Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Beekberger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Verkocht

    In verband met stoppen met motorrijden is mijn motorjas te koop. Het is een all season jas, met een doorwaaibuitenjas, een waterdichte inleg en een warme voering. Zie korte voorstelling in Nederlands Of een wat ludiekere bespreking in het Engels Weinig gedragen en afgezien van wat lichte...
  2. B

    Verkocht

    2x injectors zoals in R1200 Series (same flow, dynamically matched, multipoint criteria). Origineel Bosch product. Vervangt de grijze injectoren van onderstaande motoren: R21 (R 1150 GS)   (09/1998 — 11/2003) R21 (R 1150 GS Adventure)   (07/2001 — 09/2005) R28 (R 850 R, R 1150 R, Rockster)  ...
  3. B

    Te mooi om waar te zijn?

    Op MP staat een advertentie in de categorie : Als het te mooi is om waar te zijn, dan ......... De aanbieder is toch al wel 0 dagen actief op MP. Ik gun iedereen een frisse start op MP, maar oplichters niet. Op het camperforum loopt er ook al een topic over deze aanbieder. Hij werkt meestal met...
  4. B

    Past deze motor bij mij en pas ik wel op deze motor

    Ik zie regelmatig vragen voorbij komen van mensen mbt hun lengte en de motor die ze op het oog hebben. Ben ik te groot of te klein voor de XXX die ik wil kopen/rijden. Hier een heel stel youtube video's met antwoord (hoop ik) op die vraag. Het gaat van 1,60 m tot 1,93 m lang. Do I fit
  5. B

    Sygic aanbieding

    Voor wie Sygic wil aanschaffen voor een prikkie.
  6. B

    Tirol gaat luidruchtige motoren verbieden

    Geen herriemotoren in Tirol
  7. B

    Verkeersregels in Duitsland aangepast

    Vanaf vandaag zijn er diverse verkeersregels aangepast in Duitsland. Specifiek gericht op bescherming van voetgangers en fietsers. Zo is nu vastgelegd dat er een bepaalde minimale afstand gehouden moet worden tot fietsers: 1,5 meter binnen bebouwde kom. 2 meter buiten bebouwde kom. Een nieuw...
  8. B

    In Duitsland nu echt geen Flitsmeister en co meer toegestaan

    Voor wie het gemist had/heeft. Apps voor het signaleren van de locatie van flitspalen zijn in Duitsland verboden. Het verbod was al van kracht, maar is in februari nogmaals verduidelijkt, meldt het Duitse ministerie voor Verkeer vrijdag aan NU.nl. Zie dit bericht.
  9. B

    R1150R Hyperpro veren Verkocht

    Verkocht
  10. B

    BMW R1150R

    Sienna Red met nog geen 35.000 km op de teller (er wordt mee gereden). Velgen op kleur gespoten en velgranden gepolijst, Hyperpro Streetbox set (met zwarte veren en dit voorjaar nieuw geplaatst), 8790 LED koplamp, Wunderlich verstelbare verhoogde getinte ruit, Wunderlich stuurverhoging 25 mm +...
  11. B

    Hyperpro veerset BMW R1150R

    Vering Hyperpro SHOCK-KIT - zwarte veren - R 1150 R 2001-2006 Voor- en achterveer. Past als vervanger van de originele BMW veren op de standaard schokdempers. Deze uitvoering geschikt voor bestuurders boven de 100 kg. 2 jaar gebruikt, zijn echt nog als nieuw. Te koop omdat ik ben overgestapt op...
  12. B

    Gestolen Apeldoorn : Ducati Silver Shotgun van 1972

    Monique Donders (56) is er helemaal kapot van dat haar antieke motorfiets is gestolen uit een garagebox aan de Pasteurstraat in Apeldoorn. Ze roept iedereen op die iets opvangt over de gestolen Ducati om haar op te bellen. Via internetplatforms, bij motorliefhebbers en op verschillende fora...
  13. B

    Wat draag jij onder je helm?

