Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. HellStorm666

    [Kleding] Waar op te letten, is textiel iets voor mij?

    Heej allemaal. De afgelopen 11 jaar GSX-R gereden en van begin af aan een leder combi gehad. Eind 2020 een S1000XR gekocht omdat ik qua zithouding wat relaxeter wilde gaan rijden. Nu is m'n leder combi (Arlen Ness) gekrompen in de kast, nee echt waar. Het heeft niets met de BBQ en/of...
  2. HellStorm666

    Price-drop: Zeer nette en uitgebreide GSX-R 1000 L0 met oa Quickshifter.

    Na jarenlang met veel plezier op deze schitterende GSX-R 1000 L0 gereden te hebben, is het nu tijd voor een andere liefdevolle eigenaar voor deze top motor. De motor is in top staat! Ben er altijd super zuinig op en staat ook altijd netjes binnen in de garage. Regen of pekel is deze motor nooit...
  3. HellStorm666

    Opvolger voor m'n GSX-R1000 L0, Welke (super)sport touring te kiezen?

    Heej allemaal, Ik heb momenteel een GSX-R 1000 uit 2010. Andere uitlaat, quickshifter, 200/55 achterband, enz. aangepast. Opzich bevalt deze motor me super goed. Maar... nu met een vrouw en 2 kinderen is die niet zo praktisch als ik zou willen. Ik rij bijna nooit meer alleen, meestal is m'n...
  4. HellStorm666

    HJC FG-15 matzwart maat L + 2x spiegelvisier en pinlock

    Te koop. Gebruikte, maar in goede staat verkeerde, HJC helm. Mat zwart. Model FG-15. Bekleding van de helm (binnenkant) kan er uit en in de wasmachine. Helm is incl. Origineel helder visier met pinlock Origineel zilver spiegel visier welke bekrast is Origineel goud spiegel...
  5. HellStorm666

    Welk merk voorvork keerring?

    Hallo, Binnenkort moet ik van een GSX-R 600 SRAD ('99 dacht ik zo uit mn hoofd) de voorvork keerring vervangen. Dit omdat de huidige lekt. Stofkap en voorvork olie worden uiteraard ook gedaan. De andere poot pak ik ook direct mee. Nu wil ik graag weten. OEM keerring ed gebruiken, of is...
  6. HellStorm666

    Oxford Lifetime X60 Panniers

    Hallo, Ik ben op zoek naar Oxford Lifetime X60 Panniers. Uiteraard moeten ze nog in zeer goede staat zijn (of nieuw). Kleur: Zwart, Blauw of Antraciet.
  7. HellStorm666

    Ideale rijlijn Lelystad OefenCircuit

    Beste MF-ers. Graag zou ik van jullie willen zien wat jullie denken dat de ideale rijlijnen zijn op het circuit in lelystad. en waar de rempunten zouden kunnen/moeten liggen. Deze gegevens wil ik graag gaan gebruiken voor het verbeteren van de rijlijn. Hier een afbeelding van het...
  8. HellStorm666

    Wiz Racing Sliders

    Beste MF-ers, Volgende week ga ik een aantal kneesliders bestellen bij Wiz-racing. Mocht je nog sliders willen hebben, dan kan je ze bij mij bestellen en betalen, dan zal ik ze mee bestellen. Kost een stuk minder dan in NL uit de winkel/webshop. Prijzen zijn excl. eventuele verzendkosten...
  9. HellStorm666

    Ketting en tandwielen 525 520 z16 z46 108 link

    Te koop, Gebruikte Ketting en tandwielen. Prijs: Kratje Hertog Jan en/of Speciaalbier (Leffe Bruin, Kasteel Bruin, La trappe tripple) en/of een acceptabel bedrag Ketting: DID VM 525 108links Tandwiel voor: oa voor GSX-R 600 '98, 675 Daytona 2006-2010, DL1000 2010...
  10. HellStorm666

    TK Dubble Bubble Smoked kuipruit GSX-R 1000 K9 L1

    Te koop, Dubble Bubble kuipruit voor een GSX-R 1000 K9 - L1 (en misschien meer modellen). Ongebruikt. Kuipruit is naar mijn idee te donker en geeft een lichte beeldvervorming. Daardoor niet bruikbaar om door heen te filmen met mn GoPro. Merk: onbekend/merkloos Prijs: €25,- excl...
  11. HellStorm666

    TK Kuipruiten GSX-R 600 1998

    Te Koop, Overgehouden na de verkoop van mn SRAD. Past in ieder geval op een GSX-R 600 uit 1998. Waarschijnlijk ook op andere modellen. Kuipruit High bubble blauw, doorzichtig. Merk onbekend/merkloos (zat op de motor tijdens aanschaf) Prijs: €20,- excl. verzenden (ook op te halen)...
  12. HellStorm666

    How-To Ketting en tandwielen vervangen SRAD (video)

    Enige tijd geleden de ketting en tandwielen van mijn Suzuki GSX-R 600 uit 1998 vervangen. En aangezien het maken van een how-to video mij wel leuk leek, deze direct gemaakt. Voor een ieder die er nog mee bezig moet, veel succes en ik hoop dat je wat aan de video hebt.
  13. HellStorm666

    Tandwielen + ketting GSX-R 1998

    Beste mede MF-er, Vandaag heb ik m'n tandwielen + ketting vervangen. Gezien de huidige staat was dat nog niet nodig, maar ik wilde graag de Supersprox tandwielen en een gouden DID ketting. De set die er van af kan kan volgens mij nog wel 1 of 2 seizoenen mee. De tranen zijn namelijk nog...
  14. HellStorm666

    3 á 4 dgn Eifel. Welk hotel, welke routes?

