Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: scheffers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. scheffers

    Inbus bouten XJ650 en inductive heater

    Ik heb hier een XJ650 staan voor een setje nieuwe inzuigrubbers. Een inbusbout heb ik al naar z'n grootje geholpen. Dus ik denk we gaan het anders aan pakken bij de overige 6, ik kijk de lokale garage lief aan en vraag of ik hun Inductive-heater mag lenen voor een avondje... Dus met dat ding...
  2. scheffers

    Verspanen, draaien, frezen, ervaringen en vragen topic

    Ik geloof dat er ooit eens een topic als dit was. Maar kan het met geen mogelijkheid meer vinden. Zijn vast meer verspaners hier.....
  3. scheffers

    plaatwalsen

    Wie is er bekend met het walsen van plaat voor diverse toepassingen als tweetaktcilinders en uitlaatdempers? Er zijn een aantal (HBM en soorgelijke) walsen op de markt die met dunne plaat overweg kunnen en ook conisch lijken te kunnen walsen.. Dus ik heb met HBM even contact op genomen om het...
  4. scheffers

    GTScheffers#10 , snart ferdig

  5. scheffers

    GTS1000 in onderdelen

    De groene GTS wordt gesloopt... iemand baat bij onderdelen? (frame houd ik zelf)
  6. scheffers

    Dubbele radiateur Suzuki GT750

    Ok, hopelijk zijn er wat thermodynamisch hooggeleerden (met praktisch inzicht) aanwezig hier die mij van enig advies kunnen voorzien. Ik ben op zoek naar een uitgangspunt voor het vervangen van de originele (lompe) waterbak van een GT750 door twee kleinere (VTR). Mijn theorie: Qua...
  7. scheffers

    GT 750 digger - Scheffers #12

    Zelfs in dit godvergeten deel van de aardkloot kom je nog wel eens wat parels tegen. Morgenavond ga ik 'm halen!
  8. scheffers

    WPHB "YEC kit manual" Yamaha FZR 750 R OW 01

    wie weet waar ik deze kan bemachtigen? :}
  9. scheffers

    Wie kent deze fiets? Kawasaki Z1000 [ZE-08-88]

    Iemand die 'm kent toevallig? :) Kawasaki Z 1000
  10. scheffers

    ILT gaat typegoedkeuringen bij motorbedrijven controleren

    huh?? BOVAG - Nieuws - ILT gaat typegoedkeuringen bij motorbedrijven controleren
  11. scheffers

    Warmtewisselaar FZR / GTS

    Heren, Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van de warmtewisselaar van een FZR / GTS1000? Ik lees tegenstrijdige verhalen... De een zegt, hij koelt; dus niet eraf, de ander zegt hij; zorgt dat de olie op tijd op temperatuur komt, dus overbodig... Wellicht heeft er iemand ervaring?
  12. scheffers

    V-ROD lamp/lens/glas

    crap!! -O- ik heb m'n V-ROD lamp laten vallen die ik voor m'n laatste project ging gebruiken.. wie weet er nog een lamp te liggen, omhulsel heb ik dus nog wel...
  13. scheffers

    Lagerschade dubbelrijig tonlager [22206E1]

    Heren techneuten... een vraagstuk.. Ik heb een opstelling van twee dubbelrijige tonlagers waarin een as (30mm) 2000TPM draait. In dit geval zijn de assen gaan draaien in de lagers waardoor de assen kapot zijn gegaan. Zie afbeelding voor de lagerschade. Herkent iemand deze schade? Is dit...
  14. scheffers

    Wiel ombouwen naar centrale moer

    Heren. Ik ben bezig met ombouw van een GTS1000. Nu moet er een ander voorwiel in. Gezeur met offset, remmerij, uitlijning etc etc. Wat denken jullie van het idee om deze velg te gebruiken met centrale wielmoer bevestiging? Dus nieuwe as draaien met een borst aan het eind en draad er op. Op...
  15. scheffers

    remklauw (4 of 6 zuiger) hoh 62mm

    Ik ben op zoek naar een remklauw (voor, liefst links) met een hart op hart boutgatafstand van 62mm. Graag een goede gangbare remklauw.
  16. scheffers

    Old school cross helm en bril

    Iemand nog iets liggen in maat M (57cm)
  17. scheffers

    Rempomp achter

    Voor mijn huidige CX-project ben ik nog op zoek naar een rempompje achter. Liefst niet te groot en met reservoir. En vooral low-budget.
  18. scheffers

    Kawasaki KL250 spanningsregelaar (6v)

    spanningsregelaar voor een KL250 ouder type.. (6 volt dus!) iemand... of iemand iets vergelijkbaars/uitwisselbaars?
  19. scheffers

    Pneumatische hamer

    Machine is zo goed als nieuw! Ik gebruik zelf alleen een hamer en engels wiel voor plaatbewerking vandaar dat de machine weg mag. Nieuw kost deze machine 250E. Ik heb er een vochtafscheider en vernevelaar bij! Dus doe een goed bod. Bieden via de mail. (foto is van een nieuwe machine, maar is...
  20. scheffers

    CX500E voorvork en remmen.

    CX500E voorvork en remmen.. liefst compleet :) kan er tot nu toe nergens aan komen.... iemand?
  21. scheffers

    sCXeffers #11

    Zoals de heer G. BRASLETTI in een ander topic al zo mooi verwoorde. Deze bleef aan mijn vingers plakken... Eindelijk weer eens een brikje. Heb al wat ideeën. Moeten nog even samensmelten tot één geheel :+
  22. scheffers

    Buell-schijf op vreemde velg

    Heeft er iemand ervaring met het lassen van de blokjes voor een Buell-schijf montage op een andere velg? Heb een enkelzijdige velg (GTS-streetfighter-project) waar een buell-schijf misschien wel een goede optie is....
  23. scheffers

    FZR1000 / GTS1000 engine-swap/tuning

    Luitjes.. ik ben een tijdje bezig met een GTS-streetfighterproject.. allemaal nog vrij pril, maar heb nu via een aardige (ex)motor-hobbyist een FZR1000 blok gekregen. Oliekoeler en carbs heb ik er inmiddels ook bij. Nu rest mij een aantal vragen: 1. Ik heb een 3GM blok. Nu wil ik deze...
  24. scheffers

    Buell trek-schokbreker

    dat dus... lijkt me duidelijk.
  25. scheffers

    GTScheffers#10

    *D [binnenkort meer!]
Terug
Bovenaan Onderaan