Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mona-toetje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mona-toetje

    Nieuw, Berik Flumatic evo 2 maat 52 2 delig pak

    Toch wat te groot voor mij. Slechts een paar keer gedragen. Is nog nieuw te koop bij fc moto voor 700 euro. Ik denk voor personen van 1.75-1.85 lang en 75-85 kilo. En anders is er ook een maat tabel op fcmoto te vinden. Ik zou er graag 390 euro voor willen hebben.
  2. mona-toetje

    Racecracks 22 juni zandvoort

    Doordat ik onderdelen niet op tijd binnen heb bied ik bij deze een trackday aan op zandvoort met racecracks. Groep 2, maar je kan altijd aangeven of je in een andere groep wilt. Ik dacht aan 150 euro. Mvg Daniël
  3. mona-toetje

    Aprilia rsv mille 2001

    Nette rsv mille te koop. Veel onderhoud gehad. Vorige week nog kleppen gesteld bij Roke,nieuwe klepdekselpakkingen en co/o2 afgesteld en gaskleppen gesynchroniseerd. Rekening aanwezig. Haga stickerset. Matris stuurdemper Carbon voor/achter spatbord heelplates, dashboard, en zijkuip airpullers...
  4. mona-toetje

    Tailbag zadeltas bags connection 50L

    Mooie tas voor de vakanties. Past een hoop in. En zit als een huis. https://link.marktplaats.nl/m1457991727
  5. mona-toetje

    Bos Superbike demper, 60mm aansluiting

    Nette demper te koop. En voor de MFers een special price natuurlijk. https://link.marktplaats.nl/m1455425787
  6. mona-toetje

    Hepco & Becker rek RSV, Tuono >2003

    80 euro voor de mede MFers https://link.marktplaats.nl/m1455423871
  7. mona-toetje

    Aprilia RSV Mille "Haga"

    Te koop deze mooie rsv mille met 45.000 km. Helaas geen echte haga, maar wel een mooie stickerset met veel extra's. Echte "Haga" kroonplaat (zeldzaam) Volledig Akrapovic titanium 2-2 uitlaatsysteem. Zeer licht en extra pk's. 57mm gasklephuizen gemonteerd van een gen2 rsv.(std 51mm) Met de...
  8. mona-toetje

    Bos Superbike demper. 60mm aansluiting

    (Edit, bovenste demper is verkocht.) Bij deze bied ik een superbike demper aan met een aansluiting van 60mm. Lengte 380mm Inlaat 60mm Dempers is vrij luid, heb er dus ook de db killer bij. En nieuwe stickers. Incl. Hanger. Zou er graag 150 euro voor willen hebben.
  9. mona-toetje

    2x Bos Superpole Ø 60mm

    Bij deze bied ik 2x eeen superbike demper aan met een aansluiting van 60mm. Bovenste demper heeft 2 deukjes aan de binnenkant. (Rechts gemonteerd, zie je er niks van) Lengte 380mm Inlaat 60mm Dempers zijn vrij luid, heb er dus ook de db killers bij. En nieuwe stickers. Incl. Hangers...
  10. mona-toetje

    Oem BMW benzineslang

    Te koop een oem bmw benzineslang 1 meter BMW Motorcycles Fuel SUPPLY/PUMP/FILTER Nummer 9 in het diagram. Part no. 16121180409 Zou er 20 euro voor willen hebben
  11. mona-toetje

    Aluminium dichtringen waar te koop?

    Weet iemand waar je (betaalbaar) een assortiment doosje alu dichtringen kan kopen? (Crush washers) Al meerdere malen aan het sleutelen geweest, en erachter gekomen dat ik eigenlijk een nieuw ringetje wil terugpkaatsen (olieplug, banjo bezineleiding, banjo remleiding etc) Nu kan ik de koperen...
  12. mona-toetje

    Stickers plakken

    Ik heb een set oem stickers voor mijn zijkuip en onderkuip(aprilia rsv mille). Omdat deze stickers nogal prijzig zijn durf ik het niet aan om zelf te doen. Weet iemand een adresje of een persoon die dit kan doen voor een vergoeding uiteraard? Liefst in de buurt van zuid/noord holland. Grt
  13. mona-toetje

    Gezocht 2x demper 60mm aansluiting

    Ik ben opzoek naar 2 dempers 1 links en 1 rechts. Met een aansluit diameter van 60mm. Wie heeft er iets liggen?
  14. mona-toetje

