Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Kermit de Hond

    Bartje Kennismakingstoertocht 2017

    Beste mensen, De winter is eindelijk weer voorbij, niet dat we een beroerde winter hebben gehad , maar toch… Op het moment van dit schrijven zijn de tuindeuren open en de zon doet flink zijn best, het is heerlijk weer. Nu is dat geen garantie voor het hele voorjaar maar het nodigt wel uit...
  2. Kermit de Hond

    Gevonden: BMW koffer 'Touring' in Roden

    Vanmorgen gevonden in Roden: BMW koffer 'Touring Tijd en exacte locatie weet ik niet. Wij hadden een toertocht in Zeijen en een automobilist had de koffer gevonden een mee genomen. Hij wist dat onze toertocht zou starten in Zeijen, dus daar bracht hij de koffer ook heen'. Ben jij je...
  3. Kermit de Hond

    37e Bartje Treffen 5-7 september 2014 in Zuidbroek

    Beste motorvrienden, Over een dikke maand is er al weer bijna het jaarlijkse Bartje Treffen van Motorclub Bartje. Al 36 jaar vond het gezelligste treffen van noord Nederland plaats in Zeijen, waar we altijd terecht kunnen bij de familie Hingstman. Helaas door het overlijden van de...
  4. Kermit de Hond

    35e Bartje Treffen (Drenthe)

    Treffenrijders opgelet! Komend weekend is al weer het 35e Bartje Treffen in Zeijen (Drenthe) Dit is een klein, gezellig Treffen voor motorrijders uit heel Nederland en zelfs Duitsland. Het maakt niet uit wat voor motor je rijdt, chopper, naked, racer, zijspan of trike, alles is welkom...
  5. Kermit de Hond

    CB 750 remmerij en schakelen

    Hallo, Afgelopen woensdag na de winter weer het eerste ritje gemaakt op de CB 750. Nu herinnerde ik me dat het me van het najaar ook al was opgevallen dat het remmen soms vreemd gaat. Wanneer ik de voor rem in knijp tot het punt dat hij zou moeten remmen, moet ik doorknijpen om daadwerkelijk...
  6. Kermit de Hond

    MFMM 6 mei 2012 vanuit het Noorden

    http://www.TickerFactory.com/ Het is weer zover, de 1e MFMM van 2012 komt eraan. De datum van de meeting is Zondag 6 mei. Onderstaande geleend van vorig jaar, bedankt Pretender Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te...
  7. Kermit de Hond

    Gezocht: undertail en hugger Fireblade '97 (sc33)

    Ik ben op zoek naar een undertail en hugger voor mijn sc 33 Blade uit 1997. Het liefst zwart. Heb je wat liggen, let me know...
  8. Kermit de Hond

    9 oktober Bartje Herfsttintentoertocht

    Hallo allemaal! 9 oktober is het weer tijd voor ons laatste motorevenement van dit jaar: De Herfsttintentoertocht! Inschrijven tussen 11.30 en 13.30 bij Café-zalencentrum Hingstman in Zeijen (Drenthe). Inschrijven kost maar €5,- Dus neem gerust een motormaatje mee. We hebben een mooie...
  9. Kermit de Hond

    Te koop: Honda CBR 1000f '96

    Helaas, het is bijna zover, ik moet afscheid nemen van mijn trouwe Dikke Duizend... Samen met mijn vriendin ga ik een kleinere 600 kopen zodat ook zij kan rijden... Dus bij dezen: Nette Cbr 1000f te koop. Een zeer fijne motor, afgelopen najaar een grote beurt gehad, vorig jaar nieuwe...
  10. Kermit de Hond

    niet te dure huisjes/caravans huren Duitsland/Belgie

    Wij gaan eind mei met een groepje van onze motorclub een aantal dagen op reis. We weten nog niet precies waarheen, maar willen vanaf Groningen niet meer dan 500km rijden. Vorige jaren zijn we wel in de Moezel, Harz en Sauerland geweest. Maar Belgie trekt ons ook wel. Overnachten doen we dan...
  11. Kermit de Hond

    Wat heeft men hier tegen de Hayabusa?

    Al enige tijd lees ik met enige regelmaat negatieve reacties op de Susuki GSX 1300 R, oftewel de Hayabusa. Een vriend van me heeft ook een busa, en kan daar aardig mee sturen, maar vooral op de snelweg een monster door het vermogen. Ik snap dat er over smaak te twisten valt en ik vind de busa...
  12. Kermit de Hond

    22e Bartje Toertocht (200km) 13 juni 2010

    Motorclub Bartje organiseert dit jaar voor de 22e keer de Bartje toertocht. Dit jaar een tocht van +/- 200km door Drenthe en Groningen. Inschrijven: van 9.30u tot 11.30u Inschrijfkosten: €5,- Waar: café-zalencentrum Hingstman, hoofdstraat 18, Zeijen (bij Assen) Hopelijk tot ziens...
  13. Kermit de Hond

    4-2-1 systeem met sportdemper CBR 1000f

    Ik heb nu twee jaar mijn CBR 1000f, met standaard pijpen en dempers. Nu ben ik wel een beetje zat van dat brave geluid en ben dus op zoek naar wat meer herrie onder m'n kont. Heeft iemand nog een 4-2-1 systeem liggen met sportdempers? groeten, Mark
  14. Kermit de Hond

    MC Bartje Kennismakingstocht (Drenthe)

    Hallo, Morgen is het weer tijd voor de eerste Bartje tocht van het jaar en het belooft mooi weer te worden. Inschrijven van 11.30 tot 13.30 bij café- zalencentrum Hingstman in Zeijen Het is een tocht van ongeveer 100km door Drenthe. Ik heb hem zelf uitgezet, dus ik weet dat het een leuke...
  15. Kermit de Hond

    Kermit is here!

    Hallo! Nou, nu toch lid geworden an het motor-forum.... Ik rijd nu 2 jaar CBR 1000f, na het 4 jaar gedaan te hebben op een Yamaha Diversion 600. Maar zit al vanaf 1990 op de motor, achterop dan wel bij mijn vader. Momenteel woon ik in Groningen en ben ik secretaris van M.C. Bartje uit Assen...
Terug
Bovenaan Onderaan