomp Srad 750

    'Srad' > 'Benzinepomp Srad 750'
  23. Kofferrek

    De Aldi (B) en Lidl (NL): motorspullen 7-3

    één lidl-topic is wel genoeg. posts verplaatst naar: bij lidl is het motorseizoen ook geopend
  24. Kofferrek

    valbeugel 3

    1 topic is handiger B|
  25. Kofferrek

    Poll valt over tekst

    Viel me in het: Push up 4 men ??? -topic op dat de poll gedeeltelijk over de tekst valt.
Terug
Bovenaan Onderaan