Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mxcreep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mxcreep

    Coober LM ecu, decat pijp en airbox lid voor 17/18/19 KTM Duke 390

    Ik heb enige tijd geleden een complete kit gekocht bij Coober met daarin een LM ecu, een decat pijp en een airbox lid voor mijn 2018 Duke 390. Na daar een weekje mee te hebben rondgereden heb ik besloten een stapje verder te willen gaan hierin met een ander uitlaat systeem en een ecu die wat...
  2. mxcreep

    Supermoto NOP / Flevoland

    Aangezien ik tot nu toe eigenlijk nergens een supermoto heb zien rondrijden in de NOP (Noordoostpolder) vroeg ik me af of ik de enige ben... Dussss als er meer zijn die op zo'n geinig speeltje rijden laat dat dan hier even weten... Evt kunnen we dan een keer een ritje doen of iets anders...
  3. mxcreep

    Voor als je vermogen tekort komt

    Ik kwam op supermotojunkie een link tegen voor de liefhebbers van supermoto's met veel vermogen : http://www.maicointernational.com/html/supermoto.html Hun 620 staat opgegeven voor 76Pk... en dan staan de specs van de 685 er nog niet eens bij... Denk dat een je je voorwiel niet meer aan de...
  4. mxcreep

    SM vering setup

    Ik ben al een tijdje op zoek naar wat goede richtlijnen om te gebruiken om de vering van mijn Husky 510 uit 08 in te stellen. In de owners manual van Husqvarna staat namelijk weinig zinnigs behalve de 'sag' (in dit geval alleen met de rijder erop) van de achterschokbreker die ingesteld moet...
Terug
Bovenaan Onderaan