Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mauzzie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mauzzie

    radiale rempomp 16 millimeter

    Voor mijn project ben ik op zoek naar een radiale rempomp 16 millimeter. Nieuw of gebruikt.
  2. mauzzie

    onderdelen kennis quiz

    Ik heb op ebay wat honda motoronderdelen in 1 koop gedaan. Nu zit er wiel tussen dat ogenschijnlijk van een crosser afkomt. Wie o wie weet welk jaar en welk model.
  3. mauzzie

    Achterbrug KTM 990

    Achterbrug KTM 990 Is bruikbaar voor verschillende modellen. Afgezien van een paar gebruikssporen helemaal recht en onbeschadigt. Inclusief bussen en lagers, kettingbeschermer en hugger.
  4. mauzzie

    Wie is er schuldig nummertje zoveel

    Zaterdagmiddag een relatief lichte aanrijding gehad. Ik heb redelijk wat ervaring en kennis op het gebied van verkeer maar twijfel over wie er in dit geval schuldig is. Ik zat op een dijkweg achter een auto. Toen er een tegenligger kwam moest de auto die voor mij reed aan de kant...
  5. mauzzie

    Yamaha RS500

    Hallo allemaal, Na lang twijfelen begin ik toch maar een topic. Geïnspireerd door de vele prachtige creaties die ik regelmatig volg begin ik mijn eerste echte bike build. Ik heb in het verleden wel een paar Monkey achtige motoren gebouwd maar dat was alleen maar assembly werk. Voor dit...
  6. mauzzie

    PBR daytona 150

    Hallo, Ik weet niet zo goed onder welke categorie dit thuis hoort, maar vind het qua aanpassingen het beste onder een streetfighter passen. Van dit chinese motortje is alleen het frame en de tank nog origineel, zij het opnieuw gepoedercoat en gespoten. De wielen zijn van een Honda...
  7. mauzzie

    BMW K75s

    Hierbij, met enig gevoel van weemoed, bied ik mijn BMW K75s te koop aan. Ik ga een vfr rijden en kan het me niet veroorloven haar ernaast te houden. Bouwjaar: 1989 KM stand: 145.500 Optisch is de motor niet super, technisch is ie goed. Ik heb er het afgelopen jaar veel aandacht aan...
  8. mauzzie

    gezocht:Aankoop bewijs AGV rossi replica

    Hallo iedereen, Mijn vriendinnetje heeft een AGV rossi replica ongeveer twee jaar terug gekocht. Nu is deze door een snotneus op haar werk uit de kast gehaald en gestuiterd. Allerhande schade aan de schaal en vizier. De ouders van snotneus willen wel vergoeden maar hebben een aankoopbewijs...
  9. mauzzie

    Mauzzie in de housie

    Hallo medemotorrijders, Mijn naam is mauzzie, vervent BMW rijder. Als hobby bike heb ik een PBR 150 helemaal vanaf de grond opgebouwd. Foto's volgen snel!
Terug
Bovenaan Onderaan