Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sanger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    [TK] Gerbing XR12L elektrische verwarmde handschoenen maat L

    Deze handschoenen heb ik 1 winterseizoen gedragen op alleen de echt koude dagen. Nu overbodig omdat ik mijn woon-werk verkeer niet meer op de motor doe. In goede staat en inclusief de doos en de accu kabel. Het betreft het model met de lange manchet. Ze kunnen ook op accu's, deze zitten er niet...
  2. S

    [TK] Werkplaatshandboek Kawasaki ZX10 / GPz900R / GPz1000RX / ZZR1100

    Niet in de beste staat meer, maar kan nog prima gebruikt worden. Vraagprijs € 10,00
  3. S

    [TK] Bike It mammoth grondanker van gehard staal

    Dit grondanker kun je in het beton gieten. Hij is van gehard staal en daarmee 1 van de hardste grondankers die verkrijgbaar is. Het oog is draaibaar zodat je vanuit iedere hoek je slot er doorheen kunt leggen. Nieuw in verpakking, nooit gebruikt. Nieuwprijs is €59,95 dus vraagprijs is € 40
  4. S

    AceBike motortent opklapbaar maat S

    Deze tent ca. 1-1,5 jaar geleden gekocht toen ik verhuisde van een huis met garage naar een huis zonder garage en nog woon-werkverkeer op de motor reed. Afgelopen weekend grote schuuropruiming gehouden en inmiddels staat de motor geparkeerd in de schuur (je moet wat tijdens een intelligente...
  5. S

    MQP combipak mt. 52 blauw

    Ivm aanschaf textiel pak wordt deze niet meer gebruikt. Is gebruikt, maar nog netjes. Moet wel even doekje over en in het vet gezet worden. Geschikt voor een lengte van ca. 1.80 - 1.85. Geen idee van een prijs, doe een goed bod :) Op te halen in Heemskerk (of op afspraak in Amsterdam Zuid-Oost...
  6. S

    Motorstalling thuis, hoe doen jullie dat?

    Ik ben momenteel zoekende naar een andere woning. Voor wat betreft motorstalling zal dat al snel een stap terug zijn, want ik heb nu een garage en het aanbod aan woningen met garage is niet heel groot hier. En in de wijk waar we zoeken eigenlijk niet bestaand... Nu hebben we wel degelijk...
  7. S

    Startmotor Suzuki GSXR750 SRAD

    In verband met verkoop van mijn SRAD te koop aangeboden. Een startmotor, afkomstig van Boonstra. Tegen een goed bod mag je hem komen halen of stuur ik hem op :)
  8. S

    Welke momentsleutel?

    Ik ben binnenkort jarig, en had als idee om een momentsleutel te vragen. Handig om te hebben, dan kan ik alles naar behoren vastzetten en niet meer op de gok. Maar wat is nu een beetje goede momentsleutel voor toch ook weer een leuk prijsje? EN qua bereik voldoende voor zo een beetje alle...
  9. S

    Keuze troubles; verkopen of houden?

    Beste mensen, Ik zit te twijfelen.... En wel om het volgende. Ik heb momenteel drie motoren staan. - Suzuki GSX750F uit 1999; deze gebruik voor woon-werkverkeer en dus dagelijks. - Kawasaki ZX10 uit 1988; ik had een andere eerst tot ik geschept werd door een auto. Deze kon ik toen...
  10. S

    Motor leasen, prijzen en ervaringen gezocht

    Beste allen, Ik ben nu ruim 7 maanden aan het werk bij mijn huidige werkgever waarbij is op de motor woon/werk-verkeer rij. Ik heb hiervoor, om tijdens het eerste jaar(contract) te bekijken of dit beviel, een oudere motor gekocht. Nu bevalt het motor rijden me prima. Het idee was om zodra...
  11. S

    Waterdichte (TFT) monitor, wie weet iets?

    Hi allen! Ik rij sinds dit jaar voor het eerst mijn woon werk verkeer op de motor. Bevalt tot nu toe heel erg prima en ben van plan de hele winter door te rijden. Wat me wel opviel is dat het zicht achteruit bij schemer/donker en regen heel slecht is. Met name in file waarbij veel...
  12. S

    Het mysterie van de verdwenen remlichtschakelaar

    Hey MF' ers! Zoals een echte motorrijder betaamt schroom ik niet om de (vooral) simpelere klussen aan de motor zelf te doen. Zo ook het vervangen van het remlichtschakelaartje voor de handrem. Vaker gedaan en meestal nog geen 5 minuten werk..... Nu dacht ik dat ook even snel te doen op...
  13. S

    Olie borrelt achter kijkglas

    Enige tijd geleden begon mijn Suzuki GSXR750 SRAD van 1997 ineens wat minder goed te lopen. Het leek al alsof ze die dag extreem veel brabndstof verbruikte ook. De dag daarna startte ze niet, en kwam ik er achter dat er brandstof ergens vandaan lekte. Ik heb de accu vervangen. Dat bleek het...
  14. S

    Zachte voorband maar toch genoeg spanning?

