Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Furygan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Furygan

    Carterdeksel ZX-6R 2005/2006

    Hallo, Ik ben op zoek naar een carterdeksel van een ZX-6R uit 2005, heeft iemand toevallig nog wat liggen? Groeten, Furygan
  2. Furygan

    Carterdeksel ZX-6R 2005-2006

    Hallo, Gister heb ik helaas een schuivertje gemaakt. Hierbij is er niks beschadigd anders dan de spiegel, carterdeksel, bobbin en moer van de achteras. Omdat het carterdeksel vrij dik is maar ik het toch niet vertrouw, ben ik op zoek naar een nieuwe of tweedehandse. Ik heb echter geen...
  3. Furygan

    Den Bosch e.o Deel 33: Góat naar huis! Vrét oewe mik op!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den...
  4. Furygan

    Kawasaki Ninja 250R Topic Deel 4!

    Deel 4! Welkom bij het enige echte Kawasaki Ninja 250 R Topic Deel 4! De sportfiets in lichte uitvoering. Een handig, leuk, informatief en vooral heel gezellig topic vol met handige tips en vol behulpzame ninja rijders! Aankomende meeting Kawasaki Ninja Meeting. Voor meer info...
  5. Furygan

    DBEO: ASO's do Europe. Ritten en weekendjes

    Den Bosch en omgeving terroriseert presenteert: De ASO's do Europe! Wimmus on the run: Hierbij dan ons eigen paginatje, voor de ritjes en uitjes die we plannen. DATUM WEDEROM ONBEKEND! B| Eifelrit Zoals ik had beschreven in DBEO, zal bij een animo van 10 of meer...
  6. Furygan

    Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be carefull out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch...
  7. Furygan

    Werken in de motorwereld

    Hallo, Na 3 jaar lang te hebben geploeterd bij twee verschillende koekblik bedrijven (zonder RBW-B ja. B|) wil ik iets anders gaan doen,ik besefte ook te laat dat de autotechniek geen reet aan was,en dat twee wielen me meer aanspraken als vier. Nu zat ik te denken aan een baantje in de...
  8. Furygan

    Koppelingsproblemen GPZ305 Unitrak

    Hallo, M'n pekelfiets,een oude GPZ 305 uit '84,vertoond de laatste tijd kuren met het koppelen. Hij had nogal de neiging om met een koude motor boven de 7-duizend toeren te gaan slippen. Nu dacht ik in eerste instantie dus: Olie,de verkeerde,misschien te dik,omdat als hij warm is,hij niet...
  9. Furygan

    Even voorstellen dan maar

    De naam is Martijn,Rijbewijs sinds eind oktober vorig jaar,trotse eigenaar van een Kawasaki Ninja 250R (EX250K9) '09 en een oude GPZ 305 Belt-drive uit '84,als pekelfiets. :P Bijna 19 en uit de omgeving van Oss/Den Bosch,Noord-Brabant. Denk' ik meldt me is een keer aan,nu ik toch ook...
Terug
Bovenaan Onderaan