Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Youp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Youp

    TM 450 SMX

    Te koop; TM SMX 450 Fi modeljaar 2014 met 98 draaiuren van eerste eigenaar. 14 uur geleden motorblok volledig reviseerd (factuur aanwezig), 32 uur geleden versnellingsbak volledig vernieuwd (factuur aanwezig). Extra's: Excel wielen 16.5*3.5 & 17*5.5 IRC rempomp Radiator beschermers Adler...
  2. Youp

    De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

    [hr] [hr] De Limbocl@n: Still going strong slow | deel 162 Limburg motor forum Woa ut topic voort krup De spammers hier limbofighter > Honda CBR 900 RR jamiroquai1 > Honda CBR 600 RR Beeker > Honda CBR 929 RR Sesamzaadje > Honda VF1000F Binkie87 >...
  3. Youp

    De LimboCl@n: SS vs. SM, it's ON! | Deel 157

    [hr] [hr] De LimboCl@n: SS vs. SM, it's ON! | Deel 157 [hr] *O* InstafailRacing.nl *O* [hr] De spammers hier meisje > MV Agusta Brutale limbofighter > Honda CBR 900 RR De Bochtenprinses > Honda CB600F jamiroquai1 > Honda CBR 600 RR Beeker...
  4. Youp

    De LimboCl@n: Kötwaer is oug waer | Deel 154

    [hr] [hr] Kötwaer is oug waer | Deel 154 Weekend weg: Limbocl@n - Faalweekend 2.0 [hr] Als je het hier niks vindt dan kan je altijd nog bij klik gaan kijken *O* [hr] De spammers hier meisje > MV Agusta Brutale limbofighter > Honda CBR 900 RR De...
  5. Youp

    Te Koop : (Tuned) DRZ-400 SM

    Wegens tijdgebrek opnieuw te koop aangeboden: deze bijzondere DRZ 400 Supermoto voor slechts 3750! Het betreft een omgebouwde DRZ400S uit 2004 met nu ongeveer 20.000km op de teller. De modlist: - Excel velgen, Talon naven - Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf - Nissin 14mm...
  6. Youp

    Te koop: DRZ 400 Supermoto

    Bij deze bied ik mijn DRZ SM te koop aan. Het betreft een omgebouwde DRZ400S uit 2004 met nu 19.700km op de teller. Het volgende is allemaal gemodificeerd aan de motor: - Excel velgen, Talon naven - Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf - Nissin 14mm rempomp - Volledige...
  7. Youp

    [Te koop] Set regenbanden zgan en Supercorsa

    Te koop een zo goed als nieuwe set regenbanden. Een Pirelli Dragon Rain 120/70 R 17 en een Metzeler Mez Rain 180/55 R 17 Dit is qua profiel en rubber een mooie match (Metzeler is van Pirelli). De banden zijn amper op de zijkant geweest en in het midden zijn ze totaal niet versleten...
  8. Youp

    Te koop: Pirelli Dragon Rain SC1

    Te koop aangeboden, Pirelli Dragon Rain SC1 180-55 R 17. Deze regenband is zo goed als nieuw. Een deel van de siliconenlaag zit er nog op. Vraagprijs 70 Euro. Liefst mailen, of reageren in dit topic natuurlijk. Verzending mogelijk, afhalen ook. Doorgaans ben ik door de weeks in Arnhem...
  9. Youp

    Te Koop: KTM 620 Supermoto

    Te koop aangeboden: KTM 620 LC4 Supermotard '97 Voorzien van Excel wielen met RVS spaken en Haan naven (2004), nieuwe Rino uitlaat met uitneembare DB killer (maart 2006), 16mm Brembo rempomp, 320mm Motomaster schijfrem, Acerbis led achterlicht, Acerbis koplampunit, Polisport voorspatbord...
  10. Youp

    Diverse achterschokbrekers

    we zijn bezig met een buggy project en zijn op zoek naar schokbrekers, het liefste 2 stuks van een zware enduro of allroad (GS 1100 ofzo) om de achteras te veren en 2 stuks van iets lichters (CR500 bijv.) om de vooras te veren. natuurlijk wel 2x2 van de zelfde :) als iemand andere ideeën...
  11. Youp

    ktm kickstarter problemen..

    oke, zoals enkele hier wel weten heb ik een tijd geleden een 1997 KTM 620 supermotard gekocht. maarnu, ik heb problemen met de kickstarter.. hij gaat sinds gisteren zwaar... erg zwaar.. en niet alleen door de compressie maar ook door de werkslag, de uitlaatslag en de inlaatslag... 5 minuten...
  12. Youp

