Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: INAMLE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. INAMLE

    Middenbok Yamaha BT1100 Bulldog

    Bste mede MF-er, wie weet of wie heeft een middenbok voor een Yamaha BT 100 Bulldog voor een schappeliijke prijs? PM als je iets weet. Vriendelijke groet, Marcel
  2. INAMLE

    Klepstelplaatjes Triumph 900 Sprint 1996 (en andere modellen)

    Beste MF-ers, 12 klepstelplaatjes voor een Triumph Sprint 900 1996. De plaatjes passen zeer waarschijnlijk op meerdere modellen omdat dit blok ook voor andere modellen gebruikt is. Ik heb 1 plaatje van 2,55, 7 plaatjes van 2,60 en 4 plaatjes van 2,65. Af te halen voor een reep hazelnootchocolade...
  3. INAMLE

    Voor een reep chocolade: GIV topkoffer Gereserveerd voor Jaap

    Af te halen voor een reep chocolade een goede topkoffer van GIVI compleet met bodemplaat, 1 sleutel aanwezig. Gebruikt maar netjes en heel. Wie kan ik er blij mee maken? Af te halen in Puttershoek.
  4. INAMLE

    te koop voor weinagh: complete bodypanelen triumph 900 sprint

    Beste MF-mensen, ik heb te koop een complete bodyset voor een triumph sprint 900 bouwjaar 1996. Alle kuipdelen inclusief ruitje en tank. Mag weg voor 100,- of een goed bod. Af te halen in Maasdam. Vrgr, Marcel
  5. INAMLE

    Bougie kapot, dat ie nog loopt

    Vorige week samen begonnen met een beurt van de Yamaha mt 03 van mijn zoon om het hem ook te leren. Fiets is vorig jaar gekocht met aantoonbaar een bon van de grote beurt waarbij de bougie vervangen zou moeten zijn….. Ik ga geen namen noemen dat is niet netjes maar ik denk dat de vorige eigenaar...
  6. INAMLE

    Verkocht: Geinig dan, voor weinig een Pan (European st 1100) 800,-

    Na bijna 3 jaar probleemloos rondgereden te hebben op deze fijn Pan European is het besluit gevallen. Hij kan eruit. Vanwege een andere werkkring rijd ik er nauwelijks meer op en dat is jammer. Deze fijne kilometervreter uit 1992 heeft mij nog nooit laten staan. Kilometerstand is nu 137890 en...
  7. INAMLE

    Gezocht knipperlicht linksvoor diversion 600

    Beste MF-ers. Onlangs liet ik mijn div 600 uit mijn handen vallen. Gelukkig heeft het linker knipperlicht linksvoor de klap opgevangen. Bij deze dus gezocht voor een schappelijke prijs. Graag omgeving Rotterdam zodat ik hem kan ophalen. Groeten, Marcel
  8. INAMLE

    Accu verkeerd aangesloten, wat een geluk!

    Vorige week de accu van m'n Virago geladen en de lader aan een vriend uitgeleend. Vandaag wilde ik een ritje maken want het is lekker weer. Starten, uche, uche, niks. Ok dan loop ik m wel aan, niet dus. Mij krijg je niet, dan sluit ik m wel aan op de auto-accu. Startkabels erbij, zadel...
  9. INAMLE

    Radiateurfan gangbaar maken

    Hallo mede MF-ers, ik heb een vraag over een radiateurfan van mn Honda Hawk. De oude fan deed het niet meer, de vorige eigenaar had er al aan gerommeld lang verhaal maar deze was niet goed meer. Via MP een tweedehandse gekocht, deed het volgens de oude eigenaar. Ding komt met de post mee...
  10. INAMLE

    Benzinetank Honda Hawk gevraagd

    Hallo mede-MF-ers, vanwege een klein lekje in de tank ben ik op zoek naar een andere tank voor een Honda Hawk, ik weet dat je de tank kunt repareren met middeltjes en ben daar nu ook mee bezig maar ik zou toch graag een andere tank willen hebben omdat er nog meer roestplekjes op de tank zitten...
  11. INAMLE

    Bougies vervangen Honda Hawk

    Hallo MF-ers. Ik heb sinds een paar weken een Honda Hawk. Ik wil graag de bougies vervangen en ik weet dat de voorste bougie de meeste problemen geeft qua bereikbaarheid. Vandaag een 17 mm pijpsleutel mishandeld, afgeslepen met de slijptol zodat ie langs de thermostaat de ruimte in kon zakken...
  12. INAMLE

    Gezocht: ketting spansleutel honda nt 650 hawk

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar de kettings spansleutel voor de Honda NT 650 Hawk. Wie o wie kan me helpen voor een aardige prijsje (5 euri exl opsturen)? Marcel de Lange
  13. INAMLE

    Beugel remklauw Honda NT647 Hawk

    Hallo Hawkers, Gisteren een mooi Hawk 1992 gekocht, wil een stukje rijden maar vergat het schijfremslot. Resultaat: beugel van de remklauw kapot. Wie o wie heeft een goed exemplaar voor me in de aanbieding? Een complete remklauw is ook welkom. Reacties: de_lange_marcel@hotmail.com...
Terug
Bovenaan Onderaan