Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pralientje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pralientje

    start probleem bij opgewarmde RSV4

    Misschien heeft hier iemand een idee of zelfde soort ervaring/oplossing voor mijn Appie RSV4 r uit '10. Laatst een stukje gaan rijden, en even gestopt voor een foto te maken. Motor wilde daarna niet meer starten: het leek alsof de accu vermogen mistte, waardoor de startmotor het geheel niet...
  2. Pralientje

    VTR-SP + basterds meeting 2014

    Hallo Vtr-SP EN ex SP rijders (Inschrijving is niet meer mogelijk) Filmpje (effe op de plaatjes klikken en er opend zich een nieuw scherm) Wat ooit in 2006 begonnen is als een VTR-SP meeting, is uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend gezellig...
  3. Pralientje

    Fichtel & Sachs 98cc M50 blokje

    Ik verkoop een compleet Fichtel & Sachs 98cc M32 motorblokje. (Topic titel kan ik niet meer veranderen blijkbaar) Het is ontmanteld, maar elk onderdeel is er en compleet. - Carburateur - spruitstuk - motor - tandwiel - enz. maak haar schoon en lopend en U hebt een leuke motor...
  4. Pralientje

    VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

    Hallo allen Ik heb even via Facebook gepolst of er genoeg animo is voor een 2013 versie van de SP meeting. Zoals het er nu uitziet, is er genoeg interesse! Uiteraard mogen inglourious basterds (lees andere motor dan VTR-SP) ook deelnemen. Graag zelfs! Hoe meer zielen, hoe meer kabaal! :]...
  5. Pralientje

    nu vrijetraining motogp

    Nu vrije training MotoGP op www.Sport1.nl , gratis. Alleen even registreren en bestellen, niks betalen. ;) (tip van Hakman! :} )
  6. Pralientje

    Dyno bank in het zuiden des lands

    Beste allemaal, Op mijn RSV4-r zat bij de aankoop een Bazzaz module (TC en QS) gemonteerd. Ik ga komende week naar de dealer in Tongeren (belgie) om daar een Aprillia software update toe te passen. Nou heb ik me laten vertellen dat daarna ook de Bazzaz module opnieuw afgesteld moet worden op...
  7. Pralientje

    Sjaak Lucassen In Ulestraten, zuid Limburg (24-maart)

    Hey die mannen (en vrouwen), Jaren geleden was Sjaak ook al een keer op bezoek in Ulestraten met een verhaal over zijn reis met de Fireblade. Zijn verhalen hebben toen op mij een onuitwisbare indruk gemaakt. Toen ik onlangs Sjaak weer “ergens” tegen kwam ben ik meteen in de...
  8. Pralientje

    Honda VTR 1000 SP2 onderdelen

    Ik ben 2 weken geleden aangereden en ondanks dat de klap niet al te groot was, is mijn motor toch totallos verklaard. Om die reden doe ik een de spullen die bruikbaar zijn voor andere liefhebbers weg. Sommige onderdelen zijn nog nieuw/niet gebruikt en andere licht beschadigd, maar dat geef ik...
  9. Pralientje

    wat nu?

    Mijn SP2 blackedition (2006) ligt (zonder mijn toedoen) in de prak. ;( Ik vroeg me af wat jullie als 2dehands opvolg motor zouden kiezen en waarom.... Ik wil graag een soort gelijke supersport motor. (als dat al mogelijk is, aangezien de techniek van de SP2 al enige jaren oud is....)...
  10. Pralientje

    gezocht: Honda radiaal rempomp van CBR1000RR of 600RR (na 2

    Hey Honda Mannen, Ik kreeg laatst tijdens onze eigen VTR-SP meeting een tip: De radial rempomp van een CBR1000rr of 600RR (na 2004) zou ook goed te monteren zijn, voor mijn SP2. Is er misschien iemand die een dergelijke Rempompje in de schuur heeft liggen, en kwijt wil? PB me even en dan...
  11. Pralientje

    Motorrijden in Zuid Amerika

    Ik ben me aan het orienteren op het volgende: Voor komende na-zomer wil ik mijn vakantie (5 weken) gaan houden in Zuid Amerika. Peru, Bolivia, Argentinie en chili. De bedoeling is om rond te gaan trekken. Ik heb het idee om ook een paar dagen/weken op een motor rond te reizen. Ik heb...
  12. Pralientje

    Shoei XR 1000 black te koop. Maat S. Slechts 3 maanden oud!

    Mijn vriendin gaf aan dat haar nieuwe helm wel erg veel windruis gaf. Nogmaals passen bij Louis kwamen we erachter dat ze de huidige helm een maat tegroot heeft aangeschaft. Daarom gaat deze gloednieuwe Shoei XR-1000 black helm (model 2009) maat S, in de verkoop. De helm is slechts 3 maanden oud...
  13. Pralientje

    Microfiches van Yamaha Fazer '98 gezocht

    Ik ben vanavond begonnen met een grote beurt aan de motor van mijn vriendin. Ik weet niet of ik verkeerd aan het zoeken ben op het net, maar ik vind nergens een link voor de microfiches van een Yamaha FZS 600 Fazer uit 2000 te downloaden. (Nouja ik vind ze wel, maar daar moet ik...
  14. Pralientje

    2 x OLD TIMER motoren GESTOLEN in Meerssen [ Limburg ]

    Ik kreeg vandaag deze mail van een lotgenoot: (Mijn VTR-sp2 is 3 weken geleden gestolen) :( :( [hr] Hallo motor lievende lotgenoten ..... Wie weet waar deze motoren nu zijn ?? De gestolen motoren. - Een HARLEY 350cc 1926 kenteken ZF-08-44 frame no.13477. - Een TRIUMPH H 1921 kenteken...
  15. Pralientje

    witte Honda VTR1000-SP2 gestolen in zuidlimburg

    Helaas is vanavond tussen 17:00 en 20:00 voor de 2de keer een motor van mij gestolen. :( ;( Dit keer voor mijn deur in Ulestraten (Z-Limburg), op zijn vaste stallingsplek, goed afgesloten met 2 sloten. Het betreft een witte Honda VTR1000-SP2, met het kenteken MP-GP-28 Enkele specifieke...
  16. Pralientje

    Lucas Voorremschijven incl.remblokken

    door een eigen stomme fout |( zit ik nu met 1 set Lucas Voorremschijven incl. set remblokken voor een honda VTR-SP of CBR1000 '06-'07 teveel opgescheept. Kan ik iemand van hier daar blij mee maken? Ze zijn nog nooit gebruikt of gemonteerd. Normaal kosten Alien discs €234.90 per...
  17. Pralientje

    kleine update nav Gestolen VTR sp1

    22-9-05 is mijn zwarte VTR sp1 gestolen. Ik was gelukkig goed vezekerd en heb mijn schade dus vergoed gekregen. Tijd voor een opmerkelijke update: Door een oplettend oog van Donny van het VTR-sp forum(thanks! :} ) kwam ik op een marktplaats advertentie terecht, waar 99,9% zeker, onderdelen...
  18. Pralientje

    1 Jama laser hotcam vulling

    Wegens een verkeerde bestelling heb ik: - 1 JAMA LASER HOTCAM VULLING over. Nieuw in de verpakking en dus nooit gebruikt! (zie foto's) Deze vulling past alleen op een Laser Hotcam (voorgevormd)uitlaat , dus niet op de duo-tone uitlaten. Het materiaal bestaat uit een soort glas/steenwol. Gewone...
  19. Pralientje

    Laser Hotcams voor VTR 1000 SP2

    Ik ben op zoek naar een stel "nieuwe" slip-ons Laser Hotcams :Y voor mijn VTR 1000 SP2. Misschien weet iemand iets moois voor me uit te halen? al vast bedankt
  20. Pralientje

    :( gestolen: Zwarte VTR1000 SP1

    Mijn liefde is niet lang bij me mogen blijven ;( want: woensdag avond is mijn zwarte honda VTR 1000 Sp1 gestolen! waar: Hotel Gerberga, volderstraat, Meerssen centrum, Limburg wanneer: 21-september 2005 hoelaat: 22:30 kenteken: ML-GB-83 bouwjaar: 2000 km.stand: tegen de...
  21. Pralientje

    werkplaatshandboeken / manuals

    Een geweldige link naar een hoop gratis *D .pdf of .zip werkplaats handboeken/manuals: http://groups.google.be/group/no.alt.motorsykler/msg/e0d097f910da3ade?hl=nl Komt wellicht iemand hier van pas!
  22. Pralientje

    ketting vervangen VFR800

    Ik moet mijn ketting vervangen van de VFR800. Ik ben het van plan zelf te doen. Heeft er iemand enige ervaring met het zelf vervangen ervan? . Weet er iemand trouwens nog een goede internetsite waar ik de (goede kwaliteit!!) benodigde onderdelen kan bestellen. (via internet is het meestal wel...
  23. Pralientje

    spanningsreglaar of Dynamo?

    Ik heb herkenbare problemen met de stroom van mijn VFR800(gelezen op dit forum). Maar ik weet niet zeker of het nu mijn Dynamo of de spanningsregelaar is. Is er een manier om dit te controlren? gr. Vince
  24. Pralientje

    Reisverslag Noorwegen

    Eerst effe voorstellen: Ik ben Vincent, trotse bezitter van een VFR 800Fi. Wat ik nog zoek zijn reisverslagen om te lezen, over een motorreis door Noorwegen. Ik ga namelijk deze zomer, en dit helpt me effe voorbereiden! alvast bedankt Gr. Vince
Terug
Bovenaan Onderaan