    Korte enquete. Alvast bedankt :)

    xxx
  15. mona-toetje

    Difi combipak maat 50 €70

    Staat al even te verstoffen in de garage. Zonde als hij niet gebruikt wordt. Misschien kan iemand anders nog plezier aan beleven. 70 euro. Tegen meerprijs evt nieuwe kneesliders erbij. Af te halen in Oegstgeest Grt Daniel
  16. mona-toetje

    TK: Rapidbike 2 Aprilia RSV Mille of Yamaha TDM900

    Bij deze verkoop ik de rapidbike 2 module. Omdat ik toch een mogelijkheid gevonden heb om een pc5 pas te maken op een rsv mille. Met deze Rapidbike 2 module kun je Injectie én Ontsteking timing afstellen! (laten doen bij bijvoorbeeld Tovami in Goes, jaren ervaring met RB) De rapidbike...
  17. mona-toetje

    TK: Rapidbike 2 Aprilia RSV Mille of Yamaha TDM900

    Bij deze verkoop ik de rapidbike 2 module. Omdat ik toch een mogelijkheid gevonden heb om een pc5 pas te maken op een rsv mille. Met deze Rapidbike 2 module kun je Injectie én Ontsteking timing afstellen! (laten doen bij bijvoorbeeld Tovami in Goes, jaren ervaring met RB) De rapidbike...
  18. mona-toetje

    Gezoht Rapidbike Quickshifter

    Gezocht een quickshifter voor de oude rapidbike modules. Push. Laat weten als je iets hebt liggen. Grt Daniel
  19. mona-toetje

    Heeft er iemand ervaring met deze zaak?

    Heeft er iemand ervaring met de zaak, Alfa Motors in Leimuiden? Vroeger zat daar Remoto, maar volgens mij is dit ook dezelfde meneer.. Vroeg mij af of ze daar betrouwbare motoren afleveren, en service goed is. Ben van plan om binnenkort te gaan kijken voor mij vader. Grt
  20. mona-toetje

    RSV Mille onderdelen +Danmoto dempers 50mm

    Hierbij te koop: Gabro Eprom voor rsv '01 tot '03 met gen2 57mm siemens injector gasklephuis en derestricties. Kost bij gabro 110 euro. 70€ Danmoto GP dempers, zeer luid. Carbon aan de onderkant beetje verbrand (door het rijden met DB killers....) Klein haarscheurtje in 1 demper in...
  21. mona-toetje

    CZ chains, ervaring?

    Heeft er iemand ervaring met het Tsjechische merk CZ chains? Kan alleen een oud topic vinden uit 2008 waar ik niet echt wijzer van word.. Heb begrepen dat het veel gebruikt wordt in de cross. En op motorketting.nl zeggen ze dat het ook gebruikt word in de wsbk. (weet iemand welk merk?)...
  22. mona-toetje

    Spyball op "stille stand"

    Ik heb sinds een half jaar een RSV mille met een spyball royal alarm. Die is toen die nieuw gekocht was erin gebouwd. Hij stond enkel op startonderbreking. Maar ik heb nu de accu gewisseld. En nu staat dat ding te pas en te onpas te loeien. Ik zou hem graag weer op de "stille stand" krijgen. Dus...
  23. mona-toetje

    Casual leren Jackert -> 50€

    Nooit gedragen leren jas. Geen echte motorjas, qua protectie. Wel echt leder(tenminste, dat staat in de jas:P) Maat S maar valt iets groter(heb zelf M) Te passen in Oegstgeest. Grt Daniel Uploaded with ImageShack.us
  24. mona-toetje

    Lookwell laarzen mt 44-> 25€

    Bij deze aangeboden Lookwell laarsjes voor 25 euro. Te passen in Oegstgeest: Uploaded with ImageShack.us Ik moet ze nog even poetsen btw ;) Grt Daniel
  25. mona-toetje

    Difi TT Assen mt 50-> 90€ Combipak

    Bij deze bied ik mijn oude motorpak te koop: Een Difi Assen TT pak maatje 50, pak is nog in goede conditie maar al wat jaartjes oud. Voor een tientje extra krijg je er splinternieuwe Difi sliders bij! Prijs 90€ Met sliders: 100€ In mijn andere advertentie heb ik nog Lookwell...
Terug
Bovenaan Onderaan