Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ls789
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ls789

    Sidi Motorlaarzen maat 40

    Mooie Sidi laarzen in maat 40! Zien er nog goed uit en altijd netjes mee omgegaan :) 75 euro
  2. Ls789

    Damen Handschoenen Maat S

    Mooie Damen handschoenen - maat S Ik heb niet erg grote handen en vond deze wat aan de strakke kant zitten - zijn ook niet vaak gedragen! Prijs: 40 eu
  3. Ls789

    AlpineStars Tech-1-R Combi motorpak mt 48 (jas) 44 (broek) - ZGAN!

    Hi all! Omdat ik al een tijd gestopt ben met motorrijden heb ik besloten de boel te verkopen! Hierbij een super mooi Alpinestars pak welke echt 5x gedragen is met mooi weer.. ik heb het pak aangeschaft toen ik eigenlijk al bijna mijn motor niet meer gebruikte. Ik heb het pak gedragen toen ik...
  4. Ls789

    Z750-Z1000 Crash protectors NIEUW

    Hi! Mijn motor heb in een paar maanden geleden verkocht en vond deze crashprotectors nog in de kelder! Zitten nieuw in doos en zijn nooit gemonteerd geweest op een motor. De crashprotectors zijn van het merk bikedesign en passen op een kawa z750 >2007 Verder zit er een Nederlandse...
  5. Ls789

    Motor aanschaffen zonder aankoopkeuring? Wat is wijsheid.

    Hello allemaal! Paar weken geleden heb ik mijn 2005 kawa z750 verkocht en ben op zoek naar wat nieuws. Omdat ik een keer een miskoop heb gehad met een motor ben ik best huiverig met het aanschaffen van een andere motor. Mijn vorige kawa is dan ook gekeurd door Erik van Lent zodat ik zeker...
  6. Ls789

    Accu kapot! Wat te doen?

    Hello All, Mijn accu heb ik vorig jaar gekocht, hele seizoen goed mee gereden :) toen van oktober tot april zonder lader in de garage laten staan. In april deed me accu het gewoon nog en tot vorige week gewoon starten rijden :) Maar vorige week was mn accu ineens leeg.. de dealer heeft hem...
  7. Ls789

    Gopro op de beurs?

    Weet iemand of er stands zijn die op de beurs GoPro verkopen met leuke aanbiedingen? Anders bestel ik hem hier GoPro kopen? GoPro direct online kopen | V-Nix.nl voor een best wel schappelijke prijs al :)
  8. Ls789

    Accu onder druppelaar met Datatool alarm

    Hallo allemaal :) In maart heb ik een kawasaki z750 gekocht en hier zat een Datatool S3 alarm op. Ik ken het systeem aardig (handleiding etc zat erbij). Nu staat mijn motor in de winter stil en wil graag de accu onder een druppelaar zetten. Me motor staat in een garage verderop zonder...
  9. Ls789

    Olielampje brandde.. wel olie

    Een top weekendje eifel achter de rug. Echter is er iets raars gebeurd op de terugweg. Ik reed 100 trok op naar 140 , toen knipperde me olielampje ineens.. Dus ik weer 100 rijden en toen bleef die ineens branden. Dus ik naar de kant motor uitgezet. Maar me Olieglaasje zat gewoon helemaal vol...
  10. Ls789

    Motor op de testbank, goede resultaten?

    Gisteren even een testrun laten doen :) dit is het resultaat, de meneer vertelde mij dat afstelling niet noodzakelijk is. Was niet schadelijk etc De hobbeltjes zijn van de ketting.. die is aan vervanging toe binnenkort Wat vinden jullie?
  11. Ls789

    Garage huur delft!!! Share?

    Iemand geïnteresseerd in een garage in Delft? Einde van mijn straat (van blommesteinstraat) staat een garage te huur. Opzich wel leuk als er animo is dan kan de prijs gedeeld door 4 :). huurprijs is 140. Iemand? Hoi
  12. Ls789

    KN filter

    Hee allemaal, ik heb vandaag een KN luchtfilter gekocht namelijk deze K&N KA-1003 Replacement Air Filter, Replacement Filters nu zegt de dealer dat ik niks hoef af te stellen want het is geen openluchtfilter... Echter dacht ik dat KN filters altijd afstelling nodig hadden...
  13. Ls789

    Datatool system 3 handleiding dutch!

