Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BioBak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BioBak

    Rapid Bike 3 voor Z750 uit 2007 en hoger

    RapidBike 3 inc. kabelboom voor een Z750 uit 2007 of hoger. Ik heb deze module gekocht, helaas nooit tijd gehad om te monteren en mag dus weg. Mag opgehaald worden, maar kan ook verzonden worden. Prijs is vaste prijs. En dat is 225 euro. Ik heb tevens een zgan K&N filter liggen...
  2. BioBak

    Laser Xtreme voor Z750

    Graag wil ik op deze manier mijn Laser Xtreme GP uitlaat te koop aanbieden. Deze uitlaat zat er al op bij de aankoop. Ik wil een andere uitlaat. Ze komt met db-killers en er zit e-keur op. Je kan hem komen beluisteren, hij is nog gemonteerd op de motor. Hij is onbeschadigd en zonder...
  3. BioBak

    12v aansluting

    Besten, Wie weet wat voor plug dit is? het lijkt op een mini-sigarettenplugje. Ik heb hem nooit gezien en dealer wist het ook niet :N Ik heb hem zo van de vorige eigenaar gekocht en ben nu aan het uitzoeken hoe ik het beste een tomtom op kan aansluiten.
  4. BioBak

    Amsterdam - MFA deel 33: Waar niemand de OP wil maken.

    Berminspectie! Welkom bij MFA! Het gezelligste topic voor de Amsterdammers en 'omstreken'. 'Omstreken' is een zeer ruim begrip want al kom je uit Verweggistan dan vinden wij dat ook in de buurt van Amsterdam. Kortom iedereen is welkom. Het is volop zomer! Dus dat betekent...
  5. BioBak

    Mono-seat CBR 600 RR '03

    Ik heb hier nog een mono-seat van mn vorige fiets liggen. Hij is orgineel (denk ik O-))en in de kleur rood. Kras en deukvrij (behalve zeer lichte gebruikerssporen). De foto volgt nog ;) Vaste prijs: 60 euro zonder verzendkosten.
  6. BioBak

    K&N luchtfilter CBR 600 RR '03/04

    Hierbij bied ik mijn ongebruikte K&N luchtfilter aan die ik ooit voor mn cbr had gekocht. Die is inmiddels TL dus mag deze voor een zacht prijsje weg. Hij komt in zn eigen doos en handleiding etc. Folie zit er nog omheen. Nieuwprijs : E 104.25 Vaste prijs : 50 euro en...
  7. BioBak

    SMC alarmsytemen klassen?

    Hoi mede motorliefhebbers, Nou ben ik al paar uur bezig met het afsluiten van een verzekering. Ik heb een cbr 600 rr uit 2003 met zo'n S.I.S.S. beveiliging. Weet de afkorting niet precies, menig volk weet wat ik ermee bedoel ;) Nou is mijn vraag: Valt deze onder SMC klasse I (moet van...
  8. BioBak

    ff voorstellen

    Beste MF-ers, Ik ben hier al een tijdje aan het rondsnuffelen alleen heb ik nooit gedurfd mezelf hier even voor te stellen. Nou heb ik wel een reden want sinds gisteren kan ik mezelf de trotse eigenaar noemen van Honda CBR 600 RR! iK ben 23 jaar oud en woonachtig te Amsterdam. Heb...
  9. BioBak

    schade yamaha r6 te koop

    Beste mf'ers, Ik ben van de onderstaande motor te kopen. Alleen heeft deze motor helaas lichte schade aan de linkerkant. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van motors (ik ben een beginner), maar ik zou graag willen weten of de onderste schade grote problemen kan veroorzaken. Er...
  10. BioBak

    HJC FG-15 PRISM

    Hoi beste mensen, Heb hier een HJC FG-15 prisma maat L liggen. Hij is nog niet gebruikt (heb hem gisteren, 23-06 binnen gekregen). Helaas bleek de helm mij niet mooi te zitten. Vraagprijs is 200 euro. aanschafprijs is 220 euro geweest. Aankopbon en toebehoren als tasje zijn er natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan