Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BaRRt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BaRRt

    HJC RPHA 10 WIT maat M ZGAN

    Ik verkoop mijn bijna niet gebruikte HJC helm. Ik wil liever weer een Arai kopen, want die past beter bij de vorm van mijn hoofd. Ik heb deze HJC maximaal 10 keer opgehad, dus is echt zo goed als nieuw!! Alle boekjes zitten erbij. Tevens zit er een pinlock in het zwarte vizier. Helder vizier en...
  2. BaRRt

    Folembray 29 en 30 mei

    Ik ga 29 en 30 mei rijden op Folembray, ben er vorig jaar geweest. Leuk klein baantje en erg gezellige sfeer daar! Hier nog mensen die eventueel interesse hebben om 2 dagen goedkoop te kunnen racen? De prijs voor vrij rijden zijn €170 voor de 2 dagen. €85 voor 1 dag. Voor 1 mei betalen €150...
  3. BaRRt

    Bike-Lift paddockstand voor + Datona inrijklem

    Bike-Lift paddockstand voor: €30 excl eventuele verzendkosten Uploaded with ImageShack.com Datona inrijklem: €25 excl eventuele verzendkosten Uploaded with ImageShack.com
  4. BaRRt

    TK 4x gebruikte Dragon Supercorsa 180/55

    Alleen SC2 Dot: 0511 Dot: 0110 Dot: 1910 Dot: 2710 Prijs: t.e.a.b. Liefst verkoop in 1x en op te halen in Hilversum
  5. BaRRt

    aanhanger met steadystand en oprijplaat

    Ik heb een goede stabiele motoraanhanger te koop. Banden zijn nog goed en alle verlichting werkt. De aanhanger is geremd. Gewoon met witte platen te rijden. Aanhanger moet zo snel mogelijk weg, want dan kan ik mijn garagebox opzeggen! prijs aanhanger: €250 (incl steadystand) prijs...
  6. BaRRt

    Het Honda CBR600RR topic deel 74

    Het Honda CBR 600RR topic - sinds dinsdag 3 mei 2005 - [hr] Vooruitzichten: [hr] Buienradar: [hr] Vorige Delen: Topics: Het Honda CBR 600RR topic deel 01 - 147 dagen - BRAMCBR600 Het Honda CBR 600RR topic deel 02 - 037 dagen - UPP-Racing Het Honda CBR 600RR...
  7. BaRRt

    Te koop Honda CBR600RR PC37

    Vanwege het feit dat ik ga samenwonen is er helaas geen ruimte voor een circuitmotor, graag verkoop ik de motor zo snel mogelijk. Dus bieden mag! Er zitten heel veel extra's op en bij de motor! En zo goed als klaar om een heerlijk seizoen te racen!! Door de HRC kit ecu loopt de motor heel...
  8. BaRRt

    Gezocht: Dragon Supercorsa SC2 180/55

    Heeft er iemand een nieuwe of nauwelijks gebruikte Dragon SC2 (Diablo mag ook) liggen? Alvast bedankt! :W
  9. BaRRt

    Verschillende onderdelen

    Nissin radiale rempomp van een PC40: Zit geen remhendel bij en ook zit er geen rempinnetje bij. Exclusief remvloeistofslangetje Inclusief 2 remvloeistofreservoirs de standaard en 1 van Brembo. Prijs: €50,- verkocht Standaard Honda CBR600RR PC37 koppeling 2003-2006: Prijs: T.E.A.B...
  10. BaRRt

    Verschillende onderdelen

    Nissin radiale rempomp van een PC40: Zit geen remhendel bij en ook zit er geen rempinnetje bij. Exclusief remvloeistofslangetje Inclusief 2 remvloeistofreservoirs de standaard en 1 van Brembo. Prijs: T.E.A.B. Standaard Honda CBR600RR PC37 koppeling 2003-2006: Prijs: T.E.A.B...
  11. BaRRt

    1 en 2 mei Assen met MSL

    Hallo allemaal :W Wie gaan er 1 en/of 2 mei rijden op Assen met MSL?
  12. BaRRt

    Berik combi met glij schade

    Ik heb hier nog en Berik combi liggen in maat 50. Pak is ongeveer 2 jaar oud. Ik ben er helaas vorig jaar 2x meer onderuit gegaan op het circuit :X Het pak ziet er dus niet meer zo heel mooi uit, maar er zijn adresjes die hem weer best mooi kunnen opknappen. Heb het pak altijd met thermo...
  13. BaRRt

    PAZZO en LighTech remhendel

    Ik heb hier nog een zgan ECHTE Pazzo remhendel liggen. Ik heb hem reserve gekregen bij mijn circuitmotor, maar aangezien er een Brembo rempomp op gaat komen gaat deze niet meer passen. Er zijn geen sporen van gebruik te vinden op de hendel! Bij de remhendel krijg je gratis een Pazzo...
  14. BaRRt

