Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheLith
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheLith

    Welke Nederlander zie jij in de toekomst graag in de Moto3?

    Nu Bo Bendsneyder volgend jaar naar de Moto2 verhuist, zou het leuk zijn dat er ook ooit een opvolger komt in de Moto3. Alleen lijkt het pad van tegenwoordig via NSF100, Yamaha R125, R3 en KTM RC390 meer richting WSS / WSBK te gaan. De enige kans om in de Moto3 te komen lijkt mij via RBRC of via...
  2. TheLith

    FIM en Dorna introduceren nieuwe Supersport 300 klasse

    De FIM en Dorna hebben officieel bekend gemaakt dat het World Superbike kampioenschap vanaf het seizoen 2017 uitgebreidt zal worden met een nieuwe FIM Supersport 300 klasse. Motoren: Honda CBR500R Kawasaki Ninja 300 (EX300ADF) Yamaha YZF-R3 KTM RC390 Wordt het WSBK nu echt de...
  3. TheLith

    Onderwerp waarin je hebt gereageerd niet meer willen volgen

    Hoi, Er zijn onderwerpen waarop ik ooit heb gereageerd, maar die ik niet meer wil volgen. Ik krijg echter bij mijn MF nog steeds de onderwerpen in beeld wanneer iemand heeft gereageerd. Is het mogelijk om bepaalde onderwerpen niet meer te volgen?
  4. TheLith

    Originele uitlaatdempers Triumph Speed Triple '08-'10

    Zeer snel na aanschaf van de motor zijn de einddempers vervangen voor sportdempers. Dus zo goed als nieuw. €75,- Zie voor foto's de advertentie op MP.
  5. TheLith

    Originele einddempers Triumph Speed Triple 2008

    Te Koop, originele einddempers van een Triumph Speed Triple uit 2008. Deze uitlaten zijn snel na aankoop al omgewisseld voor andere dempers. Sindsdien liggen ze bij mij op zolder. Tegen elk aannemelijk bod :)
  6. TheLith

    Voor alle Yamaha Bulldog BT1100 fans

    Te koop: Bord Bulldog Fans Parking Only 10,- euro
  7. TheLith

    Jasper Iwema deeltje 2 - Do or die this season

    Kan Jasper dit seizoen nog opkrabbelen en de top-10 binnenstormen in Moto3? Beleef het mee :Y
  8. TheLith

    Bryan Schouten

    Ik zie hier nog geen Bryan Schouten topic staan. Voor dit seizoen echter al twee overwinningen in IDM en afgelopen zondag een tweede plaats in de CEV Spanje in de Moto3-klasse, dat verdient een topic???????? ;)
  9. TheLith

    Segura motorbroek leer maat XL

    Deze broek is me te groot (wijd) *D geworden. De broek is aanritsbaar bij jassen van Segura en in zeer goede staat. Prijs 75 euro Voor foto's moet ik je ff doorverwijzen naar mijn advertentie op marktplaats, ik hoop dat dat geen probleem is. ;) http://link.marktplaats.nl/563678376
  10. TheLith

    Originele dempers en zadel Triumph Speed Triple bj 08-10

    Te Koop: Originele dempers Triumph Speed Triple 1050 bouwjaar 2008-2010 (Ik heb me laten vertellen dat ze van bouwjaar 05-07 hetzelfde zijn :-) ). De dempers zijn in zeer goede staat. Origineel zadel voor een Speed Triple bj 2008-2010. Zadel is zo goed als nieuw. Uitlaatdempers foto...
  11. TheLith

    Achterkant/nummerplaathouder Speed Triple 1050 '05-'07

    zie ook mijn advertentie op Marktplaats
  12. TheLith

    Te Koop: Paddockstand achter enkelzijdig voor o.a. Triumph

    Zie ook mijn ad op Marktplaats.
  13. TheLith

    Gestolen in Arnhem, Zwarte Triumph Speed Triple 1050 (2007)

    Vanmorgen kwam ik erachter dat mijn Zwarte Triumph Speed Triple 1050 uit 2007 is gestolen. kenteken MX-HX-32 De motor is voorzien van Arrow uitlaten, kapje over de buddyseat, flyscreen. Ben er behoorlijk ziek van.
Terug
Bovenaan Onderaan