Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Chilobrachys

    Motorblok yamaha dragstar xvs650

    Ik ben op zoek naar een compleet blok voor een dragstar 650. Mocht je iets hebben of iets weten dan hoor ik het graag :Y
  2. Chilobrachys

    Vanucci motorbroek maat 64H

    Eenmalig gedragen Vanucci motorbroek, dus nog in nieuwstaat! Maat 64H, ik weet niet aan welke confectiemaat dit gelijk staat.Confectiemaat zal ongeveer 48/50 zijn. Doe een reëel bod. Foto's zijn te vinden op. http://link.marktplaats.nl/m1135123277
  3. Chilobrachys

    A.J.S dames motorjas maat 56

    Leuke zwarte motorjas voor dames in maat 56. Kort model. Protectoren op schouders en ellebogen. Voering uitneembaar. De jas heeft iets slijtage aan de mouwen maar kan nog een hele tijd mee. Doe een goed bod! Foto's zijn te vinden bij de marktplaats advertentie. Reacties graag ook via mp...
  4. Chilobrachys

    Defecte snelheidsmeter xvs650 uit '98

    Net op de terugweg van werk houd de snelheidsmeter er mee op. De kilometerteller leek het nog wel te doen, had er zo snel niet op gelet. Ik las al dat het mogelijk aan de kabel zou kunnen liggen maar waar vind ik deze, ik zag niks loshangen dus misschien een kabelbreuk? :$ (ja, ik ben zo...
  5. Chilobrachys

    Voorrang geregeld, hoe?

    Op dit punt in Enschede vlak bij het stadion staan een bovengemiddeld aantal haaientanden geplaatst. Zowel voor de fietsers van rechts als voor de auto's bij de blokmarkering. Wie moet wie hier nu voorrang verlenen? Edit 2: Link maar weggehaald, werkte voor geen meter |(
  6. Chilobrachys

    Comfort langere passagier dragstar 650

    Ik heb een tijdje terug een dragstar 650 gekocht maar deze staat momenteel wegens ontbreken van een rijbewijs nog droog in de schuur. Omdat het examen behoorlijk in zicht komt (volgende week) wou ik hem toch klaar maken zodat mijn vriendin eventueel ook mee zou kunnen achterop. Ze is echter vrij...
  7. Chilobrachys

    Chilobrachys

    Nieuw hier, dus even een korte introductie. Ik ben Matthijs, student, 24 winters oud en op het moment nog bezig met rijlessen voor mn A papiertje. Door de sneeuw heeft het lessen even noodgedwongen stilgestaan maar ben nu net afgelopen week weer begonnen en hoop voor het mooie weer klaar te...
Terug
Bovenaan Onderaan