Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Foxhill
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Foxhill

    Moto Guzzi 1100i ombouwen naar cafe racer

    Na jaren erover na te denken, heb ik in november eindelijk een Guzzi gekocht om aan te passen naar een caferacer. Ik zal hier proberen de voortgang bij te houden. Zo is hij begonnen (iets minder mooie staat dan op de foto's te zien): Na het monteren van clipons, Tarozzi rem-schakelset...
  2. Foxhill

    MAP sensor + open lucht filters - Guzzi Cal 1100i

    Mijn Moto Guzzi California 1100i 1994 moet er aan geloven. Hij zal aangepast worden zodat hij ooglijk zal worden (wie gebruikt dat woord nog?). Daarbij wil ik ook open luchtfilters plaatsen. Niet voor de PK's, maar voor de looks *O* . De Guzzi heeft een temperatuursensor en een MAP-sensor op...
  3. Foxhill

    11, 25, 35 kw, alle vragen en bronnen

    Vraag : Wat mag ik na 19 januari rijden met mijn 25kw rijbewijs. Antwoord : Als je nu een 25kw rijbewijs hebt dan mag je vanaf 19 januari ook op een 35kw motorfiets rijden maar dan moet je wel aan de voorwaarden van het A2 rijbewijs voldoen. Voorwaarden A2 rijbewijs : maximaal 35kw maar...
  4. Foxhill

    CB750 opknappen, vorderingen/vragen/tips

    Dag MF'ers, Afgelopen zondag heb ik een CB750 gekocht uit 1981, het blok is van 1982. Ik wou de motor een beetje opknappen en een beetje stoerder maken of helemaal origineel opknappen. Nadat ik de motor uitgebreid bekeken heb besloot ik dat hij echt origineel opgeknapt moet en kan worden...
  5. Foxhill

    Moto Guzzi V50 Nato met weinig km's, ontzettend nette motor

    Beste MF'ers, Je kunt toevallig mijn vorige Guzzi gezien hebben op dit forum, een van de andere forumbezoekers is hier nu trotse eigenaar van. Nu verkoop ik ook de andere Moto Guzzi Nato III die ik had. Het is een erg nette motor, met maar 10000 km op de teller. Hij zit erg strak in de lak...
  6. Foxhill

    gespot, mooie caferacer, maar blokt niet perfect?

    Beste techneuten, Op een niet nader te noemen advertentie website staat een mooie goedkope caferacer. De eigenaar vraagt er 450 euro voor. Het is CB350, maar de omschrijving van het blok valt me tegen. De motor doet het, maar het blok mag/kan wel iets beter afgesteld worden. Zelf heb ik hier...
  7. Foxhill

    Moto Guzzi V50 Nato met maar 18000 km

    Dag MF'ers, Een paar weken terug heb ik 2 Moto Guzzi V50's gekocht, maar ik kan er maar op eentje rijden. Vandaar dat ik onderstaande motor verkoop. De motor heeft maar 18000 km gelopen, en dat is te zien. De olie en bougies zijn vervangen. De originele tassen en remlicht...
  8. Foxhill

    Onderdeel teller Moto Guzzi V50 Nato (+evt oorlogsverlicht.)

    Beste MF'ers, Sinds minder dan een week heb ik een Moto Guzzi V50 Nato als tweede motor. Het ding heeft sinds verkocht te zijn via de domeinen in 2005 altijd stil gestaan. Ik moet nog even een kenteken vervangen, wat olie verversen e.d., maar hij startte in 1x. Nou doet alleen mijn...
  9. Foxhill

    VF750F, loop of sloop

    Samen met een kameraad heb ik een VF750F gekocht, van begin jaren '80. Toen we hem kochten liepen 3 van de 4 cilinders, en heb ik er zelfs nog een stukje op gereden. We zijn wel technisch en dachten de motor wel goed aan het lopen te kunnen krijgen. We hebben de bougies vervangen en de...
  10. Foxhill

    Hoe goed is de bescherming van een goedkope leren combi

    De vraag lijkt me heel duidelijk. Er worden leren combi's aangeboden van 100 tot en met 1000 euro. Natuurlijk zijn die van 100 niet erg goed, maar hoe weet ik wat wel goed is? Is dit te zien aan de protectors die erin zitten? Er worden een boel leuke gebruikte combi's aangeboden hier op...
  11. Foxhill

    Carter/krukhuis van een (evt. kapot) motorblok

    Hallo, Om een tafel te maken op mijn studentenkamer, zoals: Zoek ik een carter of krukhuis. (Ik weet niet of ik het goed noem.) Het liefst van een (kapotte) V4, V6 of V8, omdat dit mij mooier lijkt. Het mag een mooie grote zijn van een automotor maar ook juist een vette van een...
  12. Foxhill

    Yamaha R6 / Honda CBR600fs, rood, <20000km

    Ik ben op zoek naar een Yamaha R6 of een Honda CBR600fs. De motor moet in ieder geval voldoen aan de volgende punten: - Geen geel, blauw, of groene kleur (moet bij rood passen) - Uit 2001 of 2002 - Minder dan 20.000km - Geen krassen of andere beschadigingen Eentje met een sportuitlaat...
  13. Foxhill

    R6 kopen met 40000

    Hallo MF'ers, Ik ben van plan een R6 te kopen uit 2001. Nou zie ik er verschillende staan, waarvan de goedkoopste 39500 km heeft gereden. Voor een 200 of 300 400 euro meer kan ik er een kopen met zo'n 25000 km op de teller. Wat is jullie ervaring met het aantal kilometers boven de 40000...
  14. Foxhill

    Aangeboden: Yamaha YZF 600 R Thundercat 25 kw

    Mooie Yamaha YZF 600 R Thundercat, voorloper van de R6. In de mooie oranje/zwart/zilver kleurstelling. De motor is begrenst op 25 kw bij een goed bedrijf, dit is netjes op kenteken aangegeven. Ik verkoop mijn motor omdat ik een R6 aan wil schaffen.Ongeveer 2 maand geleden heeft de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan