Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mixfighter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mixfighter

    TE KOOP: (Met pijn in het hart) Dainese 1-delige Yamaha

    ...moet ik verkopen, mijn in een opwelling gekochte Dainese 1-delige Yamaha Overall met titanium op de schouders Maatje is een perfecte 52 Zoals gezegd een opwelling, gepast, net iets te klein, toch gekocht met idee van, rekt iets op, maar helaas tot de conclusie gekomen dat dit pak voor...
  2. Mixfighter

    Kawasaki Race Overall

    Te koop aangeboden Orgineel Kawasaki ,eendelige overal met race hub (afritsbaar) slechts 2 seizoenen minimaal gedragen. Maatje is 54 Nieuwprijs was 1500+ euro...(ZX-edition) 450euries gaat ie weg
  3. Mixfighter

    ChatBox

    Nieuwe MotorChat-box ( in spe ) op http://lrt.xmg.nl check it out :X [edit] op supersnelle server :} [edit]
  4. Mixfighter

    Marechaussee is ruig

    Wij blazen met de Limbo bups,komen op Avantis,een mega grote rotonde en super om KDs te doen..Ik nog een ronde gemaakt (met 120) zie ik voor me opeens de KM opdoeken,,ik denk dat is mis,,ik maar langs de kant,,Hoe hard ging je,,vraagt die agent,,ik mwow 70 ofzo(zweet zweet) [qoute] Kan dat niet...
  5. Mixfighter

    De Horkenlijn :?

    bron L1 Er komt in Limburg een nieuwe kliklijn :( Hier kunnen agenten die BUITEN dienstijd een snelheidsovertreder zien ,lekker ff klikken :( :( Bestond er al een kliklijn voor agent in Limburg voor agressieve weggebruikers (dit vind ik weer iets anders),nu komt dit er ook nog bij.. Ik denk...
  6. Mixfighter

    Bel-Ray

    Na vele ergernissen en veel poetsen toch maar es gaan zeuren bij de dealer over mijn altijd smerige zwarte achtervelg,,krijg um bijna nie meer schoon!!! Geeft hij me een fles Bel-Ray Motowash,,en ik kan je zeggen :} :} :} Inspuiten,laten inweken en met de hogedruk afspuiten,,ik heb nog NOOIT...
  7. Mixfighter

    Limburgs Afspreekpunt (+ LRT)

    Omdat alleen ook maar alleen is vraag ik me af of er Limburgers zijn die doordeweeks ook rijden ,en mischien is het welk leuk om een kleine vaste kern op te bouwen die er met enige regelmaat erop uit gaan. Ik rij zelf een zx6r uit 2000 en ga altijd volledig in pak..Hoe jullie je kleden mot je...
  8. Mixfighter

    Valblok

    Gezocht,,en nix gevonden,,hoe werkt een valblok precies,,hoe ziet het eruit en hoe wordt het gemomteerd??is het groot,heb je ze in verschillende kleuren,,enz enz,, :+
  9. Mixfighter

    Welke uitlaat voor ZX6R??

    Ik ben op zoek naar een uitlaat van het jankende type.Heeft er iemand suggesties of tips?? Motor is uit 2000.. Geluid is belangrijker voor mij dan het beetje xtra pk's,daar heb ik er al genoeg van BvD :} (geen binnenlandse veiligheids dients)
  10. Mixfighter

    circuit.

    Ik heb gezocht en vind hier over de 60 topics over,, Beetje veel om te doorzoeken,,wie weet waar ik een circuitcursus kan volgen voor een redelijke prijs en wat houdt zo een curcus eventueel in.. Excuseer mijn lompheid als ik geen zin heb om te zoeken :+ bvd :}
  11. Mixfighter

    ?¿

    Kwist nie dat jullie zo een punt maakten van voorstellen :) Bij deze,,,
  12. Mixfighter

    Wheely

    Wie heeft er wat tips om een wheely te oefenen,,wil uiteraard nie te vaak op me bek gaan!!(eigenlijk liever helemaal niet) Mischien beter op een brommer oefenen????? Greetzz
  13. Mixfighter

    club

    http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=207849 :}
Terug
Bovenaan Onderaan