Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bazzie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bazzie

    [TK]OGK FF3 GP, Cirus V2, leren broek, Kneesliders

    Vanwege aanschaf nieuwe spullen bied ik het volgende te koop aan. T.E.A.B. De OGK FF3 GP XL: Zo'n 7 maanden oud, gebruikt tijdens rijlessen en een weekje mee gereden op mijn eigen motor. Voor zover ik weet is deze helm nu nog steeds nergens goedkoper dan 350,- nieuw te krijgen. De Cirus...
  2. Bazzie

    Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

    :r
  3. Bazzie

    Motorlaarzen huren

    Aangezien ik hier volgende week aan mee doe heb ik een volledige motoroutfit nodig, jas, helm en handschoenen heb ik zelf en broek heb ik kunnen lenen. Nu zoek ik alleen nog een bedrijf of persoon die mij voor een dag motorlaarzen kan verhuren. Het mooiste zou ergens op het traject Den Bosch -...
  4. Bazzie

    Crossers en SM op 25 KW

    Wie heeft er hier een crosser of SM op 25 KW en hoe is ie begrenst (kenteken of uitdraai)? Ook zou ik graag ervaringen horen over de motor en het model en bouwjaar. Dit aangezien ik er sterk aan zit te denken om een crosser te kopen als eerste motor... FF lijstje: User - KW - Model Peejay -...
  5. Bazzie

    Nationale Motorbeurs 2005

    Is iemand van plan om maar de nieuwe motorbeurs in de Brabanthallen van Den Bosch te gaan? De beurs is van vrijdag 11 tot en met zondag 13 februari 2005. De entree bedraagt 10 euro maar je kan 2 euro korting krijgen door deze bon uit te printen en mee te nemen: Klik Dit is de website: Klik
  6. Bazzie

    GS550E

    Ik wil mss de GS550E van Rat&Mouse overnemen, weet iemand mss of deze legaal op 25KW te krijgen is? Bas Brik te koop GS550E Deze dus.
  7. Bazzie

    Ervaringen Mega Motor mekka circuit assen 12-04-04

    Vandaag heeft het Mega Motor Mekka plaatsgevonden op het circuit van Assen. Er waren diverse races en activiteiten, zoals stands en een Race Similator. De dag werd begonnen met de laatste training voor de 125cc EK. Aangezien ik hier geen enkele naam van weet zal ik een verslagje maken zonder...
  8. Bazzie

    Wat reden jullie voor jullie motortijd?

    Waar vervoerden jullie jezelf op voordat jullie motor gingen rijden? 1) Schakelbrommer 2) Gewone brommer 3) Scootah 4) Trapfiets 5) Koekblik Gewoon ff benieuwd naar. Details zijn btw ook wel leuk, dus welke bommer, scootah of iets dergelijk.... :]
  9. Bazzie

    Oefenen met racen en je fiets verneuken!

    Ik was vandaag lekker aan het racen met mijn fiets bij ons door het park (zoeen met trappers) en het lukt me zelf om een keer een kneedown te maken!!! Dat was echt vet! Verder ga ik zeer hard heuvels af en schuin door de bchten enzo. Verder nog een paar zeer gewaagde dingen zoals hog jumps enzo...
  10. Bazzie

    Kosten motorrijden!

    Ik had een vraagje aan al jullie ervaren en na het lezen van het topic, meest beschamende moment op de motor, soms ook wat minder ervaren mensen. Hoeveeel kost het nou in het begin om motor te gaan rijden. Dus ik wil alles weten, van de prijs van rijbewijslessen tot een leuke 2e handse...
  11. Bazzie

    Bazzie (Ikke)

    Ik ben in een melige bui dus ik denk: Ik doe lekker n00b en stel me effe voor! Ik ben dus Bas Ben 15. Woon in Den Bosch en ben een grote motor fan. Wel balen dat ik nog 3 jaar moet wachten tot ik men moto rijbewijs mag halen, maarja thats the law!! :( Nou kom maar op met die onzin replies!!
Terug
Bovenaan Onderaan