Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: yohammer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. yohammer

    Arrow titanium superbike systeem cbr1000rr 2004-2007

    Ik heb nog een Arrow titanium Superbike systeem liggen, voor een CBR1000RR bouwjaar 2004-2007. Compleet met O2 sensor,DB-killer met seering tang.Het systeem is geheel compleet en in nieuwe staat.Geen krassen of deuken. Mag weg voor 1075€.
  2. yohammer

    KTM 1290 zumo garmin 550 / 660 navigatie houder

    Aangeboden een custom made Garmin Zumo 550 / 660 navigatie houder,ik had de verkeerde besteld dus deze is over. Passend op de KTM 1290 Superduke Ideaal voor navigeren op de motor,makkelijk binnen handbereik en overzichtelijk.Makkelijk te monteren. Levertijd is normaal 4 weken,wordt gemaakt op...
  3. yohammer

    Arrow titanium full superbike systeem cbr1000rr 2004-2007

    Aangeboden een zo goed als nieuwe Arrow titanium full superbike systeem voor een Honda CBR1000RR Fireblade van bouwjaar 2004-2007. Scheelt kilo's met het origineel en natuurlijk de nodige pk winst. Art-Nr.: AR-71050CP Met db-killer en O2 sensor. De demper heeft een E-keur merk op de uitlaat tip...
  4. yohammer

    subframe cbr1000rr 2006

    voorzien
  5. yohammer

    Gezocht gel zadel gsxr

    Ik ben op zoek naar een gel zadel voor mijn vrouwtje die heeft een Suzuki Gsxr 750 van Bouwjaar 2007. Wie heeft een nette gebruikte liggen....
  6. yohammer

    test

  7. yohammer

    de oplichter is er weer.................

    Ik heb wat uitlaten te koop staan en kreeg deze reactie,,,,,,,,, Beste hans folly olori heeft contact met u gezocht n.a.v. uw advertentie ZX9 Full race systeem yoshimura op viavia.nl en stuurde u het volgende bericht: saw the ZX9 Full race systeem yoshimura you placed on the internet for sale...
  8. yohammer

    oplichter is weer bezig..................

    dubbele post sorry Moderator kan je deze post soms verwijderen............. :}
  9. yohammer

    !!!!ZX10R 2004 rijders mogen niet meer rijden!!!!!

    ZX10R rijders van het bouwjaar 2004 mogen niet meer rijden totdat hun voorwiel vervangen is.Zie http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=1105680&articleCategory=NEWS_NEW-BIKES Ben ik even blij dat ik een 2004 blade heb............
  10. yohammer

    foto's crash met cbr1000rr

    foto's van een crash met een rode cbr1000rr,met vangrail.......... volg deze link http://www.palomarpics.net/PhotoShop%20Galleries/Crash%20Shots/pages/PICT9280.htm
  11. yohammer

    Honda VIP kaarten voor Assen

    Wie heeft er allemaal VIP kaarten voor de GP assen gehad van HONDA Nederland? Bij het aanschafen van een nieuwe HONDA ( ik zelf een nieuwe blade )in de periode 01-01-2004 t/m 31-05-2004,kon je VIP kaarten winnen ter waarde van 900 euro,als je een formulier opstuurde(www.honda.nl). Vandaag heb ik...
  12. yohammer

    test

    test
  13. yohammer

    test

    test
  14. yohammer

    Ultieme oplossing voor flitspalen!!!!!!!!!

    Kijk hier voor de mooiste oplossing maar wel een beetje prijzig, http://www.mannsmotorsports.com/fastags/ Hans
Terug
Bovenaan Onderaan