Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dpac
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Motor laten wrappen in Arnhem e.o?

    Kent iemand een goed bedrijf in Arnhem en omgeving om je motor te laten wrappen? Alvast bedankt
  2. D

    CBR600F3 Motor start niet, accu leeg?

    Beste luitjes.... Ik wilde van de week me motor starten maar de accu is leeg, weet nu niet hoe ik hem aan de praat krijg, heeft de hele winter namelijk buiten gestaan dus verklaart het ook, ik heb om heel eerlijk te zijn echt de ballen verstand niet van motoren, kan er alleen op rijden, wat...
  3. D

    Motorolie verversen CBR600F nog nooit gedaan, wie helpt?

    Ik wil van de week even motorolie halen (10w40)??, ik wil ook zelf olie ff erbij gooien en of verversen... nu komt het... Ik heb de ballen verstand er niet van 8-X, heb pas een motor sinds paar maanden en dit is me eerste motor dus ben echt een NOOOB op dit gebied, ik weet zelfs niet waar ik...
  4. D

    Ik zoek een filmpje op youtube.. (humor)

    Zoals de titel al vermeld zoek ik een filmpje op youtube. Filmpje is al paar x op tv geweest bij jensen en de wereld draait door. In het filmpje zie je het volgende. Een presentatrice (vara, nl 123) achter een desk, samen met een gehandicapte jongen (mongool), Vervolgens belt 1 of andere...
  5. D

    Wat is de snelste motor (pk/topspeed) die te koop is...

    Vraag me af aangezien er een topic is geopend met hoe snel je hebt gereden. Wat is nu de snelste motor die je kan kopen gewoon in de winkels.... Is een Yamaha R1 nu de snelste motor - Hayabusa waar ghostrider op rijd (zal wel getuned zijn) - Honda? - Suzuki GSX? - Ducati? Ben heel...
  6. D

    Welke sloten hebben jullie op jullie motor en aanraders?

    Hallo leute Ik heb zojuist een motor gekocht .. ja ja :) ik ben er helemaal blij mee.. Honda CBR600. Alleen heeft de motor geen alarm, alleen een stuurslot, ik weet niet of motors snel gejat worden of dat jullie echt bepaalde sloten erop hebben om dat te voorkomen. Vandaar ik me afvraag...
  7. D

    Km stand belangeijk bij aanschaf van de motor?

    Zoals vele al weten ben ik op zoek naar een motor, heb er een paar op het oog alleen weet ik niet of ik ook bij km stand moet kijken, stel je koopt een hele nieuwe motor, bij welke km stand krijg je dan meestal de eerste kwaaltjes, neem als voorbeeld de CBR 600 of de 900 RR .. Die 2 heb ik op...
  8. D

    Hulp nodig met aanschaf van een motor, te ingewikkeld :P

    Ik ben net op dit forum terecht gekomen en wil me een motor aanschaffen, ik heb hier bij de te koop topics gekeken, maar ik kan er maar niet uitkomen... Heb 2 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, sindsdien nooit meer op een motor gezeten, nu wil ik dus eigenlijk een sportief en een leuk...
  9. D

    Newbie uit Arnhem :) + wil motor info + eventueel motor kope

    Hallo ik ben Danny en woon in Arnhem, hoorde van een klant van me dat hier alle liefhebbers terecht komen, vandaar nu ook geregistreerd en me eerste post hier :P, Gegroet allen Ik kom hier natuurlijk niet zomaar... Ikke ben op zoek naar een motor, heb hier eigenlijk hetzelfde probleem als...
Terug
Bovenaan Onderaan