    Ik heb dus al enige tijd dat mijn voorbandje langzaam leegloopt. In het begin zag ik dat ook inderdaad terug bij het oppompen, dan ging hij van 1.7 bar weer naar 2.3 bv. Nu zie ik de laatste tijd dat de manometer gewoon 2.2 aangeeft maar de band wel voelbaar zacht is. Ik heb verschillende...
  15. S

    Woon/werk op de motor. Wat voor fiets?

    Ik ga eind van deze maand beginnen bij een nieuwe baan. Bij mijn vorige baan had ik de beschikking over een leasebak en ging dus iedere dag met de auto. Mijn nieuwe baan echter biedt geen leasebak en ook geen (eigen/betaalbare) parkeergelegenheid, naast de filedruk die kant op. En het OV is qua...
  16. S

    GSXR600 of ZX9r?

    Even advies gevraagd... Ik ben op zoek naar een racer voor erbij. Leuk voor circuitdagen/vrijrijden en naar de TT of SBK etc. Nu ben ik de volgende twee tegen het lijf gelopen. Beiden zelfde bouwjaar en even duur. Beide types heb ik wel eerder op gereden en beiden rijdt prima. GSXR 600...
  17. S

    Grote garage opruiming! Veel verschillende accessoires

    Grote garage opruiming! Diverse nieuwe motoraccessoires te koop. Is restant van een gestopte webshop. Veel mooi spul tegen een hele mooie prijs! Hele partij ineens kan ook. Vraagprijs daarvoor is € 1000, of een bod in de goede richting. Een overzicht van de producten: Accu’s 1x...
  18. S

    Nieuwe helm, maar waar passen van alle merken etc

    Goedemorgen :) Ik ben op zoek naar een nieuwe helm. Rij nu nog met mijn cheap ass € 50 in Frankrijk in de supermarkt gekochte helm die ik toen kocht voor het lessen. Maar met het oog op het feit dat ik nu een motor met wat meer vermogen heb, en af en toe ook wat harder rijd dan 130 km/u wordt...
  19. S

    Hoe uitlaten schoon te maken?

    Ik heb een setje uitlaten liggen van een andere motor af. Nu wil ik die schoonmaken, want er zit best veel aanslag op. Wat gebruiken jullie hiervoor? Ik wil dat ze weer supermooi gaan glimmen voordat ze onder mijn eigen motor gaan :)
  20. S

    Hoe topics uit MijnM-F verwijderen?

    Ik heb inmiddels een paar topics staan in mijn M-F die ik niet meer wil volgen. Kan ik deze ook uit mijn "favorieten halen"?
  21. S

    Tikkende kleppen Kawa ZX10 (1988)

    Ik heb gister gekeken naar een Kawa ZX10 uit 1988. Optisch oke, zeker voor de leeftijd, maar ik hoorde tikkende kleppen. Nu mijn vraag hoeveel het bij benadering kost om de kleppen te laten stellen van zo een ding. Is dit eventueel (met het juiste gereedschap) zelf te doen? Wat zijn nog andere...
  22. S

    Nieuw hier en in motorland..

    Zoals iedereen zich hier voorstelt zal ik dat ook maar doen, wel zo netjes toch. Ik heb vorige week mijn rijbewijs gehaald, na een lang traject waarin ik zeer onregelmatig les had met soms wel maanden ertussen zonder les. Na 14 lessen in ruim anderhalf jaar mijn AVB gehaald (wel in 1x) en...
  23. S

    Kawa ZX10 of ZZR1100 of GSX750/1100F als eerste motor?

    Hallo allemaal, redelijk nieuw op gebied van motor rijden en nu is het zover! Ik ga een motor kopen. NIet helemaal de eerste, ik heb al een Kawa 450 LTD staan maar nog niet op gereden (ben nog aan het wachten op mijn rijbewijs pasje). Nu wil ik naast de 450 LTD nog en sportieve toermotor...
Terug
Bovenaan Onderaan