Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pepe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pepe

    Büse broek

    Büse broek, wenig gedragen maat 46 voorzien van handige steek zakken en uitneembare voering. vr.pr.100
  2. pepe

    Buse jas

    Büse jas voorzien van uitneembare voering en met ventilatie, zodat er het hele jaar gereden kan worden. De jas heeft niet veel kilometers gemaakt. Maat 56 vr.pr 125,00
  3. pepe

    te koop Arlen Ness suit

    Ik verkoop mijn racepak wegens beindigen hobby. Arlen Ness DNA met hump in goede staat. De maat is 52 vr.pr. 200,00
  4. pepe

    Tomtom rider 2

    Ik heb even een paar vraagjes en waar beter dan hier om dat te vragen. Ik denk aan een motor navigatie. in de auto heb ik een garmin nuvi, maar ik ben er totaal niet van onder de indruk. Nu zijn er op MP verscheidene navigaties te koop voor rond de 175 euro incl bluetooth oorgedeelte maar met...
  5. pepe

    Lc8 KVS lekkage

    Even raad nodig.. Ik heb mijn motor een tijd terug naar Verpalen gebracht met duidelijk KVS wat weg liep. Nergens een lekkage te vinden dus na veel topics te hebben gezien was ik er ook over uit dat het een waterpomp revisie moest worden. Enfin Verpalen dat ding gemaakt incl grote beurt en bij...
  6. pepe

    Tenten vraag

    Ik ben op zoek naar een tent voor twee personen die goed waterdicht, licht om te vervoeren en makkelijk op te zetten. Welke tent nemen jullie mee op reis ?
  7. pepe

    evolution motorjas

    Te koop mijn xxl Evolution motorjas met uitneembare voering. De jas is voorzien van de nodige protectoren. Ik heb de jas maar drie keer aangehad, maar ben nogal veel gewicht kwijt geraakt en moet op zoek naar een andere jas. Deze mag weg voor het bedrag van 75.- euro ex verzending.
  8. pepe

    Arai stickers

    ik zoek nog twee grote en twee kleine arai stickers. iemand die ze nog heeft liggen ?
  9. pepe

    rapid bike 3 module

    Nieuw rond de 550 nu mag hij weg voor 250 euro, anderhalf jaar oud. Sinds juli 2005 is er ook de Rapid Bike 3. Deze nieuwste versie heeft een aantal revolutionaire mogelijkheden. Zo bevat de Rapid Bike 3 maar liefst 6 te programmeren mappen, welke vrij zijn aan te duiden. Er kan...
  10. pepe

    michelin pilot power 2CT

    Ik vind net op zolder nog een ongebruikte Michelin pilot power 2CT maat 190/50/17 dot 6ub2 980T-3307 iemand interesse ? Doe een goed bod boven de 60 euro
  11. pepe

    honda VTR sp2

    Te koop, hele mooie Vtr sp2. Bouwjaar 2004 gelopen km's 28000 extra's: carbon voorspatbord, hotboddies undertail, donker ermax ruitje, rvs remleidingen. Akrapovic full system. originele dempers zijn erbij. Bij het monteren van het akrapovic systeem is de motr afgesteld op de testbank...
  12. pepe

    tweede paasdag

    op tweede paasdag is racing-bikes in Krabbedijke ook weer geopen van 10 tot 16 uur, altijd leuk als je een klein ritje wil doen en een doel wil hebben. ik ga ook wel even kijken denk ik.
  13. pepe

    motor trailer

    ik zet mijn motor trailer te koop aangezien we geen verre reizen in het verschiet hebben en hij maar 1 keer gebruikt is dit jaar. Hij is nu ongeveer drie jaar en gewoon echt als nieuw. Hij staat altijd binnen in de garage. hij is geschikt voor twee volwassen motoren en er zit een rijgoot bij die...
  14. pepe

    Crosser overlijdt 24 jaar na Dakar-crash

    LA ROCHELLE - De Franse crosser Jean-Michel Baron is donderdag overleden, 24 jaar nadat hij met zijn motor crashte tijdens de Dakar Rally. De 56 jaar geworden motorcoureur lag al die tijd in coma. © ANP Baron was 31 toen hij tijdens zijn tweede Parijs-Dakar zwaar ten val kwam. Hij lag...
  15. pepe

    castrol olie

    wie weet of deze olie BP dezelfde als deze olie is BP
  16. pepe

    puma1000

    puma1000 topmodel van de puma serie in maat 42, 1 x gedragen is een verkoop model geweest. 1 x gedragen ... prijs 250 euro ... mail me maar , zie profiel
  17. pepe

    speedohealer

    heeft iemand een speedohealer gemonteerd? heeft het effect als je de spanning eraf haalt zoals in de winter tijdens het opladen van de accu?
  18. pepe

    strandcross vlissingen

    Op zondag 16 september 2007 zal voor de 22e keer de Motor Strandcross Vlissingen georganiseerd worden op het badstrand aan de Vlissingse Boulevard. Badstrand opnieuw strijdtoneel motorcross Nadat het fenomeen Strandmotorcross voor het eerst haar intrede deed in Nederland tijdens de Veronica...
  19. pepe

    alpinestar combi

    te koop alpinestar combi maat 52 ivm aanschaf overall. vr.pr 275 ga niet teveel zakken want hij is nog geen 2.5 jaar oud en in zeer goede staat.
  20. pepe

    speedohealer

    ik heb een speedohealer gekocht om het verschil in mijn snelheidsmeter weer tot normale proporties te krijgen, maar ik krijg het afstellen nietvoor elkaar. iemand wel eens zo iets gemonteerd en beter nog gecallibreert? ik ben van 16 - 40 tanden naar 15-42 gegaan.
  21. pepe

    ketting stellen

    ik heb een DID gold chainen nwe tandwielen die nu max 3000 km gedraaid heeft, als ik hem ga spannen is hij niet overal even strak als je aan het wiel draait.. is dit normaal? zit soms wel 1.5 cm verschil in ..
  22. pepe

    powerbrakes

    ik lees net een stukje in de kicxstart en besef me dat ik ze op de beurs in Dortmund ook al zag staan , maar dit schijnt iets nieuws te zijn op gebeid van remmen , iemand al bekent er mee of het beter is dan bijv rvs leidingen en wat t kost ? powerbrake
  23. pepe

    motorbeurs Dortmund: 28.02. - 04.03

    MOTORRÄDER 2007 Internationale Motorrad-Ausstellung 28.02. - 04.03.2007 Westfalenhallen 3A - 7 Überblick Öffnungszeiten 09:00 - 18:00 Uhr Veranstalter Twin-Veranstaltungs GmbH Postfach 13 16 59436 Holzwickede Tel.: 0 23 01 / 91 25 00 Fax: 0 23 01 / 91 25 09 E-Mail...
  24. pepe

    tankpad

    is er ergens de mogelijkheid om een eigen foto op een tankpad te laten maken ?
  25. pepe

    megameeting vanuit zeeland

    6 mei megameeting hi jongens ik ga vanaf de mac middelburg weg om 07.45 uur , ( ik wil graag de meeste aankomers fotograveren ) wie mee wil rijden altijd welkom . Ik stop bij bergen op zoom om nog mensen op te pikken en dan in 1 lijn door naar veenendaal. Ik wil vroeg weg, omdat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan