Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Klinknagel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Klinknagel

    Honda CBR600rr PC40 - Onderdelen

    Afkomstig van een Honda CBR600rr 2007 - PC40. De volgende onderdelen: Honda Tandwiel kap Honda kuip ruit Honda linker spiegel Honda zitjes Honda achterkuip Honda L+R onderkuip Knipper licht Rechter zijkuip Tank cover kompleet Front Mudguard - Rood Afhalen in Amersfoort ook mogelijk...
  2. Klinknagel

    Aprilia Dorsoduro Factory 750 - OEM Carbon mud guard

    Orginele Dorsoduro Factory carbon mud guard. zelf aangekocht bij Goedhart motoren, factuur aanwezig. Vraagprijs €300,-- Orginele decal sticker worden ook meegeleverd! Ook aftehalen in Amersfoort.
  3. Klinknagel

    CBR600rr PC40 uit 2007

    Te koop aangeboden zeer nette CBR600rr PC40 uit 2007 met 17933km. Deze motor is klaar om het seizoen te starten, alle vloeistoffen zijn net vervangen! De motor is voorzien van de volgende delen: • Rizoma kentekenplaathouder • Rizoma richtingaanwijzers (achter) • Eye...
  4. Klinknagel

    Gezocht: 2x 2theexperience 6 Juli Assen

    Ik ben opzoek naar twee plaatsen voor de 2 The Experience circuittraining op assen te 6 Juli. 2x Geen ervaring, sta ook op de reservelijst. Maar probeer het ook zo :)
  5. Klinknagel

    Lekkende race-uitlaat

    Ik heb een tijdje terug een Arrow collector set geïnstalleerd op mijn CBR600rr PC-40. Het gaat om een Arrow 71355MI Nu lekt deze op twee plaatsen. cilinder 4 naar de 4 in 2 collector en op de 4-3 collector die van 2 naar 1 gaat Bij de uitlaat set zat een heel klein zakje met silicone...
  6. Klinknagel

    Gezocht: PC-V CBR600rr 2007

    Ik ben opzoek naar een Power Commander V voor mijn CBR600rr 2007. Info is ook welkom!zoek nog een adres voor het afstellen *D
  7. Klinknagel

    Z750s Kuip en Tank

    Deze set bestaat uit Voorkuip met lamp, knipperlichten en windscherm,Achterkuip en Tank Let op! In de tank zit een deuk, maar de verf is niet gebarsten of gescheurd. De benzinepomp en niveaumeter zijn nog wel aanwezig. Richtprijs; €450,-
  8. Klinknagel

    Omgeving Harderwijk,Zeewolde,Ermelo enz DEEL IV

    Deel IV Oudere topic's Deel I, Deel II en Deel III Verwachtingen & Waarschuwingen 0 - 48 uur [hr] Buienradar [hr] De plekjes [hr] Harderwijk Boulevard (52.350906,5.61507) Shell Harderwijk N302 (52.350867,5.634801) De Schout van Ermelo (52.300678,5.632043) t'...
  9. Klinknagel

    Van Harderwijk naar Vlissingen, Welke route?

    Het plan is om met de motor van Harderwijk naar Vlissingen te rijden :] Is niet zover maar wil graag een mooie route rijden, zo min mogelijk snelweg want dat vind mijn 25kw kwaak minder interessant -O- Hier is mijn eerst idee Maps Link Iemand nog een leuk idee voor een stop of een...
  10. Klinknagel

    :] Jup

    Hallo, Ben Stephan en net nieuw hier op het :} Motor-Forum :} Ben 19jaar en woon in Harderwijk ( -O- ) Studeer ook nog iets als het goed is En ben momenteel bezig met het halen van mijn Atjes :) Kan niet wachten *D Klinknagel 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan