Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daanvld
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Uitlaatcollector FJ1200 vervangen: door welke?

    De uitlaatcollector van mijn FJ1200 is stuk, doorgerot en einde oefening (ik had opeens een stuk meer geluid, bleek dat het pijpje uit de collector naar de uitlaat afgebroken was). Nu ben ik op zoek naar vervanging, maar er is nog een hoop te vinden. Ik heb er twee verschillende gevonden...
  2. D

    Het zoveelste "welke motor?"-topic

    Over vijf weken mag ik eindelijk op vol vermogen rijden. Dat lijkt me een prima excuus om mijn huidige motor in te ruilen voor een andere. Nu de vraag, die hier al 1000 gesteld is maar best nog voor de 1001e keer gepost mag worden: welke motor? Ik heb nu een Honda CBR600F op 25KW. Het rijdt...
  3. D

    hyperactief knipperlicht na val

    Beste MF-ers, Ik ben een week geleden onderuit gegaan (auto door rood, schrikken -> remmen -> blokkerende wielen). Ik heb er zelf geen schade aan ondervonden, alleen wat cosmetische schade en iets in de elektra. Het eerste probleem: na de val was mijn accu plots leeg. Ik heb de motor eerst...
  4. D

    Meerwaarde 25KW?

    Bijna een jaar geleden heb ik een CBR600F gekocht, uit 1995, en laten begrenzen op 25KW. Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik (over een jaar) vol vermogen mag. Niet per se omdat ik graag hard wil rijden op de CBR, maar omdat ik toch liever een toermotor heb. Eerst een Diversion 900, daarna (als...
  5. D

    Motoport winterbeurt

    Aangezien ik bij de motoport eens iets heb gekocht krijg ik de Motodrive thuisgestuurd. Nu staat daarin een aanbieding van de winterbeurt: gratis opgehaald, gratis thuisbezorgd, en zelfs een gratis paraplu als je op tijd bent. Over de prijs wordt met geen woord gerept, alleen bij het...
  6. D

    Het grote CBR600F-op-25kw topic!

    De Honda CBR600F lijkt behoorlijk populair te zijn als motor voor de 25kw-jaartjes. Er is al een topic (of 100) voor de CBR600F (met als ondertitel "Ga eens deaud kut, klote, tering, tyfus, testosteron topic"), en daarom verbaast het me een beetje dat er nog geen topic is voor de geknepen...
  7. D

    De meestgestelde vraag... nogmaals gesteld (Welke motor?)

    Hallo mede MF-ers, ik heb jullie wijze raad nodig! Welke motor kan ik het beste gaan kopen? Voordat mensen gaan zeggen "UTFS": I did use the f*cking search, maar ik hoor/lees ook wel tegenstrijdige adviezen en ik wil het eigenlijk wat zekerder weten. Zo zijn er mensen die zweren bij een 250cc...
  8. D

    Even voorstellen

    Motorrijders en -liefhebbers, Ik zal me even voorstellen: Student, 19 jaar, uit Vlaardingen, studeer in Delft. Ik heb er lang over gedacht om te gaan motorrijden, en nu heb ik besloten om het te gaan doen. Een paar dagen geleden voor het eerst op een motor gezeten (achterop, dat wel) en ik...
Terug
Bovenaan Onderaan