Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: X-R@y
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    Motorrijders gezocht voor begeleiding van wedstrijdwielrenne

    Mijn club SKITS zoekt motorrijders voor begeleiding van een wielrenwedstrijd. Op zaterdag 26 september organiseert studenten schaats- wieler- skeeler vereniging SKITS het Nederlands Studenten Kampioenschap Wielrennen onder auspicien van StudentenSport Nederland en de de KNWU. Het evenement...
  2. X

    gezocht kuipdelen Honda VTR SP1

    Kuipdelen gezocht Honda VTR SP1 Topkuip kuip rechts eventueel kontje wie o wie heeft ze of weet iemand die ze heeft het liefste origineel
  3. X

    Gear indicator

    Heeft iemand nog een gear indicator
  4. X

    MuZ Skorpion Sport

    Te Koop MuZ Skorpion Sport Ik heb op deze motor een jaar gereden en daarna aan mijn broertje gegeven, die was een hoop van plan (spuiten, en weet ik veel allemaal) maar hij heeft een schuiver gemaakt en toen zijn zijn plannen opgehouden (hij is beetje bang voor motorrijden helaas). Het is een...
  5. X

    VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

    Tja het vorige topic had alweer de 2500 replies gehaald vandaar DEEL 3!!!!! Deel 1: VTR1000 SP 1&2 topicje Deel 2: vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2) Maar eerst de types!!! Europees Honda VTR SP1 (2000) Honda VTR SP1 (2001) Honda VTR SP2 (2002/2003) Honda VTR SP2 (2004/2005)...
  6. X

    Noord-Holland: Deel 7 !!!!!

    Noord-Holland Deel 7 alweer! 8-) hieronder een lijst van de vorige delen: Noord Holland: Deel 6 Noord Holland Deel 5! Noord Holland: Deel 4!! :) Noord Holland : Deel 3 !! Noord Holland : Deel 2............ Noord Holland : A7, A9, Schiphol enz...... Hier gaan we weer vrolijk verder over de...
  7. X

    helm laten spuiten

    ik heb weleens topics voorbij zien gaan waar in verteld werd dat men hun helm had laten spuiten ik probeer zoeen spuiterij (als dat zo heet) / spuiter te vinden wie kent er een? ik kan het even zo snel op internet niet vinden
  8. X

    de politie houd je ook weleens voor niks aan

    Jaja die irritante gasten hielden me voor niks aan rijd ik terug van me werk om 22.00 (moest overwerken) rijdt er een politieauto een hele tijd achter me aan (ik zag hem de hele tijd) en net voor de coentunnel gaat ie voor mij rijden komt er opeens achter op dat politiekoekblik te staan "Uw...
  9. X

    geluid bij bullitcam

    Ik heb een bullitcam en maak vaak filmpjes met dat ding als ik aan het rijden ben maar het geluid is niet super (ook nog mono) hoe hebben anderen dat? ik wil het ook graag oplossen, zodat ik ook beter geluid heb
  10. X

    topics worden te groot

    beetje overwhelmed veel reacties zijn er bij sommige topics kan er een max gezet worden aan reacties bij een topic? zodat er bv max 250 reacties geplaatst kunnen worden zo zal het er tevens heel wat overzichtelijker worden als je even weg bent geweest dan weet je haast niet waar je gebleven...
  11. X

    Tussen me oren of ..................

    Ik rijd nou al sinds begin van de zomer op een motor MuZ Skorpion een ex-cupracer van een vriend van mij (die er ook op heeft geraced) ik kon hem voor een prikkie overnemen en motorisch is ie in orde. Toen ik hem overnam zaten er Avon race compound banden onder maar jongstleden heb ik een...
  12. X

    helmet/moto cam

    ik ben op zoek naar een helmet/moto cam, welke is goed? en waar moet ik zoeken? Het liefste heb ik een digitale, zijn er mensen met ervaring met deze cams? let me know pleez!!!
Terug
Bovenaan Onderaan