Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dizizmy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dizizmy

    Seatcover z1000, z750

    Wie o wie heeft er nog een (oranje) seatcover liggen van een z1000 of een z750 bij 2003-2006 De covers van een zx6r 2003-2004 zouden ook moeten passen.
  2. dizizmy

    Fazer 600 (2002) Valblokken

    Mijn zusje heeft onlangs een Fazer gekocht, maar zou het zonde vinden als ie gelijk helemaal beschadigd is mocht ze hem een keer om laten vallen. dus vandaar... GEZOCHT valblokken voor een Fazer 600 uit 2002
  3. dizizmy

    Scorpion Exo dameshelm

    3 keer gedragen helm, maar mij toch net even te klein! het gaat hier om de maat S De helm is met deze print niet te verkrijgen in nederland!!!!!! dus wil je met een aparte helm rijden, dan moet je deze hebben. Helm wordt geleverd met doos, instructieboekjes, helmzak, smoke- en blank vizier...
  4. dizizmy

    Koso Spiegels

    ZGAN, Setje Koso spiegels. Deze spiegels hebben maar enkele maanden op mijn motor gezeten, maar inmiddels heb ik mijn motor voorzien van bar end spiegels, vandaar dat dit setje in de verkoop gaat. Voor 30 euro mogen ze de deur uit.
  5. dizizmy

    Dempers en Bellypan Z1000

    Zou iemand mij kunnen helpen aan een mooi setje dempers,duoseat cover en/of een bellypan voor een Z1000 model 2003-2006? (het liefst oranje) Thanx!
  6. dizizmy

    stuurgewichtjes

    Ben op zoek naar een set "rechte" stuurgewichtjes die bevestigt kunnen worden met een M8 boutje voor mijn Kawasaki Z1000. ik kan wel taps aflopende en conische gewichtjes vinden. heeft iemand deze gewichtjes of weet je waar ik ze kan vinden. let me know!
  7. dizizmy

    Kenteken plaat houder Kawasaki Z1000

    Ben op zoek naar een leuke kentekenplaat houder voor mijn kawasaki Z1000 (2003) Heeft er nog iemand wat leuks liggen in de schuur? Laat het me weten via Pm.
  8. dizizmy

    Alpinestars T-stunt Jack

    Gebruikt, maar in zeer goede staat Alpinestars T-stunt Jack maat xxl (ongeveer 54-56) Dit jasje is uitermate geschikt voor de wat warmere dagen! Jas gaat weg vanwege het feit dat deze te groot is geworden Het T-Stunt jack is zoals we gewend zijn van Alpinestars voorzien van een flitsend...
  9. dizizmy

    leuke set spiegels

    Ik ben op zoek naar een leuk setje spiegels voor mijn Kawa Z1000 uit 2003. heb je toevallig nog wat liggen, stuur me een pm.
Terug
Bovenaan Onderaan