    *Het grote (tunings) onderdelen topic*

    Ik doe een poging hier een topicje te starten waar iedereen vragen kan stellen over onderdelen voor zijn of haar motor. Het leek me leuk maar ook handig om hier een centraal topic van te maken zodat niemand meer lang hoeft te zoeken. Bijkomend voordeel is dat er niet meer om de haverklap nieuwe...
  13. Youp

    weer zo'n saai standaard sm topic

    SM Pr0n dus :) ik heb de KTM dus gekocht :] andere pics zijn weer eens te groot om hier te plaatsen dus : http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/zelfgemaakt/ :)
  14. Youp

    is dit wat? (KTM)

    ik heb dus een 1997 620 LC4 op het oog :) de advertentie op marktplaats: marktplaats advertentie wat hij er zelf nog over zei : en hij heeft me ook detailfoto's toegestuurd, die kan je hier bekijken (ze zijn best groot (450k per foto en 8 foto's) daarom knal ik ze niet hier in het topic...
  15. Youp

    crossterreinen omgeving limburg?

    weet iemand of er crossterreinen (al dan niet officieel) zijn in de omgeving van limburg? (geen banen, die zijn er genoeg) ik zoek meer een terrein waar je vanalles kan (zoals bijvoorbeeld Bilstain in België) eerder ging ik vaker naar een enorm groot opgengesteld fabrieksterrein in Thorn... maar...
  16. Youp

    CR500 en RDW

    ik heb een vraagje, er zijn CR500's op kenteken zoals iedereen wel weet... dit zijn er zeer weinig zoals ook wel iedereen weet.. nou vraag ik me af hoe die dingen in hemelsnaam ooit door de RDW keuring zijn gekomen en is het realistisch/mogelijk om een full cross CR om te gaan bouwen naar...
  17. Youp

    XR400 vragen

    hoi, ik ben me een beetje aan het kijken voor een leuke motor als ik over een tijdje mn 25kw rijbewijs heb. ik zelf wil het liefste een off the road/enduro fiets om de kosten een beetje te drukken en omdat ik daar een boel plezier van kan hebben. nu is mijn oog gevallen op een XR400, ze zijn...
  18. Youp

    Duitse manier van 25kw maken Bandit600

    Kan iemand mij vertellen hoe de Bandit600 in Duitsland 25kw gemaakt word? Ik heb namelijk een Duitse Bandit die toen net voor de keuring bij de RDW in Duitsland 25kw is gemaakt. Volgens mij zijn het gewoon 4 ringen die in het spruitstuk tussen de carbs en de cilinders zitten? Die kan je er...
  19. Youp

    Standaard schokbreker Bandit1200 op Bandit600?

    Hallo allen, Effe een vraag names een vriend van mij. Ik heb een Bandit600N uit 97 en kan voor een mooi prijske (50 euro) een standaard schokbreker met Hyperpro veer van een Bandit1200 oud model(<2000) krijgen. Veer ziet er prima uit verder. Maar heb ik toch een aantal vragen. Op de...
  20. Youp

    crossers, tractor pulling effect.....?

    ik ben van mening dat als je aan het crossen bent in het zand dat een crossmotor vooruit komt op het wegstuwen van zand zoals bij tractor pulling.. (deze machines maken een wielspin waarbij de snelheid van de banden kan oplopen tot 1000km/h, hierbij stuwen ze zo veel zand weg dat ze het enorme...
  21. Youp

    cr500 achterbrug

    ik ben de achterbrug van mn CR500 er onderuit aan het slopen want deze heeft wat te veel klappen gehad en er is een scheurtje in een lasnaad aan het komen.. dit wordt gelast.. maar nou is het probleem dat de hoofdas (het scharnierpunt van de brug) MOERVAST zit... dit is een steekas die van links...
  22. Youp

    cliche CR500 starten :)

    ik heb m nu dus thuis staan... en nu komt het : ik krijg m niet aan :} nou weeg ik niet veel minder als de vorige eigenaar (k weeg zelf 80,5) en ik ben ook geen slapjanus.. maar ik krijg m gewoon niet aangetrapt :? t ligt aan mn techniek dat weet ik maar wat is de juiste techniek? ik draai...
  23. Youp

    '87 CR500, koopje?

    een klasgenoot van me heeft een CR500 uit 1987 te koop staan. hij heeft het ding uiterlijk opgeknapt en het ding ziet er netjes uit. de verlichting werkt niet (boeiend) en de achterband is bijna op (wederom boeiend) technisch (motorisch) is alles in orde dwz. alles werkt, hij loopt, start na...
  24. Youp

    geluidssample gezocht

    ik ben op zoek naar een geluidssample van een honda CR500 :9~ liefst een watergekoelde (dus niet een van de prehistorie) :) een filmpje met goed geluid is ook goed :Y heeft iemand hier zoiets voor me? alvast bedankt :)
  25. Youp

    Yamaha DT50MX voorvorkkeerringen

    ik weet dat dit een bromfiets is maar hier zullen gerust wel mensen zitten die vroeger zo'n ding gehad hebben of er wel eens aan gewerkt hebben... misschien heeft ie wel vergelijkbare veerpoten als een of andere motorfiets (ik denk aan een DT80MX of een van de oudere 125cc Yamaha crossers) de...
Terug
Bovenaan Onderaan