    Zie vandaag een motorrijder stoppen. Zet zijn helm af en heeft daaronder een baseball pet achterstevoren op zijn hoofd. Na een telefoontje zet hij de helm weer over die pet op. Ben ik nou een ouderwetse sufkop of ......? Ik draag vanwege mijn kale kop wel een balaclava, maar dat is zowel...
  14. B

    De mooiste velgen

    Geïnspireerd door dit topic , wil ik wel doorgaan met een ander sexy onderdeel van een motor, de velgen. Fabrikanten doen daar bij de styling van de motor hun uiterste best op. Berijders gaan daar vaak nog een keer op los. Ik ook. :Y Dus .... Nog wat dichterbij
  15. B

    LED J.W. Speaker ervaringen

    Hey, zijn er hier medemotorrijders die ervaring hebben opgedaan met de J.W. Speaker LED koplampen? Dat zijn dus complete vervangers van je koplamp spiegel plus lamp. Het gaat met name om de 8700 evolution 2 en de 8790 adaptive. Om te zien een plaatje, maar wat zijn de ervaringen? Nog een...
  16. B

    Max. snelheid op provinciale wegen in Vlaanderen 70 km

    Voor het geval je het gemist hebt: leuker kunnen we het niet maken :( Met ingang van vandaag is de maximumsnelheid op provinciale wegen in Vlaanderen 70 kilometer per uur. Dat was 90 kilometer per uur, maar langs circa driekwart van de wegen stonden al borden dat er niet harder dan zeventig...
  17. B

    Crowdfunding : Weer lopen met een exoskelet?

    Wie helpt oud motorrijder Ruben aan het benodigde bedrag voor een exoskelet. Kleine moeite jou en mij en groot geluk voor Ruben. http://www.dreamordonate.nl/3794-weer-lopen-met-een-exoskelet
  18. B

    Ben jij een brulaap, of heb je dat niet nodig

    Sommigen vinden het mooi, anderen vinden het maar lawaai. Open uitlaten aan een motor/auto, stereo's in auto's met meer dan 100 decibel die je van ver hoort aan- "boom boom boomen". Zitten we qua evolutie dan toch dichter bij de apen, dan we willen toegeven? De wetenschap is er uit. Brulapen met...
  19. B

    Zumo 550 en Uclear HBC 200 bluetooth probleem

    Ik heb dus een Zumo 550 en een Uclear HBC 200 Force headset en sinds enige tijd een probleem met het pairen via bluetooth van die twee. Het werkte allemaal prima en van de ene op de andere dag werkt het niet. Als ik aangeef dat er een verbinding tot stand gebracht moet worden krijg ik de melding...
  20. B

    ERDE motortrailer

    ERDE motortrailer, heeft wat onderhoud nodig, maar is eigenlijk nog goed genoeg voor jaren plezier en gemak. Banden twee jaar oud. Verlichting heeft even wat aandacht nodig. Nu ingericht voor 1 motor maar heb nog een goot liggen waardoor er 2 motoren op kunnen. Staat nu achter in de tuin niks...
  21. B

    Ben ik te klein of te groot voor mijn motor?

    Als je twijfelt of een motor te groot of te klein voor je is, kijk eens hier. Hele database met motoren en je kunt je zelf en duo er op uitmeten. Je kunt zelfs kijken wat stuurrisers of voetsteunverlagers voor je kunnen betekenen.
  22. B

    Wie groet je wel en wie niet?

    Los van het feit dat het vandaag heerlijk weer was om nog even lekker toertocht :] te draaien over de Veluwe en door de achterhoek, heb ik een vraag. Ik werd vandaag onderweg wel een keer of 3-4 gegroet door een berijder van een quad. Ik groet alleen motorrijders. Dus geen scooters, geen...
  23. B

    Hotels in Sauerland

    Wij zoeken een hotel in Sauerland. Makkie zul je zeggen, maar wacht even. Het gaat om een onderkomen dat 35-40 mensen kan herbergen van donderdag t/m zondag op basis van halfpension met 5 eenpersonskamers en de rest tweepersoonskamers en eventueel driepersoonskamers. Absoluut max € 150 p.p...
  24. B

    RXXX0R trip

    Een puur RXXX0R meet & greet & ride
Terug
Bovenaan Onderaan