Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gustlock
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Carburateurs Honda Africa Twin XRV750 RD04

    Carburateur set voor de Honda Africa Twin RD04 (1990-1992). Carburateurs komen van een lopende motor en zijn ultrasoon gereinigd. Tevens uitgerust met een Dynojet kit twv €80! Prijs €125.
  2. G

    Onderdelen CB750F 1976

    Nog enkele onderdelen liggen die weg mogen afkomstig van een Cb750F uit 1976. Onder andere tank, demper, achterlicht, tellers, cockpit, zadel, voetsteunen, ontsteking, middenbok, bobines. Overgebleven na ombouw naar Café Racer. Stuur me even een berichtje mocht je ergens een bod op willen doen...
  3. G

    Koffer rek Honda Africa Twin RD07 XRV750

    Givi zijkoffer rek (zwart) voor een Africa Twin RD07. Niet nieuw, wel netjes. €75,-
  4. G

    Gezocht: Koffer rek Africa Twin RD04

    Wie heeft er nog een (zij) koffer rek voor een RD04 uit 1990 liggen? Zoek er namelijk nog één! *O*
  5. G

    Blokophanging bouten CB750 SOHC

    Heeft er misschien iemand nog de onderste twee bouten liggen waarmee het blok in het frame hangt? CB750F :) Het gaat om nummer 7 en 8.
  6. G

    platte moeren M12

    Wie heeft of weet waar ik dunne/platte M12 moeren kan krijgen? Zoek 4 stuks. Dus zoiets (plaatje van google gestolen):
  7. G

    Raar verzoek: metalen buis..

    Beetje raar verzoek maar ik ben op zoek naar een metalen buis voor mijn uitlaat... Hier in de buurt heb ik (nog) niemand gevonden die hem heeft. Of ik moet meteen 5-6 meter bestellen... Binnendiameter 55mm, wanddikte 1-1,5mm 70cm lang.
  8. G

    Jet Holder CB750F 1976

    Voor de carbs van mijn CB750F uit 1976 ben ik op zoek naar 3 (1tje heb ik nog) Jet holders (waar de sproeiers in zitten). Wie heeft deze voor mij? p/n 16165-341-004 Ter illustratie:
  9. G

    Afgebroken hoekje poly tank repareren

    Met de zoekfunctie vond ik van alles over hoe je moet plamuren en zo maar dat is niet echt het antwoord wat ik zoek :X Bij mijn poly tank is een hoekje afgebroken. Op de bijgevoegde foto lijkt het alleen maar het laagje te zijn maar in feite moet er bijna een cm aan spul op om de lijn van de...
  10. G

    Zuigerveren Honda CB750 13011-300-024

    NOS zuigerveren (std) voor de Honda CB750 (K, F). Ik heb 4 setjes liggen welke samen weg mogen voor €95,- incl. evt. verzendkosten. P/N: 13011-300-024.
  11. G

    Uitlaat conus

    Heeft er iemand nog iets dergelijks voor mij in de aanbieding? Het gaat dus om het chroomkleurige puntmutsje op de uitlaat.
  12. G

    Rem/Schakel set

    Voor mijn Café Racer project ben ik nog op zoek naar een eenvoudig rem schakelset. Liefst met opklapbare steuntjes :) Heeft u nog iets liggen? Stuur me een PB'tje! *D Bedankt!
  13. G

    Zuigers CB750F1 (NOS?)

    Wie heeft er toevallig nog 4 zuigers (0.25 overmaat, 0.50 mag ook) voor mijn Honda CB750 F1 (1976) liggen? Eventueel ook nog zuigerveren? Bedankt! :]
  14. G

    Gezocht! CB750 F2 uitlaat

    Wie heeft er voor mij nog een uitlaat van een CB750 F2 uit de '70er jaren :) Demper niet perse nodig (flans zelf iets in elkaar) dus alleen de uitlaatbochten. Reactie mag via PB :] Voorbeeldje:
  15. G

    Honda CB750 F1 Café Racer project

    Hallo allemaal, Altijd al een zwak voor oldtimers en klassiekers gehad. Mijn motor rijbewijs heb ik begin deze zomer pas gehaald. Enkele weken geleden een gouwe ouwe Honda CB750 F1 uit 1976 op de kop getikt. Was eerder op zoek naar een BMW R80/100 of Moto Guzzi als project maar die waren...
  16. G

    Versnellingsbak knarst bij opschakelen

    Twee weken geleden een CB750F uit '76 gekocht. Nu heb ik regelmatig dat als ik de motor vanuit stilstand van de neutraal naar de 1 schakel dit gepaard gaat met geknars van de versnellingsbak... ;( Af en toe tijdens het rijden heeft hij er ook last van bij schakelen naar de 2. Op de 3,4 en 5...
  17. G

    Carburateur schoonmaken+afstellen, nieuwe luchtfilter CB750

    Hallo allemaal :W Vorige week heb ik mijn eerste motor aangeschaft; een Honda CB750 F1 uit 1976. Uiteindelijk doel is een Café Racer :+ Geweldige motor maar er is één probleem. Als ik hem koud start (start meteen *D ) loopt hij niet lekker stationair. Eigenlijk loopt hij helemaal niet...
Terug
Bovenaan Onderaan