Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tankard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tankard

    ingekorte BSM Vampire Carbon

    Wegens verkoop van de fiets waar hij onder zat. Een goede ingekorte BSM Vampire Carbon. Komt onder een Honda NTV vandaan ( met standaard uitlaat goed voor 88Db bij 3700 Rpm ). Dus die linkpijp zit erbij. Maar gezien het een bold-on is past hij op diverse motoren. In de huidige...
  2. tankard

    Voorvorkdelen CBR600 '87-'90 ( PC19 )

    Wegens verkoop van m'n projectbike heb ik wat delen over. Alles komt van een CBR600 uit '88 met 38000km en heeft wat pekelaanslag. Een set rechte voorpoten. Helaas lek door het lange liggen en wat pitten boven de veerweg. Voorwiel met goede, rechte schijven ( 4,9mm dik ). En...
  3. tankard

    Peters motorfietstechniek Suzuki GS twins ( 250-450 )

    Is hier iemand die belang heeft bij een Peters techniekboek. Beter gezegt sleutelboek voor een Suzuki Gs twin. Het boek is van de 250,400, 425 en 450 voor bouwjaren '80. Ik heb het boek zelf gekompleteert met een electrischschemea voor de GS400 ( toendertijd in bezit ) in kleur op A3 formaat...
  4. tankard

    eigenbouw RVS uitlaatdemper

    Bij deze bied ik een ( niet door mij ) eigenbouw resonantiedemper aan. Hij is geheel RVS, maar geen E-keur en geen Db-killer. Heeft onder een HD- eigenbouw gezeten en ben bezig geweest om hem pas te krijgen onder mijn NTV. Het zal dus wel duidelijk zijn dat het geen pasklaar product is en wat...
  5. tankard

    zgan NTV met wat ervaring

    Bij een goed bod ( boven €650,- ) te koop aan geboden. Een leuke Honda NTV met ervaring. Heeft slechts 125400km gereden en op tijd z'n onderhoud gehad. Motorisch is hij nog super fris ( tot voor kort mijn enige vervoer ). De min punten zijn: voorvork lekt, kleppen deksels zweten, remschijf...
Terug
Bovenaan Onderaan