Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: guAsTo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. guAsTo

    Macna Leer/textiel jas, maatvoering en rits

    Hallo allemaal, Ik heb op de motorbeurs een Macna jas gekocht. Hij is bijna geheel leer alleen de binnenkant en wat verbindingsstukken zijn van textiel. Tevens zit er een regenvoering + een wintervoering in welke uitritsbaar zijn. Tijdens de verkoop is mij gezegd dat d.m.v. het kleine...
  2. guAsTo

    motorvakantie + route

    Beste mede-formgenoten :) Ik en 2 vrienden gaan een goede tocht maken door Duitsland en Luxemburg om vervolgens weer terug te gaan richting Nederland. Ik ben degene die voorop rijdt met navigatie (zumo 220). Ben uiteindelijk zelf de route gaan maken en het is me na 3 uur zweten gelukt er...
  3. guAsTo

    Motorzaken Nederland [waar wel en vooral waar NIET]

    Ik kom de laatste tijd veel topic's tegen m.b.t. een positive of een negative ervaring met een motorzaak. Ik zoe zelf redelijk wat onderhoud aan me motor maar indien er echt iets vervangen moet worden zou ik ook eerst eens moeten gaan zoeken waar ik het beste heen kan. Je ziet nl. best veel...
  4. guAsTo

    Hoeveel rijden jullie (gemiddeld) [met POLL!]

    Beste mede motor fanaten! Ik heb vandaag me eerste 4500 km afgelegd (in 3 maandjes), niet echt spectaculair gezien mensen hier waarschijnlijk al meer dan 100 duizend(en) km's achter de rug hebben. Nu doe ik bijna alles op de motor (heb nog een koekblik voor de deur staan) omdat is het...
  5. guAsTo

    Carburateurs schoonmaken Suzuki GSX

    Hallo mensen, Ik ben vandaag bezig met het schoonmaken van mijn caberateur van de suzuki gsx 600 F. De motor ligt uit elkaar, ik ben alleen niet iemand die er veel kennis van heeft. Het probleem waarom ik heb eigenlijk doe is omdat de middelste 2 caberateurs vol zitten met rotzooi. Is er...
  6. guAsTo

    Even voorstellen

    Hallo allemaal! Ik zal mezelf even voorstellen, Nou, Ik ben Wilco, kom uit Eindhoven, zit nog op school en heb een eigen bedrijfje (computerservice). Ik ben een beginnend motorrijder, dus een 25 kw rijdertje! Echter ben ik nog aan het lessen maar ik heb al weer bijna me examen staan...
Terug
Bovenaan Onderaan