    PAZZO remhendel voor Honda

    Ik heb hier nog een zgan ECHTE Pazzo remhendel liggen. Ik heb hem reserve gekregen bij mijn circuitmotor, maar aangezien er een Brembo rempomp op gaat komen gaat deze niet meer passen. Er zijn geen sporen van gebruik te vinden op de hendel! Je krijgt er een koppelingshendel van Pazzo bij, met...
  15. BaRRt

    Gratis af te halen: imitatie kuipset Honda CBR600RR PC40

    Ik heb nog een complete imitatie kuipset liggen voor een PC40 (2007-heden) Heb inmiddels deze motor niet meer en de kappenset ligt mij alleen maar in de weg. Het gaat om een imitatie set van HM-Plant: Heeft 1 klein minpuntje dat er een pinnetje is afgebroken die de zijkuip in de...
  16. BaRRt

    Schade remklauwhouder Honda CBR600RR (2005)

    Bij het verwisselen van mijn voorvelg kwam ik iets raars tegen, er is onder bij mijn voorvork een stukje afgebroken. Hoe het kan weet ik niet, maar ik ben wel de 18e op CPZ de grindbak ingegleden. (regen en olie gaan niet samen :X ) Hier een foto'tje voor het idee, hoeveel kwaad kan dit en is...
  17. BaRRt

    Gezocht luchtinlaten CBR600RR 05/06

    Heeft iemand nog een setje liggen voor een mooie prijs? (liefst polyester)
  18. BaRRt

    TK: Motolug aanhanger zgan

    Eventueel te koop als ik een andere aanhanger kan vinden voor 2 motoren. Ik heb deze aanhanger in maart gekocht en pas 4 keer gebruikt. Bij de aanhanger zitten nog 4 originele motolug sjorbanden. Nieuw prijs: €1045,- Vraagprijs: €875,-
  19. BaRRt

    Pitbox MSL -------- 18 juli Zandvoort!!!

    Wij hebben nog 3 2 plekken vrij in de pitbox. Kosten zijn €20 per persoon als er nog 3 mensen bij komen. Ik zou zeggen kom er gezellig bij *O*
  20. BaRRt

    2x Pirelli Diablo Supercorsa SC2

    120/70 & 180/55 Dot voor: 1107 Dot achter: 1707 achterband 7 sessies gebruikt voorband 7 sessies gebruikt €25 inclusief verzendkosten Verkocht 120/70 & 180/55 Dot voor: 0308 Dot achter: 4607 achterband 1 sessie gebruikt voorband 3 sessies gebruikt €50 (verzendkosten voor de koper)
  21. BaRRt

    2x Pirelli Diablo Supercorsa SC2

    120/70 & 180/55 Dot voor: 1107 Dot achter: 1707 achterband 7 sessies gebruikt voorband 7 sessies gebruikt €25 inclusief verzendkosten Verkocht 120/70 & 180/55 Dot voor: 0308 Dot achter: 4607 achterband 1 sessie gebruikt voorband 3 sessies gebruikt €50 (verzendkosten voor de koper)
  22. BaRRt

    Gezocht met SPOED: regenbbanden

    Ik rij aankomende donderdag op CPZ met MSL en de kans op neerslag is erg groot. Wie heeft er nog een setje gebruikte regenbanden liggen in de maat 120/70-17 en 180/55-17 Graag mailen op: bwvannispen@live.nl Alvast bedankt :W
  23. BaRRt

    Pitbox MSL -------- 16 juni Zandvoort!!!

    Wij zoeken nog 2 mensen om met ons een pitbox te delen, we zijn dan in totaal met zijn 5e en zijn de kosten €20 per persoon. Grt Bart
  24. BaRRt

    Racen op een CBR600RR (PC37) 2003-2006

    Racen op een CBR600RR (PC37) 2003-2006 Het weer Gerelateerde topics: - Het JM-Racing Topic deel 26 - Racen op een CBR600RR (PC40) 2007-> - Het Honda CBR 600RR topic deel 67 - Racing on a old CBR600F : Party 7 Race nieuws: - http://www.racesport.nl/ - http://www.motogp.com/...
  25. BaRRt

    Pitbox MSL --- 3 mei Assen

    Hallo Allemaal, Wij willen voor 3 mei een pitbox huren op Assen via MSL. We zijn met zijn 2e en zoeken nog 2 of 3 mensen die willen meedoen. Prijs komt dan op ongeveer €20 a €25 per persoon.
Terug
Bovenaan Onderaan