Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: harry00
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. harry00

    TCX dames motorlaarzen maat 38, als nieuw

    Het nieuwe motorseizoen staat voor de deur. Tijd om eens na te denken over goede motorkleding. Te koop: Nauwelijks gebruikte dames motorlaarzen van het topmerk TCX. Bijna nieuwstaat, maat 38. 100% waterdicht en ademend door Gore-Tex membraan. Draagt zeer comfortabel. De laarzen zijn 2 jaar terug...
  2. harry00

    Alpinestarts gore-tex dames motorlaarzen maat 40, zeer goede staat

    Het nieuwe motorseizoen staat weer voor de deur! Tijd om eens te denken aan goede motorkleding. Te koop: Alpinestars Gore-Tex dames motorlaarzen, maat 40. Heerlijke comfortabele, 100% waterdichte en ademende motorlaarzen. Zijn nauwelijks gebruikt en bijna in nieuwstaat, afgezien van een paar...
  3. harry00

    Yamaha FI-tool, nieuwstaat

    Originele Yamaha FI diagnostic tool. In absolute nieuwstaat en geheel compleet. (beschermfolie zit zelfs nog op het display) Hiermee kun je alle relevante zaken rondom de brandstofinspuiting van iedere Yamaha uitlezen en aanpassen. Ik gebruikte hem om Yamaha Ténéré modellen te finetunen en...
  4. harry00

    Rukka dames motorjas, NIEUW!

    Te koop, Rukka dames motorjas, maat 34, NIEUW! Met het nieuwe motorseizoen voor de deur is het tijd om na te denken over goede motorkleding. Rukka is het topkwaliteit motorkledingmerk uit Finland. Zij maken enkel topkwaliteit en niet minder dan dat. Deze kleding gaat jaren mee. Deze jas is...
  5. harry00

    Rukka Flexina dames motorbroek, NIEUW!

    Te koop: Rukka Flexina dames motorbroek maat 34/XS. Slechts eenmaal gedragen op een motorritje van 100 km. Is dus gewoon nog nieuw. Aankoopbewijs voorhanden. Met het nieuwe motorseizoen voor de deur is het tijd om na te denken over echt goede motorkleding. Deze broek uit het hoge Rukka-segment...
  6. harry00

    KTM 950/990 Adventure, ook S: Kroonplaatset te koop

    Ik heb nog een complete originele kroonplaatset te koop van een KTM 950/990 Adventure. Inclusief stuurpen. Past zowel voor de N- als de S- modellen en waarschijnlijk ook op de latere R. Alles is recht en onbeschadigd. Ik had hem gereserveerd om te gebruiken bij het ombouwproject van mijn...
  7. harry00

    Yamaha Tenere XT660Z 2008 onderdelen

    Nu mijn Tenere uit 2008 volledig naar eigen inzicht naar een échte ALLroad is omgebouwd heb ik wat originele onderdelen over. Alles is schadevrij en in goede staat. Alle onderdelen hebben er slechts 23.000 km op zitten: Voorvork compleet met kroonplaten, stuurklemmen en voorwiel-as, maar...
  8. harry00

    Even voorstellen

    Hallo, net nieuw op dit forum en al wat interessante onderwerpen doorgelezen. Ik ben Harry, 41 jaar en rij een KTM 950 Adventure S en heb momenteel nog de allereerste KTM fabrieksmachine uit de Dakar-geschiedenis in restauratie staan (bijna klaar!) Vooral die laatste is iets moois, bouwjaar 1989...
Terug
Bovenaan Onderaan