Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rbbie87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Scheur spruitstuk, levert dit problemen op?

    Afgelopen week heb ik mijn motor voor een onderhoudsbeurt weg laten gaan naar de motorzaak hier in de buurt, de gedachten was hiervan dan is hij in goeie conditie om naar duitsland te gaan 4 dagen. Nu was ik vandaag mijn motor aan het schoonmaken kom ik erachter dat op het spruitstuk van...
  2. R

    Scala rider G4 kraakt

    Sinds kort bezit ik de scala rider G4 maar wat mijn opvalt is: Als ik bel of navigeer en mijn geluid gaat harder door het rijden begint het te kraken, dit heb ik niet met de MP3 functie. Hebben meer mensen hier last van?
  3. R

    Doffe tank tegen gaan door te laten spuiten?

    Ik heb op mijn motor die nog geen jaar oud is nu al doffe plekken waar ik met mijn bovenbenen tegen aan kom, nu heb ik gelezen dat het komt door de lak, deze is slechter qua slijtvastheid dan vroeger. Ook las ik iets over te laten spuiten door een spuiterij zodat hij minder kras gevoelig is...
  4. R

    Roestige uitlaat behandelen

    Mijn uitlaat van mijn motor roest en nu kwam er een collega met het idee om hem eerst met een staalborstel schoon temaken en dan licht insmeren met olie tegen verder roesten? Wie heeft hier ervaring mee? En zoja met wat voor olie? Gewoon motorolie ofzo?
  5. R

    Onderdelen site Suzuki GSX 650 FA

    Ik ben opzoek naar sites waar onderdelen voor een Suzuki GSX 650 FA te koop zijn, gaat om opleuk onderdelen en vervangings onderdelen! Vind het maar moeilijk om via google dit soort sites tevinden?
  6. R

    Bluetooth headset

    Ik ben opzoek naar een headset voor mijn navigatie met de volgende functies: -Mogelijkheid tot afspelen van een mp3 speler via navigatie of los. -Mogelijkheid om met meerdere motorrijders te kunnen praten. -Zoveel mogelijk draadloos. -Mogelijkheid tot bellen.
  7. R

    Bluetooth op je helm

    Mischien een domme vraag maar ik kan het nergens echt terug vinden, ik ben van plan om een garmin zumo 660 aan te schaffen en wil graag dan ook een bluetooth headset kopen voor in me helm. Is deze headset in elke helm te bevestigen of moet je hiervoor een speciale helm kopen? Ik heb deze...
  8. R

    Lederen broek irriteert bij knieholte, wat nu?

    Ik heb een leren broek van rev-it alleen als ik lang ga rijden begint het te irriteren in mijn knie holtes. Is de broek dan te klein of is licht het aan het model? Groetjes
  9. R

    Meguiars Scratch X 2.0

    Ik wil graag jullie mening horen over Meguiars Scratch X 2.0, heb namelijk lichte gebruikers krassen op mijn tank zitten van mijn suzuki GSX 650 FA uit 2009. Ik zie veel meningen maar wordt er niet echt veel wijzer van, daarnaast zijn het vaak oude topics en dit middel is vrij nieuw op de markt?
  10. R

    Suzuki GSX 650 F

    Goeiedag allemaal! Ik ben hier sinds kort te vinden op dit forum en ben eigenlijk wel benieuwd wie er nog meer naast mij op een suzuki GSX 650 rijden?:) Om ervaringen tekunnen delen want heb hem net en ben wel benieuwd naar de meningen van andere over deze motor! Groetjes
  11. R

    Even voorstellen!!

    Goeiedag allemaal:) Ik zal me maar eventjes voorstellen! Mijn naam is Robin en ben de trotse bezitter van een Suzuki GSX 650 FA uit 2009! Het is me eerste motor dus het is allemaal eventjes wennen! Ik ben woonachtig in Heemskerk en ben 22 jaar oud! Spreek jullie vast wel verder op het...
Terug
Bovenaan Onderaan