Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thomas_030
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thomas_030

    Triumph Street Triple 675 (2008 - 37dkm)

    Te koop: mijn schitterende Triumph Street Triple 675 uit 2008, in de mooie, originele kleur Roulette Green. De Triumph heeft ca. 37.000 km op de teller. Vraagprijs --> € 4.950 Historie Deze schitterende Triumph is in de zomer van 2017 door mij aangeschaft bij Brabant Motors Grave, voorheen...
  2. Thomas_030

    Triumph Street Triple start soms niet (ligt niet aan accu)

    Allen, Wie heeft een idee waar ik mijn probleem in moet zoeken? Rond mijn eerste rit van dit seizoen, en gisteren (zondag) wederom, heb ik nu 2x gehad dat mijn Triumph Street Triple (2008) niet goed wilde starten. Dit waren beide koude starts. Het gekke is: hij heeft ook 2x wel goed gestart. In...
  3. Thomas_030

    Welke 1e motor kopen? (Incl. afwegingen)

    Heren (en dames), Bij voorbaat mijn excuses als jullie gek worden van deze vraag, volgens mij ben ik niet de eerste die hem stelt. Toch doe ik het, omdat ik hoop dat er een paar enthousiastelingen willen adviseren, en omdat ik wel een beetje richting geef. Ook al is mijn interesse relatief...
  4. Thomas_030

    Verschillende geluiden motoren (zeer algemene vraag)

    Beste motorkenners, Voor jullie een misschien ietwat suffe, domme vraag, maar hij bliiiijft me maar bezighouden. Ik heb nogal wat youtube filmpjes gekeken, en een hoop op internet opgezocht over verschillende typen motoren (V-motoren, lijnmotoren, 2-takt, 4-takt etc.), maar één ding blijf ik...
Terug
Bovenaan Onderaan