    Hoi allemaal, Wie o wie heeft de datatool system 3 handleiding in het Nederlands? Engels heb ik wel maar vind het irritant en sommige dingen begrijp ik niet. Weet iemand tevens waar ik spare parts kan vinden (batterij transmitter bijv) Thanks
  14. Ls789

    Ervaringen HBmotoren

    Er is op dit forum niks te vinden over HB motoren, is iemand hier mee bekend? Ik ga zaterdag kijken naar een fiets daar. En let op ik bedoel Hb niet Hp ;) Ben benieuwd! Tot op heden trouwens uit mijn ervaring tevreden (goed telefoon gesprek, netjes foto's sturen per mail etc) maar dit zegt...
  15. Ls789

    Nieuwe motor kopen :D

    Yooo MF'ers Ik ga over een maand dan eindelijk een nieuwe motor kopen. Het gaat de Z750 worden uit 2004-2006. Nu staat er een op marktplaats voor 4250. http://link.marktplaats.nl/522033884 Dus ik die dealer bellen, blijkt het een autodealer te zijn en is de motor van een kennis van de...
  16. Ls789

    Camamotoren Maassluis

    Beste MF'ers Ik ga vanmiddag eens een kijkje nemen bij camamotoren, ze hebben een aantal motoren (waaronder een r6 uit 2003 en een cbr 600 rr uit 2005 ) waar ik in geïnteresseerd ben. Ik hoor van veel mensen dat ze veel met schade motoren doen (onderdelen etc). Nu vroeg ik me af of ze eerlijk...
  17. Ls789

    Yamaha FZS 600 ! uit 1999 ! Koopje

    Hallo Dames en Heren van MF! Bij deze wil ik mijn Yamaha Fazer 600 te koop zetten. Ik heb deze motor gekocht na het behalen van mijn ( vol vermogen ) rijbewijs. Het is een top motor om op te beginnen. De kilometerstand van de motor is 121.000 maar schrik niet, deze motor is sinds 1999 om de...
  18. Ls789

    Motor Theorie boek

    Hallo, Motor theorie boek te koop. Dit is de laatste versie. Voor meer info , vraag maar raak!
  19. Ls789

    motorkledingoutlet .nl ervaring

    Hallo mede MF'ers Wilde even een klein stukje posten over mijn ervaring bij de motor winkel ''motorkledingoutlet.nl voorheen motorgoedkoop.nl. Ik had in februari hier mijn AGV helm besteld van +/- 199 euro ( aanbieding ) en nu afgelopen week zag mijn vriendin die achterop klom dat er...
  20. Ls789

    Dinsdag me motor ophalen!! Welke verzekering zal ik nemen?

    Beste MFérss.. Me FZS 600 is eerder binnen dan verwacht ! Ik mocht gister middag al even genieten tijdens me proefrit. Nu mag ik hem dinsdag ophalen :D:D Ik zit echter met een vraag. Ik wil mijn motor verzekeren bij Unive ( dit in verband met de pechhulp die voor 3 euro nog wat per maand...
  21. Ls789

    Yamaha Fazer 100.000

    Iemand ervaring met deze motor met 100.000 op de teller? Op 12 maart ga ik deze motor kopen bij een dealer, onderhoudshistorie is bekend. De motor is in 1999 nieuw gekocht bij dezelfde dealer, heeft altijd de onderhoudsbeurten gehad. 1 eigenaresse gehad, die komt hem dus 12 maart inleveren...
  22. Ls789

    Motoport, eerste motor

    Hello my ladies, Sinds een week heb ik dan eindelijk mijn Rijbewijsje :) en ben ik dus druk aan het zoeken naar een low budget maar leuke motor. Nu had ik deze motorfiets op het oog...
  23. Ls789

    Tips voor AVB

    Hallo Mf'ers ! Morgen is het dan zover, ik moet afrijden voor mijn ABV examen. Misschien een stomme en veelgestelde vraag, maar hebben jullie nog tips :D? De groeten !
  24. Ls789

    Bijzondere Verrichtingen

    Hallo Mede MF´ers Ik heb nu zo´n 8 lessen gehad en ik moet zeggen het gaat aardig goed, tot vandaag. Ik was wel eens benieuwd welke verrichtingen er nu allemaal waren en vroeg dit dus aan de instructeur. Ik kreeg een lijst met hierop alle verrichtingen die je moet kunnen voor het eerste...
  25. Ls789

    LS789 Stelt zich voor ;)

    Hello ! Ik ben Robin en woon in Delft. Ik zit al enige tijd topics te lezen op dit forum maar ben vorige week dan toch maar lid geworden, aangezien dit erg handig en ook leuk is. Ik heb nog geen motor.. ik ben namelijk aan het lessen. Heb wel al 2.5 jaar me autorijbewijs. Aangezien ik...
Terug
Bovenaan Onderaan