Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: royvi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Graffiti van motor verwijderen

    Hi allen, Een of andere 🤬 heeft graffiti op mijn motor gespoten... Iemand tips om dit veilig te verwijderen zonder dat mijn plastic kuip en stickers kapot gaan?
  2. R

    Ervaring Kniebrace

    Hallo, Ik ben op zoek naar kniebraces die het verdraaien van mijn knieën voorkomen. Nu ben ik al een paar tegengekomen van EVS, maar er zijn verschillende prijsranges. Wat is het verschil tussen deze? Denk aan de RS9, RS9 Pro etc. Hebben jullie ervaringen met deze en andere braces?
  3. R

    Cr 125 ontkoppelt niet

    't is weer zover, weer een probleem. Mijn cr ontkoppelt niet, het wordt wel beter als hij warmer wordt. Komt dit omdat hij een poos (2 weken) stil heeft gestaan? (bij een monteur voor de powervalve, maar hij had het barstens druk..) En dat de platen nu plakken? Vanmorgen kon ik hem in de...
  4. R

    Powervalve "stangetje" cr 125

    Ik heb het probleem gevonden waarom mijn cr 125 inhoud. Het stangetje dat uit het blok gaat naar de powervalve met een borgveertje zit veelste strak. Hoe kan ik deze losser zetten? Het gaat om eentje uit 1991/1992 (de verkoper zij 1992, maar ik denk 1991 vanwege uiterlijk)
  5. R

    cr 125 houd in

    Hallo, ik heb laatst nieuwe zuiger geplaatst (IN naar inlaatpoort dus wel goed) en me cilinder is ook uitgehoond. Maar nu heb ik hem helemaal in elkaar en houd hij heel erg in. Ik kan misschien net half gas redden. Ik weet niet wat dit is. Zou er een grotere sproeier in moeten? De honda...
  6. R

    Nieuw draadeind maken in cilinder

    Ik heb laatst mijn cilinder+kop eraf gehaald en zo naar een motorzaak gebracht voor een nieuwe zuiger en een uithoonbeurt. In de cilinder zitten 2 uitgeboorde gaten (m10) met bouten. Daarom hebben we er draadeind in gemaakt, in 1 plek gaat het goed. Maar die andere blijft niet zitten. We hebben...
  7. R

    Crossbril schoonmaken

    Hoe maken jullie je crossbrillen schoon? Ik krijg hem nooit helemaal goed schoon. (ik heb een smith)
  8. R

    Is dit goede bodyprotector?

    (ik weet niet of dit goede plek is voor zoiets) Ik ben dus een nieuwe bodyprotector nodig en nu zag ik deze op marktplaats. http://link.marktplaats.nl/326171738 Weet iemand of dit wat is?
  9. R

    Probleem met vorkpoten (chroom er af)?

    Dit zijn de binnenkanten van de voorpoten van mijn Honda cr. Op sommige plekken lijkt het of het afbladert en andere plekken lijkt het of het erop zit. Ik vind het lijken op slecht gegalvaniseerd ijzer, maar dat lijkt mij niet. Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt :)
  10. R

    Hallo!

    Hallo ik ben Roy en ik ben 15 jaar oud. Ik heb een Honda cr125 uit 1992. (zie foto) Schrik niet van het kratje bier, ik heb inmiddels al een bokje :P Schrik ook niet van de rommel erachter, dat waren mooie stapels totdat laatst de wind flink opstak :') Mijn honda is helemaal goed behalve...
Terug
Bovenaan Onderaan