Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gieldb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Slecht oppakken, en af en toe op een cilinder lopen

    Beste mede- MF'ers, Ik heb een suzuki SV 1000 uit 2003, hierbij heb ik het volgende probleem. Onderin zijn toerengebied, dus vanaf stationair tot maximaal 4000 tpm pakt hij slecht op en loopt hij zo nu en dan op één cilinder.. maar dit doet hij dat maar tot 2500 tpm :? Nu is hij recent...
  2. G

    gezocht: ducati monster km teller aandrijver

    Hallo mede- MF'ers, Ik ben met lichte spoed opzoek naar een kilometerteller aandrijver voor mijn Ducati monster M600 uit 1995. Heb je nog een liggen, stuur dan even een PB'tje alstublieft, of reageer hier even! alvast bedankt!!
  3. G

    Diadora Eagle FX motorlaarzen mt.45 valt klein!

    hallo MF'ers :W Hierbij bied ik mijn motorlaarzen van Diadora aan. Ik heb de laarzen vorig jaar september gekocht, maar vallen mij toch nét iets te klein uit anders had ik ze zeker wel gehouden. Normaal gesproken heb ik maat 44/44,5, dus als je rond de 43/44 zit is de maat goed. De...
  4. G

    Slippende koppeling op hoge toeren

    Hallo MF'ers, Ik heb nog niet zo lang geleden een ducati monster M600 uit 1995 gekocht, nu kwam ik er vorige week achter dat de koppeling op hoge toeren ( 4e versn. ±100 km/h) door gaat slippen als ik hem even door wil trekken. Mijn eerste gedachte ging naar de koppeling, maar naar wat...
  5. G

    gezocht: koplamp kawasaki zxr 400 '91>

    hallo, ik ben nog opzoek naar een koplamp voor een kawasaki zxr 400. het gaat om het model na '91. ik heb een fototje erbij gedaan om te zien welk model koplamp het gaat. als iemand een heeft liggen, hoor ik het graag! alvast bedankt
  6. G

    nieuw hier, even voorstellen!

    Hallo, Ik ben Giel de Boer (Gieldb ;) ). sinds kort ook aan het rond neuzen op het forum voor wat info en oriënteren qua motor. ik ben 19 jaar, student Allround Operationeel Technicus. ik ben bijna klaar met mijn rijbewijs, dus dacht meld me alvast aan! tips en tricks zijn altijd welkom...
Terug
Bovenaan Onderaan