Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -rick-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -rick-

    Pirelli Scorpion Rally STR 150/70-18 & 90/90-21

    Gezien ik voor meer offroad georiënteerd rubber ga, mag deze set de verkoop in. Max 200km op gereden, zaten nieuw op mijn motor toen ik hem kocht. Foto's spreken voor zich. Pirelli Scorpion Rally STR Maten 150/70-18 achter, 90/90-21 voor Dotcodes week 34 en 35 van 2020. Huidige nieuwprijs...
  2. -rick-

    KTM 990/950 adventure onderdelen

    Voor mijn nieuwe aanwinst ben ik op zoek naar een setje oranje valbeugels (indien een andere kleur hoor ik het ook graag) en een aftermarket carterbescherming/skidplate. Hoor graag als iemand iets van dit heeft liggen! MVG Rick
  3. -rick-

    KTM 990 adventure 2008

    Beste, Hierbij verkoop ik mijn KTM 990 adventure uit 2008. Momenteel staat er 68.200km op de teller. Ik heb de motor sinds 2016 in bezit. De vorige eigenaar was, net als ik, een liefhebber. Hij heeft de motor in 2009 met 7.500km op de teller geimporteerd uit Duitsland en hier op gereden tot...
  4. -rick-

    Bandit 1200 oliekoeler + leidingen

    Goedemiddag, ik ben op zoek naar een GSF 1200 bandit oliekoeler incl leidingen. 1e Model bandit (tot 2000 uit mn hoofd). Staat het eea op mp en speurders, daar ben ik me van bewust, maar dacht probeer het hier ook even. ;) MVG Rick
  5. -rick-

    Bandits/SV's on tour 2015

    Nadat de organisator van de meeste 'Bandits on tours' overgestapt is op een SV, was vorig jaar het jaar van de gemengde tours. En het blijkt dat bandit en SV rijders elkaar niet aanvliegen als er maar bier en voedsel is na de rit, soms was het best gezellig. :Y Dus waarom het niet nóg een...
  6. -rick-

    Bandit 600 en GSXR750 schuuropruiming

    Hallo, Aangezien mijn project nu klaar is heb ik behoorlijk wat onderdelen liggen. Hoef er zeker niet de hoofdprijs voor, ligt best in de weg, maar het is ook weer geen euroknallerweek he :+ GSF 600 bandit voorwiel. Velg is recht, wiellagers voelen goed. Velgranden gepolijst, velg is...
  7. -rick-

    Stuurpen 'verdikken'

    Goedenavond allemaal, ik kijk hier vooral naar andersmans projecten, maar nu toch zelf eens een topic openen, omdat ik met een lastige kwestie zit. Ik ben momenteel mijn bandit600 aan het verbouwen, en wou hier een 1991 gsxr750 USD voorvork in hangen. Nou heb ik mijn B600 pen uit de...
  8. -rick-

    balhoofdpen of compleet t-stuk Bandit 1200

    hallo, ik ben een USD voorvork in mijn bandit 600 aan het hangen, maar heb hiervoor een Bandit 1200 1e model balhoofdpen nodig, wie o wie heeft er toevallig eentje liggen of heeft een t-stuk liggen met de pen er nog in? BVD, Rick
  9. -rick-

    Nokkenasgeleider GSXR750 olieboot

    Hee, ik was op zoek naar een nokkenasgeleider van een GSXR750 uit 1991. De vorige eigenaar heeft het draadstuk hier compleet vanaf gedraaid. Het betreft de omcirkelde geleider, dus de meest rechter (vanuit bestuurderspositie) geleider van de inlaat. Er staat een 'D' opgedrukt...
  10. -rick-

    achterbrug uitlijnen

    hee, na vooral meekijken in dit deel van het forum ben ik begin winter begonnen aan mijn eerste project. Had een Bandit 600, en heb eind seizoen een Gsxr750 1991 erbij gekocht welke er niet uitzag. Wou hiervan de USD, achterbrug, wielen, blok en remmerij overzetten op mijn bandit. Dus mocht...
  11. -rick-

