Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SilverGixx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SilverGixx

    27 aug. Nordschleife

    Woensdag 27 augustus is de Nordschleife de gehele dag open :} Ik heb het voornemen, om bij goed weer, te gaan (ff vrij regelen :P ) Wie kan/wil dan ook gaan??
  2. SilverGixx

    Zondag 22 juni Nordschleiffe!!!!!! Wie gaat er mee

    Beetje laat :+ maar beter laat dan nooit. Ik weet dat er al een aantal op de Ring "zitten" maar hoe meer zielen hoe beter |( Ik vertrek om een uur of 8 vanuit Delft. Rotterdam komen er nog 2 bij en Dordrecht 1tjuh erbij Wie o wie????? :} :} :}
  3. SilverGixx

    Vandaag naar Ruud Fredriks geweest (pics)

    Zo, vandaag ff bij Ruud geweest en door Rinus of laten regelen :} Standaard reed de Gixxer uit de kunst maar na het monteren van een K&N filter en een Akra demper liep het niet helemaal naar mijn zin '( Viel me niet tegen. Mijn vorige 1000 had 148 pk aan het achterwiel }) De huidige 1000 kwam...
  4. SilverGixx

    Motor "laten" poetsen

    Ik dacht vanmiddag ga ff mijn brommer wassen :z Milad via MSN "ik kom wel ff langs kan ik mijn brommer ook wassen" Geen probleem dacht ik :? Lekker wassen dus :( Gaat ie opeens mijn brommer poetsen |( vind ik niet erg. Laat maar gaan :X
  5. SilverGixx

    Nou hij zit er op hoor............mijn Akra

    Ik ben blij :} :} :} :} Gelijk maar ff een K&N filtertje drin gepropt :9 Wat een lekker soundje zeg
  6. SilverGixx

    Wie weet er wat over camping Hockenheim?

    In augustus worden er dragraces gehouden op het circuit Hockenheim Voor een aantal vrienden van mij ben ik op zoek naar wat gegevens over Camping Hockenheim. -waar kan je boeken? -wie is er al eens op die camping geweest? -wat zijn de ervaringen? -hoe ver is de camping van het circuit gelegen...
  7. SilverGixx

    Gixxer 2003 pics!!!!!!!!!!!!

    Dit is um dus. Mijn nieuwe Gixxer :} :} :}
  8. SilverGixx

    Jaaaaaaaaaa, mijn brommert is binnen gekomen!!!!!!

    Vanmiddag ff gebeld met MP R'dam. En jawel mijn brommer is binnen :} :} :} Welliswaar nog in krat maar als alles mee zit dan kan ik um zaterdag ophalen :] mits het kenteken op tijd is :Z
  9. SilverGixx

    Kan niet altijd goed gaan!!!!!!!

    super gaaf filmpje Quote van Brutal Burns
  10. SilverGixx

    V8 op 1 wiel

    Kvond wel leuk uitgevonden *D Maar past nie in de schuur :+ dus laat um maar staan :z :? Bijlage: Monocycle03.JPG
  11. SilverGixx

    Bakkie kon er niet meer tegen

    Mijn versnellingsbak kon niet meer tegen het geweld :} van de Gixxer 1000 :} Afgelopen zondag terug van de Ring :} Bijna thuis. Nog 100m gek geluidje uit de bak. Motor gestopt en in de schuur gepleurd :? Dinsdag Dealer gebeld en verhaal gedaan. "we komen um direkt halen" :} voor...
  12. SilverGixx

    Maandag 15/7 op de Baars

    Ik ga als gekke westerling ff kijken op de Baars :) Ik zal om 15.30uur vertrekken uit Delft. Heb met Maximum afgesproken elkaar ergens bij Eindhoven/Tilburg ±17.30uur te treffen. Dan ff snacken :r en daarna lekker knallen :} richting de Baars. Ik hoop daar wel en paar maffe M-F ers te...
  13. SilverGixx

    Nieuw karretje gekocht

    Dit is um dan geworden 8-) Waarom deze??? Omdat de kinderwagen die we gekocht hebben niet in een 206 past :( |( :?
  14. SilverGixx

    Straatraces op RTL 4 20.45uur

    Kijk nu op RTL 4 :+ Creatifififteiteit. Hij kwam er echt niet uit de sukkel |(
  15. SilverGixx

    Straks 21.00uur "Blik op de weg"

    Onderwerp, inhalen met de motor!!!!!!!!
  16. SilverGixx

    Mag ik bij iemand achterop?

    Ben gek op West hahaha
  17. SilverGixx

    Hellup, ik wordt v....

    JA GELOOF HET OF NIET MAAR OOK IK WORDT VADER :? 15 oktober moet het gaan gebeuren :) Kan ik gelukkig de hele zomer nog :] Op èèn of andere manier is het virus toegeslagen op motor-forum.nl Wie is de volgende? :+
  18. SilverGixx

    En, hoe was het feestje?

    Zijn jullie nog dronken geworden? :+ Martin lekker vast gevroren in het bussie:Z
  19. SilverGixx

    Feyenoord

    Sorry PSV-ers ;( Het enige wat ik hoop is dat PSV a.s. zondag van Ajax gaat winnen ;)
  20. SilverGixx

    Het weer zondag 17 maart !!!!!!!!!!!!

    Wij zijn niet blij ;( Wat gaan we doen morgen????? :? In het oosten schijnt het droger te blijven :)
  21. SilverGixx

    Wat vonden we van Motorbeurs?

    Laat eens weten wat je van de Beurs in Utrecht vond
Terug
Bovenaan Onderaan