Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: n0i2e4ls
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. n0i2e4ls

    Voetsteunen passagier Triumph Street Triple 2008

    Voor mijn Street Triple uit 2008 ben ik op zoek naar een setje voetsteunen voor de duo / passagier. Als het even kan incl bouten en de donkere kleur (zoals op de onderstaande foto) :)
  2. n0i2e4ls

    Shark S900 Enigma maat M

    Helm is in goede staat en altijd gedragen met een helmmuts. Heb hem gekocht bij Termaat in Nijmegen, de doos, bon en overige zaken zitten er bij. Het gaat om het Enigma model, dus identiek aan de volgende foto: Ik zal zelf nog foto's toevoegen binnekort wanneer ik er tijd voor heb. Passen kan...
  3. n0i2e4ls

    Laag model duo cover TL1000S

    Ik ben opzoek naar een duo zitje voor mijn TL1000s. Mocht iemand zo'n ding hebben liggen in goede staat dan wil ik die graag ruilen voor deze duo cover.
  4. n0i2e4ls

    ONE Kombat Monster Energy helm mt. M

    Hoi, Half jaar geleden ofz overgenomen van een mede-forummer maar sindsdien misschien 5x gedragen. Ik verkoop deze helm omdat ik weer over ga naar een sportmotor. Is incl bril + helmtas. De helm is voorzien van een dubbel D sluiting. Helm heeft totaal geen beschadigingen en ziet er zo...
  5. n0i2e4ls

    Gebruikt maar goede Suzuki SV650S

    Bij dezen te koop aangeboden omdat ik graag een SM wil rijden: Blauwe (met zwart) suzuki sv650s uit 2000 met op dit moment 28.319 mijlen op de klok. De motor staat nu 25KW op kenteken maar dat is hij niet meer, hij was op het gas begrenst. Ja ik zeg mijlen omdat ik deze motor zelf uit...
Terug
Bovenaan Onderaan