    Het Big-Ass Bandit Topic | Deeltje 35 | Vol met overloperts

    [hr] Het big-ass topic Deel 35 Wel even bijlezen heah: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (House) - 12 (House) - 13 (House) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17...
  12. -rick-

    linkpijp bandit 600 MK1

    Ik ben voor mijn Bandit 600 op zoek naar een linkpijp. Dit omdat mijn huidige linkpijp niet heel mooi aansluit op de nieuwe demper, en omdat ik de oude demper dan als set kan verkopen. Wie o wie heeft toevallig nog zo'n linkpijp over? Ik weet dat jerryt of pajic deze op maat kunnen maken...
  13. -rick-

    TKA: Leovince SBK Lv one

    Hallo, in verband met overcompleet bied ik hier een sportdemper aan. Leovince SBK lv one evolution 2 RVS (nieuwstaat): Het betreft een links gemonteerde, maar de leovince emblemen zijn bij Bolski te bestellen, dus is op beide zijde te monteren. E-keur: ja Db-killer: Ja...
  14. -rick-

    Opvulbus demper maken

    Goedenavond mensen, Ik zit met een klein probleempje. Ik heb voor mijn B600 een leuke demper op de kop getikt. Zat wat werk aan, maar dit leek mij goed te doen, dus ben er blij mee. Het enige wat me niet zelf lukt, is de aansluiting... -O- Nou zit ik mij soms hier te verbazen over de...
  15. -rick-

    MIVV GP Carbon GSXR1000 (05-06)

    Hierbij te koop, omdat ik op zoek ben naar wat anders leuks: MIVV GP Carbon voor een GSXR 1000 2005-2006. Compleet met alle bevestiging etc. DB-killer en homologatiepas ontbreken van de foto omdat deze in mijn buddy zitten ;) Aansluitingsdiameter is 57mm. Er zit een zwarte aluminium...
  16. -rick-

    GSX-R 1000 K5/K6 achtershock/achterschokbreker

    Hee, ik ben op zoek naar een GSX-R 1000 achterschokdemper. Het moet een 2005-2006 (K5-K6) model zijn, dus met een hart-hart lengte van 31,5cm. Heb je zoiets liggen? hoor het graag! mvg Rick
  17. -rick-

    [Ruilen] Buell XB flyscreen

    Hallo, ik heb hier een gloednieuwe transparant blauwe flyscreen liggen voor een Buell XB. Deze dus: http://www.buellparts.net/images/products/lightning-body-translucent-flyscreen-blue.jpg Ik wil deze zwart laten spuiten, maar zou deze natuurlijk ook kunnen ruilen voor een zwarte. De...
  18. -rick-

    Dubbele koplamp

    Hallo, ik ben op zoek naar een setje dubbele koplampen. Even een voorbeeld: http://images.bizrate.com/resize?sq=341&uid=1868971085 EDIT: ik zoek ook nog een setje tailrisers / dogbones voor de Bandit600 MK1. heb je iets liggen ? reageer even :) gr Rick
  19. -rick-

    Windscherm naked bike

    Hallo mf-ers, ik zit te kijken naar een dubbele koplamp voor mijn bandit :] , en kwam daarbij dit plaatje tegen: iemand enig idee van welk merk dit windscherm is ? of van welke motor die is ? bvd, Rick
  20. -rick-

    Mezelf natuurlijk even voorstellen

    Hee, ik ben Rick, 19jaar en kom uit Amersfoort (centrum). Ik heb sinds 2aug mijn rijbewijs maar was daarvoor al een tijdje aan het kijken op het forum. Tijd dat ik me even voorstel *D Had al sinds juli ergens mijn bandit 600 (25kWatters): Ben nog steeds erg verliefd op haar en het...
  21. -rick-

    Linkpijp los krijgen

    Hee, ik heb vandaag een leovince uitlaat gehaald voor mijn Bandit. Maar ik krijg de linkpijp niet los. Ik heb WD-40 gebruikt, laten inwerken en toen flink eraan lopen wrikken en hangen. Toen de motor laten draaien, en dan wrikken en hangen... Helpt niks, het beweegt wel, maar de hele uitlaat...
  22. -rick-

    Demper GSF600 Bandit '97

    Hallo MF'ers, ik zoek een leuk dempertje voor mijn GSF600 Bandit uit 1997 voor het geluid en de looks. Gewoon een compleet slip-on model, met linkpijp dus :) laat maar horen, mvg Rick
Terug
Bovenaan Onderaan