    Beste mede MF-ers, In de week 23 Juli t/m 29 Juli wil ik samen met m'n broertje de Eifel in gaan om daar 3 á 4 dagen heerlijk te toeren met de motor (GSX-R 600's). Nu is dit de eerste keer dat wij een motor vakantie(tje) gaan doen en we kennen de omgeving daar niet echt. Ik heb al wat...
  15. HellStorm666

    Hulp bij vervangen ketting omgeving Barneveld

    Beste Mede MF-ers Over 2 weken wil ik met de motor een midweek touren door Duitsland. Aangezien m'n ketting al een tijdje op z'n einde zit (begint te bokken op lage toeren) lijkt het mij verstandig deze voor die tijd te vervangen. Deze set...
  16. HellStorm666

    [Gezocht] Demper GSX-R 600 '98

    Hallo, Ik ben op zoek naar een freeflow demper voor mijn SRAD. (SRAD '98 3 bouts bolt-on) Deze mag best krassen hebben of wat lichte deukjes. Prijs, zo goedkoop mogelijk, liefst gratis wat ga ik er mee doen? Inkorten om een test uit te voeren (net zo ver inkorten tot dat ik een geluid...
  17. HellStorm666

    [Gezocht] Demper GSX-R 600 '98

    Hallo, Ik ben op zoek naar een freeflow demper voor mijn SRAD. Deze mag best krassen hebben of wat lichte deukjes. Prijs, zo goedkoop mogelijk, liefst gratis wat ga ik er mee doen? Inkorten om een test uit te voeren (net zo ver inkorten tot dat ik een geluid heb wat ik mooi vind)
  18. HellStorm666

    Nieuwe ketting en tandwielen nodig

    Hallo, Ik heb (nog steeds) nieuwe tandwielen en een ketting nodig. Paar vraagjes. Ik heb het volgende op het oog, goed of niet? JT voortandwiel Z16 Stealth achtertandwiel Z46 DID 525ZVMG2 goudkleurige x-ring 525, 108 Zelf doen (ketting gereedschap set = ong. €40,-) of laten doen...
  19. HellStorm666

    Quickshift op een GSX-R 600 uit 1998

    Hallo, Ik wil graag weten of het mogelijk is om een quickshift systeem te hebben op een GSX-R 600 uit '98 (carburateur dus). Via Google kon ik niets vinden. Mocht het mogelijk zijn dan wil ik nog een aantal dingen weten. Welk systeem/merk kan ik het beste nemen? Wat zal zo iets ongeveer...
  20. HellStorm666

    Ledere motor pak (2 delig) 182cm en 70kg

    Hallo, Ik ben op zoek naar een motor pak. Na het passen bij de valkenier kwamen we er achter dat ik een lastige broek maat heb. Breedte 46, lengte 48 (Rev'it). Deze hadden ze alleen in het nieuwe model welke mij te duur wordt. Dus bij deze ben ik op zoek naar een leren pak, liefst 2-delig...
  21. HellStorm666

    Groter voor tandwiel GSX-R 600 '98

    Hallo allemaal, komende zomer moeten mijn ketting en tandwielen als het goed is vervangen worden. Nu zat ik te denken om voor 1 tandje groter te doen.. redenen: Zuiniger bij constante snelheiden (woon/school verkeer, toertochten ed) Minder slijtage door grotere omtrek Wat zijn de...
  22. HellStorm666

    GSX-R 600 SRAD 1998 doet raar in z'n 1 met wegtrekken

    hallo, Ik heb een raar probleem met m'n '98 SRAD 600. Als ik (met warm blok) rustig weg wil rijden in z'n 1 dan houd hij heel erg in en dan in een klap heb je wel weer vermogen. Behalve dat dit niet prettig is, is het ook nog gevaarlijk omdat het moment dat het vermogen er wel weer is nooit...
  23. HellStorm666

    Gezocht Dames motor kleding maat s/m

    Ik ben op zoek naar motor kleding voor mijn vriendin. maat S of M (175cm en 53Kg) een compleet pak zou het mooiste zijn, maar alleen een broek of jas is ook goed. Handschoenen heeft ze ook nog nodig, laarzen afhankelijk van de prijs. prijs voor compleet pak max €200,- (ex laarzen)
  24. HellStorm666

    HellStorm666 komt ook hier op het forum rondkijken

    Hallo allemaal, Vandaag mij maar eens aangemeld op dit forum. M'n broertje (Maarten666) heeft mij verteld over dit forum. Info over mij: Rijdt een GSX-R 600 SRADw ('98) met leovine demper en blauw visier. Foto's volgen nog. Ben 22 jaar en woon in Barneveld. Ander voertuig die ik heb is...
Terug
Bovenaan Onderaan