Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Welke motor heb ik ?

    Hey guys , ff een vraagje voor de kenners hier.... *D Ik heb een yamaha xs 400 SE 4G5 uit 1982 gekocht, en zou daar graag een werkplaatshandboek voor kopen zodat ik wat zaken zelf kan repareren. Nu lees ik hier en daar dat er twee motoren kunnen inzitten rond deze periode, de SOHC en de...
  2. S

    TE KOOP : honda cb 500 four uit '75

    volledige honda cb 500 four met alle onderdelen erbij . is volledig uit elkaar gehaald , en al voor een deel terug opgebouwd. kader volledig opnieuw gepoederlakt, net zoals de achterbrug ,de velgen, en vele onderdelen van het kader, zoals remstang , rempedaal, voetsteunen...enz . nieuwe hagon...
  3. S

    honda cb 500 '75 ombouw ------))) caféracer

    hey guys , hier de eerste foto's van mijn ombouw naar caféracer }) , heb er geen van de afbraak , maar was ook niet om aan te zien , hahaha zie je ook meteen mijn werkplaatsje , een kot in de tuin , beetje ingericht tot garage :p nu wil de mijn voorpoten weer mooi doen glanzen , die zijn...
  4. S

    kadernummer honda cb 500 four '75

    hey guys , even een vraagje ... bij het poederlakken van mijn kader , hebben ze vergeten mijn kadernummer af te dekken , en nu is het niet meer leesbaar ;( , je ziet wel nog dat er één gestaan heeft , maar je kan het niet meer lezen. nu is de vraag : mag ik dat daar zelf opnieuw inslaan ...
  5. S

    vet aan de lagers ?

    hey guys , even een vraagje ... bij het steken van nieuwe lagers in mijn wielen van mijn cb 500 four uit '75 , moet ik de lagers insmeren met vet bij het monteren ? volgens het werkplaatshandboek wel , heeft iemand daar ervaring mee ? groetjes gino
  6. S

    eindelijk gevonden !

    groetjes iedereen , ik ben de super_wizard , en was al een tijdje op zoek naar een deftig motor forum ! eindelijk gevonden , denk dat ik hier heel veel info zal vinden over oude motoren , net wat ik zocht . ben bezig met het ombouwen van een honda cb 500 four van 8/'75 naar caféracer . :} heb...
Terug
Bovenaan Onderaan