Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -Daphne-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -Daphne-

    Fietsen ipv gieters

    Tiener gooit fiets voor motoragent Een 51-jarige motoragent is maandagavond in Leeuwarden gewond geraakt, toen hij een jongen uit Winschoten op een scooter achtervolgde. De 17-jarige scooterrijder gooide, terwijl hij reed, een fiets voor de politiemotor. Daardoor viel de agent en raakte...
  2. -Daphne-

    Groninger topic deel 19: The soap still continues !

    *O* DEEL 19 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook Het weer voor vandaag -=Erik=- -Tony- spiree Oldskoel gpzzzzz Directrice Directeur fpjtb...
  3. -Daphne-

    Gele Yamaha xj600 (Diversion) 1995

    Te koop: Yamaha xj 600 (Diversion) Bouwjaar: 1995 Km stand: 36.000 Kleur: Geel De uitlaat is van rvs De achterrem moet even nagekeken worden en er moeten even nieuwe schroefjes in bij het windscherm, verder is hij in prima staat! Voor eventuele vragen, stuur gerust een pbtje...
  4. -Daphne-

    Met 60 km per uur onderuit tijdens rijles

    Goedenavond mensen. Had vanochtend om 10.00 uur mijn eerste motorrijles, ging allemaal wel lekker dus mocht even stuk de weg op (weg richting harkstede vanaf groningen binnendoor) 60 km weg. Instructeur ging achterop trouwens.. bochten gingen wel ok maar op een recht stuk trok de motor...
  5. -Daphne-

    Hallo mede mf-ers !

    Ik ben Daphne ik ben 19 jaar oud ( bijna 20 ) en ik kom uit het Noorden Ik ben besmet geraakt met het motor virus door dat ik geregeld achterop zit bij mn vriend ( Directeur ). Ik zelf ben van plan om volgend jaar mn A te gaan halen want dan kan ik meteen voor vol vermogen gaan. Groetjes...
Terug
Bovenaan Onderaan