Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maxhum
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maxhum

    The World fastest Indian full movie

  2. maxhum

    Bremen classic motor show

    mogelijkheid om online kaarten te kopen !! begin februari Startseite — Bremen Classic Motorshow
  3. maxhum

    Winterbeurs Engeland

  4. maxhum

    Blauwe ate remvet ook te gebruiken voor hydraulische koppeling cilender ?

    De titel zegt het al het is een vraag van mij ...... ik dacht dat het moet kunnen. Er word ook wel gewoon remolie gebruikt .
  5. maxhum

    blijft sleutel code behouden bij vervanging accu?

    yp 400 Majesty vraagje als de accu verwijderd word en de scoot spannings loos is. moet dan de code opnieuw in de sleutel geprogt worden? of beter toch even de spanning erop houden op een andere manier. (ben de rode moeder sleutel kwijt) Groeten
  6. maxhum

    Helder teller licht

    Majesty 400 de zichtbaarheid van de teller vergroten --------------------------------------------------- Ik ga is even met de verlichting van de teller bezig . Een leuk voorbeeld op de majesty usa gezien. Nu nog even de juiste leds vinden. Groeten
  7. maxhum

    Eigen text op nr plaathouder

    Ik vond een link http://www.123sticker.nl/ waar je motor kenteken houders met je eigen text erop. kunt bestelllen kost ongeveer 15,00 euro incl versturen. je ziet direkt het het resultaat na ingave text. Voor als je de sluik reclame is wild omzetten in eigen text.
  8. maxhum

    125cc ook te berijden met NL. auto rijbewijs in de toekomst?

    In Frankrijk en Belgie is het landelijk toegestaan om met auto rijbewijs een 125cc .15kw te besturen. Volgens geruchten komt dat ook in nl. wie weet er meer van? Groeten
Terug
Bovenaan Onderaan