Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tuutuut
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tuutuut

    Maatschappelijk verantwoord subforum voor "gehandicapten"

    Is het geen idee om op het motor-forum een subforum "Motor Mobiliteit voor Gehandicapten" te openen? (Al dan niet i.s.m. MMVG.) Ik zie de laatste weken steeds meer topics van 'gehandicapten" die naar Motor Mobiliteit voor Gehandicapten worden doorverwezen. Daarnaast zijn er denk ook veel...
  2. Tuutuut

    MF User foto's - Foto van je eigen motorscooter

    Nieuw jaar, nieuw subforum, nieuw topic :+ Hierbij een nieuw topic om een foto van je "eigen" motorscooter te plaatsen :)
  3. Tuutuut

    Weersverwachting zondag 25 juni 2006

    De dag begint met zon, maar in de loop van de dag neemt de kans op regen- en onweersbuien vanuit het zuiden toe. Hagel en lokaal ook wateroverlast behoren zeker tot de mogelijkheden. In het zuidoosten en oosten kunnen ook zware windstoten voorkomen. De temperatuur loopt die dag op tot rond...
  4. Tuutuut

    Zware IJZEL regio Hilversum!

    Iedereen die in de regio Hilversum rijdt: LET OP ZWARE IJZEL! :( Zo en nu eerst koffie en een peukje B|
  5. Tuutuut

    Lease motor, ik lach me rot ..

    Vanwege de wijziging mbt personenauto's en bestelauto's toch maar eens uitgezocht hoe het nu zit met de lease motor. http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/loonbelasting/lb22/lb22-317.html Quote website belastingdienst: "Als u een motor of een bromfiets aan de werknemer ter beschikking stelt...
  6. Tuutuut

    Camera's Ilpendam (Noord-Holland)

    Heeft er iemand een idee waarom er (minimaal) drie camera's in de lantaarnpalen hangen op de Jaagweg (Provinciale weg Purmerend - Amsterdam) vanaf het kruispunt bij Ilpendam tot aan de 1ste boch richting A'dam (waar je 50 km/h mag)? Het zijn gewone camera's en geen (flits)kasten :?
  7. Tuutuut

    TRX vraagje

    Hoi allen, Ik zag hieronder al een topic staan over de Yamaha TRX maar ik zag er niets over woon-werk verkeer in staan. Is de TRX, net als zijn broer de TDM, ook geschikt voor dagelijks woon-werk verkeer? En zo ja, waar moet je dan op letten in gebruik en bij aanschaf? Ik ben aan het...
Terug
Bovenaan Onderaan