Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: indodude
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. indodude

    CBR1000RR kuip onderdelen.

    Te koop Originele Kuipdelen van een CBR1000RR 2006/2007. Volgens mij aardig compleet zoals binnenkuipdelen als buiten kuipdelen. Rechter kuipdeel heeft een beschadiging (zie 2e foto) dit is volgens mij alleen de sticker/decal. omdat mijn motor was omgevallen en de topkuip schade opliep. Er is...
  2. indodude

    Stator/dynamo gezocht

    Heeft iemand nog een stator/dynamo voor een CBR1000RR 2005 liggen? Bvd
  3. indodude

    Jumpstarter / starthulp

    Hallo techneuten, Ik heb voor mijn auto een jumpstarter / hulpstarter gekocht met een piekvermogen van 900 ah. Kan ik deze ook voor de motor gebruiken? Of is dit veel te zwaar?
  4. indodude

    luchtfilter/kelk

    ik zag deze dingen op Ebay staan. zaten op een CBR1000RR. ik vroeg mij af of dit wel goed is voor je luchtinlaat/motor omdat er helemaal geen filter of iets voor zit. iemand hier ervaring mee?
  5. indodude

    shorty slip-on

    weet iemand zo welke fabrikanten een shorty slip-on kunnen leveren voor een cbr1000rr '05? ik weet dat Ixil ze wel levert en Barracuda heeft wel shorty maar voor het nieuwe model Blade.
  6. indodude

    interesse peiling complete set voorvork cbr1000rr 2005

    ik zit aan een upgrade te denken en daarom wil ik even peilen of er interesse is voor mijn oude setje. ze zijn schadevrij en de olie plus keerringen zijn 2000 km geleden vervangen. compleet met kroonplaat en t-stuk. teab
  7. indodude

    crashpads CBR1000RR '04-'05

    crashpads van valtermoto voor een fireblade. zgan :) compleet met montageplaten zodat je niet hoeft te boren in je kostbare kuip. eventueel de montage bouten erbij maar die moeten geruild worden met die van de koper. ze zijn nog gemonteerd op mijn motor. teab foto volgt
  8. indodude

    Handschoenen Alpinestars GP plus zwart maat L

    Helaas moet ik mijn Alpinestars GP plus te koop aanbieden. Omdat 1 van de bescherming knobbels (of hoe heet dat) op de linker pink, teveel irriteert op het gewricht van mijn pinkie. Ik denk dat ik ze toch te klein heb gekocht. Ik heb ze 20-01-2011 aangeschaft voor 144,00 normaal 159,00 na...
  9. indodude

    autolak adresje omgeving zutphen

    Weet iemand een adresje voor autolakken in de omgeving van Zutphen?
  10. indodude

    32-polige connectors

    weet iemand waar ik 32-polige connectors kan krijgen? ik heb zowel female als male nodig. ben al bij een paar electronica winkels geweest maar ze kunnen deze niet leveren.
  11. indodude

    Hotbodies kuipruit CBR1000RR

    Omdat ik het ruitje toch niet mooi vind bied ik daarom mijn Hotbodies kuipruit smoke te koop aan of te ruil tegen een standaard model smoke. Het ruitje is in goede conditie omdat hij maar 2 ritten erop heeft gezeten. Ik denk nog geen 300km. Geen krassen, alleen de onderste en bovenste gaten...
  12. indodude

    lekke keerring beide zijden olie vervangen

    na wat gezocht te hebben en niet een antwoord op mijn vraag kunnen vinden, stel ik deze maar in een nieuwe topic. ik kwam een tijdje geleden achter dat de rechter voorvork olie verliest. nu is mijn vraag: is het aan te raden om de olie van de linkerzijde ook te vernieuwen en misschien...
  13. indodude

    Welke spiegels moet ik nemen?

    ik kan weer eens niet beslissen. ben van plan nieuwe spiegels met LED te bestellen maar ik weet niet welke. het is voor mijn Fireblade '05. heb er nu barracuda maat voet tot einde spiegel: 21cm h. 6cm. b. 11cm. qua model lijkt hij op de 3e. de spiegels kunnen geleverd worden in de...
  14. indodude

    ervaringen LED knippers

    heb dus besloten om over te stappen naar LED knippers. graag zou ik willen weten welke ervaringen van jullie hebben met verschillende knippers. ik vind het belangrijk dat ze wel goed zichtbaar blijven voor het overige verkeer. ikzelf zit te denken aan Hotbodies voor de voorkant maar zijn...
  15. indodude

    lampje voor mini knipper

    vandaag tot de conclusie gekomen dat 1 van mijn knippertjes het niet deed. lampje er uit gehaald en naar de dealer gegaan. helaas konden ze mij er niet aan helpen. weet iemand waar ze kan krijgen? het zijn aftermarket mini knippers. volgems mij zijn het gewone gloeilampjes. groet Glenn
  16. indodude

    drukclips? voor kuip

    ik weet niet hoe je deze noemt maar weet iemand een adresje waar ze te koop zijn voor een leuk prijsje? oem zijn ze niet echt goedkoop. alvast bedankt Glenn
  17. indodude

    rechter voetsteun excl. rempedaal fireblade 04-07

    te koop aangeboden een rechter voetsteun excl. rempedaal voor een CBR 1000 RR fireblade 2004/2007. prijs 35 euro
  18. indodude

    kuip CBR 1000 RR vraagje

    Hallo Weet iemand of een kuip van een CBR 1000 RR 2006/2007 1 op 1 past op een CBR 1000 RR 2004/2005? Groet Glenn
  19. indodude

    rempedaal cbr 1000 rr 2005

    ik ben op zoek naar een rempedaal voor mijn fireblade uit 2005. als iemand wat houd ik mij aanbevolen. groet Glenn
  20. indodude

    db-killer

    zit er een db-killer in een originele demper van een 2005 fireblade? weet iemand dat? alvast bedankt. groet Glenn
  21. indodude

    hallo allemaal

    ben hier nieuw en wil mij even voorstellen. mijn naam is Glenn 39 jaar en woon in Zutphen. na 6 jaar weer het motorrijden opgepakt en bezit nu een 2005 fireblade. gelijk maar even een vraagje of iemand een goedkoop adresje weet voor onderdelen want ik heb nog wat nodig voor mijn projectje...
Terug
Bovenaan Onderaan